Chiar și în spatele celor mai renumiți chefi se află un membru al familiei care a reușit să le insufle pasiunea pentru gătit. Iar cel mai adesea, fascinația pentru universul culinar s-a născut nu atât din preparatele servite, cât din abilitatea bucătarilor casei de a-i strânge pe toți cei dragi în jurul mesei în fiecare zi.
Adesea trecute cu vederea, meritele celor care aduc magie în bucătăriile noastre obișnuite primesc astăzi recunoașterea binemeritată în cea mai recentă campanie Agricola x WOPA: Bucătari Necelebri.
Agricola duce mai departe povestea brandului printr-o nouă campanie de imagine intitulată „Bucătari Necelebri”. Este o continuare firească a seriei de spoturi lansate în 2020 sub sloganul „Cine mănâncă împreună rămâne împreună”, dar într-o versiune creativă diferită, de asemenea dezvoltată alături de agenția de comunicare WOPA.
„Noua campanie de imagine este așadar o «odă» adresată bucătarilor de acasă, adică mamelor, bunicilor, taților, mătușilor și tuturor celor care trudesc acasă, după orele de serviciu, pentru a le oferi celor dragi cele mai gustoase preparate, pregătite cu multă dragoste, devotament și, evident, cu cele mai bune ingrediente”, precizează Daniel Bitere, Director Marketing Agricola.
Construită sub forma unei ode aduse celor care gătesc pentru familie sau prieteni, noua platformă recunoaște provocările culinare multiple cărora trebuie să le răspundem zi de zi: de la acomodarea preferințelor tuturor membrilor, la pregătirea felurilor cu specific mereu diferit care să ofere varietate, stabilirea unui buget și alegerea celor mai calitative produse.
„Deși nu au o diplomă care să ateste talentul lor în lumea gastronomiei, bucătarii de acasă au de partea lor experiența gătitului zilnic. Ei sunt cei care, de-a lungul timpului, repetă aceleași rețete în moduri mereu diferite, până la perfecționare, ajungând să cunoască gusturilor celor dragi și reușind să îi adune în jurul mesei, indiferent de felul servit. Unii îi spun dragoste, alții intuiție; cert este că această abilitate merită recunoscută și răsplătită cu o ofertă de produse de înaltă calitate.”, Monica Felea, Senior Copywriter.
Mesajul campaniei a ajuns deja la audiență odată cu lansarea primului spot TV de imagine, Odă Bucătarilor Necelebri, urmând ca în perioada următoare să fie on-air și spoturile de produs, dedicate diferitelor segmente din portofoliul Agricola.
În paralel, a fost demarată și componenta online a campaniei pe paginile de social media, ce va fi completată de o serie de activări în mediul digital, având același scop: de a-i transforma pe bucătarii de acasă în vedetele familiei, mereu în lumina reflectoarelor pentru cei dragi.
Campania semnată WOPA a fost posibilă ca urmare a câștigării pitch-ului organizat în anul precedent, o dovadă în plus, fie doar și la nivel metaforic, a mantrei brandului, „Cine mănâncă împreună rămâne împreună”:
„2023 a fost un an plin cu multe provocări, dar și oportunități, printre care și pitch-ul organizat de Agricola, client de mai bine de 10 ani al agenției. Conceptul «Bucătari Necelebri» a apărut odată cu participarea noastră la pitch și a fost unul dintre momentele mai rare din publicitate, în care exact ce s-a propus s-a și implementat. Cred ca acesta este rezultatul unei relații puternice construite în timp între agenție și client, care se traduce într-o evoluție vizibilă în campaniile de comunicare și care consolidează cea mai longevivă colaborare din portofoliul de clienți WOPA.”, Oana Dănilă, Group Account Director.
Credits:
Echipa Wopa:
Dragoș Ometiță – Creative Director
Daniel Hărmănescu – Group Creative Director
Monica Felea – Senior Copywriter
Ionica Dogaru – Senior Art Director
Vlad Lipovanu – Head of Digital
Andra Țivichi – Client Service Director
Oana Dănilă – Group Account Director
Delia Constanda – Senior Account Executive
Echipa Fortuners:
Andreea Bozoi – Managing Director
Codrin Bădescu – Head of Social Media
Mara Ceobota - Social Media Specialist
Maria Preșmereanu - Digital Designer
Gabriel Brîndușescu - Senior Project Manager
Echipa Agricola:
Daniel Bitere – Director Marketing
Irina Anton – Marketing Manager
Codrin Iuganu – Category Manager (Mezeluri)
Laura Munteanu – Category Manager (Oua & Semipreparate)
Răzvan Varariu – Category Manager (Carne de pasăre)
Echipa Producție:
Ovidiu Păun – Regizor
Toma Velio – DOP
Iulia Popescu – Scenografie
Mia Munteanu – Food Styling
Francisca Vass – Costume
Avanpost Production – Producție