BUZZStore, agenția de comunicare și marketing Word of Mouth (WOM) activă pe piață din 2013, își consolideaza portofoliul de clienți cu Bell Hypoallergenic, gamă completă de make-up din ingrediente naturale, vegane și destinate unui ten sensibil, cu tendință alergică.
Pentru Bell Polonia, BUZZStore oferă servicii de Social Media Management pe canalele Instagram și Facebook, precum și comunicare periodică prin Nano & Microinfluenceri selectați din baza proprie de peste 60.000 de BUZZeri.
Astfel, începând cu luna noiembrie 2023, BUZZStore a configurat si conturat strategia de prezență în Social Media pentru brand, cu un mix de content internațional și local, adaptat portofoliului curent de produse. Pentru acel flavor local, BUZZStore selecteaza lunar câte 10 creatori de conținut pasionați de make-up și le oferă produsele Bell pentru a-și pune în aplicare cele mai îndrăznețe creații.
Pentru a marca lansarea oficială pe piața din România a acestei game, BUZZStore a invitat 50 de beauty & make-up lovers, în luna femeii, pentru a se familiariza cu gama completă de make-up vegan hipoalergenic de la Bell. Evenimentul, gazduit într-o locație chic din centrul Bucureștiului, i-a avut invitați pe dr Adelina Popa, medic dermatolog specialist în dermatoestetică și pe make-up artistul David Nichitean precum și reprezentanți ai Bell Polonia.
Facts & figures
- În timpul evenimentului au fost transmise peste 25 de live-uri pe Instagram de către creatorii de conținut prezenți și au fost postate peste 100 de stories, fapt ce a crescut cu 237 de followeri contul de IG al brandului.
- Post-event au fost peste 35 de postări atât pe Instagram și Facebook cât și pe TikTok, conținând recenzii și recomandări de produse din gama Bell.
« Ne bucurăm că, în luna femeii, le-am putut invita pe cele mai active beauty lovers din comunitatea noastră din București la un eveniment dedicat feminității naturale, unde muzica bună, sfaturile dermatocosmetice de calitate și de make-up s-au îmbinat într-o seară relaxantă cu multe povești între prieteni, depănate apoi în Social Media, într-un numar mare de postări. Ne propunem ca pe viitor să extindem zona evenimentelor organizate pentru creatorii de conținut din comunitatea noastră, consolidând și prin acest serviciu misiunea BUZZStore – de a conecta în mod autentic brandurile cu consumatorii, lideri de opinie în comunitățile lor.» a precizat Mihaela Haralambie, Client Services Manager BUZZStore.
Credit foto: Ioana Dodan - FabSquad
BUZZStore este prima agenție de WOM si BUZZ marketing din România și Bulgaria, cu cea mai mare bază de consumatori obișnuiți, nano și microinfluenceri (peste 60.000). În ultimii 10 ani, agenția a derulat peste 200 de proiecte pentru clienți locali și internaționali din industrii precum beauty, skin care, home care, personal care, farma, nutriție, tech&IT. Agenția dispune de propria platforma de creatori de conținut, ceea ce permite o segmentare în detaliu în funcție de proiect precum și de propria logistică, ce permite expedierea unui număr zilnic de până la 500 de colete fizice cu produse pentru testare.