Ce? Voi nu știați că sosurile, carnea, pâinea și legumele sunt TOP FREȘ la Spartan?
Păi fix pentru voi am făcut această campanie!
O primă ieșire pe TV, Digital și OOH pentru brandul Spartan, menită să aducă în atenția tuturor un lucru simplu.
Faptul că Spartan este despre ingrediente proaspete.
Adică freș.
De fapt, TOP FREȘ!
Și ca să comunicăm ce înseamnă TOP FREȘ, am decis să arătăm eforturile pe care toți cei implicați în Spartan le fac în fiecare secundă pentru a asigura freschețea mult dorită.
Așa că am pornit la drum și, împreună cu Adrian Nicolae, am creat nu doar o serie de videouri top freș, ci o nouă abordare de comunicare pentru Spartan. TVC-urile sunt parte dintr-o mare campanie integrată, menită să diferențieze brand-ul de concurență și să deschidă ușile unui întreg nou univers de comunicare.
Mai mult, conținutul video are și rolul de a aduce în față angajații Spartan, datorită cărora este posibilă ideea de TOP FREȘ!
Dar nu ne oprim doar la clasicele TV și digital. Ci ne ducem și outdoor, cu o serie de vizualuri self-aware, menite să stârnească în primul rând curiozitatea și poate și amuzamentul generațiilor mai tinere, dar pasionate de FREȘ.
Aud din spate dacă am făcut și lucruri pe TikTok? Urmează. Trebuie doar să fiți pe fază!
”Ce? Nu știați că e motiv de bucurie atunci când un client se decide că vrea să facă ceva cu totul nou și diferit? Ei bine, acum știți că ne place atunci când putem colabora și crea chestii FREEEEEEEEEEȘ!”, Daniel Hărmănescu, Group Creative Director WOPA.
”Top Freș!”, Dragoș Ometiță, Creative Director WOPA.
”Chiar dacă tocmai am lansat o campanie top freș de comunicare, asta nu înseamnă că ne oprim. Anul acesta, Spartan își continuă drumul înainte printr-o campanie totală de rebranding, completată de o explorare și o evoluție a întregului nostru meniu. Pentru că, dacă e posibil să facem ceva și mai freș decât TOP FREȘ, noi vom reuși cu siguranță!”, Gabriel Melniciuc, CEO Spartan.
Spartan este un business internațional, cu origini 100% românești, fondat în anul 2012. Creat pentru a reinventa conceptul de fast food, având ca inspirație bucătăria grecească, Spartan a înregistrat volume de vânzări de 48 mil. Euro si a servit 7 milioane de clienți în anul 2023, prin cele 73 restaurante de România, dar și din afara țării. Astfel, această nouă campanie de comunicare are ca scop susținerea tuturor obiectivelor de viitor ale brand-ului.
Credits:
Echipa client Spartan:
Remus Cosovanu – Asociat & Francizat Spartan
Razvan Nanus – Asociat & Francizat Spartan
Gabriel Melniciuc – Chief Executive Officer Spartan
Echipa agenției WOPA:
Dragoș Ometiță – Creative Director
Daniel Hărmănescu – Group Creative Director
Vlad Lipovanu – Head of Digital
Andra Tivichi – Client Service Director
Oana Dănilă – Group Account Director
Ana Stan – Senior Account Manager
Echipa Fortuners:
Codrin Bădescu - Head of Social Media
Miruna Draguleanu - Social Media
Maria Presmereanu - Designer
Bogdan Ioniță - Designer
Andreea Bozoi - Managing Director
Echipa casei de producție:
Regizor – Șerban Racovițeanu
DOP – Zoran Simulov
Scenografie – Mihaela și Dan Hognogiu
Costume – Mădălina Brătianu
Food Styling – Ciprian Weinstein
Producție – Avanpost Production
Headline Management:
Adrian Nicolae