VML semnează campania 15 sub 15, lansată de Smartree și Teach For România

VML semnează campania 15 sub 15, lansată de Smartree și Teach For România

VML semnează 15 sub 15, o campanie care atrage atentia asupra abandonului școlar, la inițiativa Smartree, partener strategic de HR pentru peste 300 de companii din țară, și Teach for Romania. Campania este un apel către publicul business de a investi în viitorul educației prin susținerea proiectelor Teach For Romania, iar formatul prin care s-a ales comunicarea mesajului este o ediție specială de revistă, 15 sub 15, inspirată după un cunoscut format internațional al unei reviste de business.

15sub15.ro își propune să aducă în prim-plan, printr-un mix de comunicare ce include print, OOH, digital, poveștile a 15 copii sub 15 ani, care, deși sub vârsta legală de angajare în România, sunt implicați în diferite forme de muncă în comunitățile lor pentru a-și susține familiile. În paginile revistei, Bianca, George, Filoteea, Ema sau Mihai sunt doar câțiva dintre copiii care muncesc de mici, poartă greutatea muncii domestice sau lucrează la fermă, cresc oi sau sunt zilieri.

Timp de 2 luni, Ana Maria Ciobanu, Andreea Pietroșel, Felicia Simion și Bogdan Dincă, jurnaliști și fotografi cu experiență recunoscută la nivel local și internațional,  profesioniști în documentarea inegalității sociale au fost pe teren pentru a documenta cele 15 cazuri, răspândite geografic pe tot teritoriul României.

„Credem că este în responsabilitatea noastră să ne uităm și la viitor și să investim în cea mai importantă resursă a României: oamenii ei. În contextul actual de deficit major de forță de muncă și competențe din România, abandonul școlar are consecințe grave nu doar pentru elevii care renunță la educație, ci și pentru întreaga societate românească. Forța de muncă de mâine are nevoie de educație de calitate azi și de șanse egale de reușită, indiferent de mediul social din care provine. Educația este șansa copiilor la o viață bună, iar noi avem datoria de a le-o oferi.”, Alexandra Peligrad, CEO Smartree. 

Proiectul 15 sub 15 vine în contextul unei rate alarmante de abandon școlar în România, suntem pe locul 1 în Uniunea Europeană, iar 1 din 5 copii din medii defavorizate abandonează școala până în clasa a VIII-a. În timp ce multe țări membre au reușit să atingă obiectivul de reducere a abandonului școlar până în 2030, România progresează foarte lent în acest sens. Impactul economic negativ al acestui fenomen este semnificativ, având consecințe asupra capitalului uman, șomajului și sărăciei în țară.

“Dacă bate o inimă în spatele unui excel de P&L, cu siguranță campania asta ar trebui s-o facă să vibreze. 15 sub 15 are puterea să scuture emoțional orice profil de Linkedin, în special CFOs, CEOs sau directori de HR, stakeholderii principali care ar putea să direcționeze fonduri către Teach For Romania. Suntem obișnuiți să citim povești de succes din diverse domenii profesionale, însă de data aceasta nu vorbim despre excelența în carieră, vorbim despre poveștile copiilor cărora viața le frânează potențialul.” a declarat Bogdan Teodorescu, Executive Creative Director VML România.

Campania 15 sub 15 este un apel către mediul de business din România de a contribui la viitorul forței de muncă, oferind posibilitatea de a redirecționa gratuit 20% din impozitul pe profit către Teach for Romania, sprijinind astfel pregătirea mai multor educatori și oferirea unei educații de calitate copiilor care au cea mai mare nevoie de ea.

 

Credits:

Echipa Smartree România:
Alexandra Peligrad – Chief Executive Officer
Alina Netea – Marketing Manager

Echipa Teach For Romania:
Mara Niculescu – Fundraising, Communication & Advocacy Director
Sorana Radu – Senior Communications Specialist
Giorgiana Aștefanei – Communications & Media Relations Specialist
Cosmina Schiau – Head of Corporate Partnerships & Climate Programme Manager

Echipa VML România:
Bogdan Teodorescu – Creative Director
Ioana Ichim – Group Creative Director
Bogdan Dinu – Group Creative Director
Irina Szelleki – Copywriter
Miruna Belgun – Art Director
Cristina Nichita – Art Director
Mihai Adler – Art Director
Stefan Matei – DTP
Miki Crăciunescu – Strategy Director
Sonia Ardelean – Strategic Planner
Octavian Aftanasă – Social Media Manager
Mina Ionescu – Business Director
Raluca Dinu - Account Director
Irina Matei – Accunt Manager
Andreea Bucur – Digital Account Manager
Denissa Mic – PR Director
Simona Chirițoiu – Traffic Manager

Echipa Essence Mediacom:
Adriana Lungu – Senior Content Project Manager
Ana-Maria Spârlac – Special Projects Manager
Claudia Gorunescu – Digital Account Manager
Daniela Fâșie – Senior OOH Manager
Mihaela Dumitrescu – Trading Director
Sanda Stanciu – Print Buyer & Planner

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


VML

VMLY&R a preluat FRACTAL Communications, agentia locala parte din WPP, si se alatura  VMLY&R Commerce pentru a oferi brandurilor o experienta conectata.  Preluarea agentiei locale de catre... vezi detalii »

EssenceMediacom Romania

At EssenceMediacom Romania, we believe in People First, Better Results.We help people, brands and businesses unlock their growth potential. Growing brands is harder than ever. Economies are unstable. Retailers,... vezi detalii »

Sectiune



Branded


Related