Aniversând al 20-lea an al său, REBRAND 100® Global Awards, primul și cel mai respectat program global de recunoaștere a transformărilor de brand eficiente, și-a anunțat la începutul lunii martie câștigătorii ediției din 2024. Printre aceștia se numără și agenția Brandfusion cu distincția obținută de proiectul de rebranding Veruvis, un business românesc ce își propune să revoluționeze domeniul neuroștiinței aplicate pentru îmbunătățirea performanțelor creierului și sănătății mentale.
La această competiție participă proiecte de repoziționare și redesign pentru branduri de companie sau de produs din întreaga lume, printre care s-au regăsit de-a lungul timpului nume mari din diferite industrii, cum ar fi Unilever, Procter & Gamble, Accor, Sanofi, precum și agenții de branding consacrate la nivel internațional, dar și businessuri mici, locale sau regionale, organizații publice și non-profit.
Pentru Brandfusion este al treilea premiu câștigat cu a treia sa participare la această prestigioasa competiție, după cel din 2009 cu rebrandingul Austral și 2013 cu Novensys.
Mona Ursu, CEO Brandfusion: „Este extraordinar să-ți vezi munca recunoscută la un nivel atât de înalt, iar faptul că am „recidivat” câștigând un premiu pentru fiecare proiect cu care am participat la REBRAND 100® Global Awards în cei 18 ani de branding, este doar o reconfirmare a abordării strategice și creativității echipei noastre, puse în slujba unor oameni vizionari, ce dezvoltă businessuri dornice să inoveze și să evolueze. Veruvis este poate cel mai elocvent exemplu din ultimii ani în care clientul și-a asumat în totalitate transformarea radicală recomandată de noi, a pus-o în acțiune în mod consecvent, iar rezultatele remarcabile nu au întârziat să apară, ceea ce reflectă întru totul filosofia noastră că valoarea naște valoare.”
Ana Luiza Simion-Dămășaru, Creative Director Veruvis: „Rebrandingul a însemnat pentru noi transpunerea esenței activității noastre într-o expresie verbală și vizuală coerentă, unică, ce ne poate susține viziunea și aspirațiile de dezvoltare pe termen lung.
Noua identitate de brand reprezintă cu adevărat ce facem noi și ne identificăm 100% cu aceasta. Faptul că ceea ce am creat împreună cu Brandfusion se bucură azi de recunoaștere internațională vine ca o nouă confirmare că suntem pe drumul cel bun!”
Competiția REBRAND 100® Global Awards se distinge prin evaluarea riguroasă de către un juriu multidisciplinar, format din experți internaționali proeminenți, scopul fiind de a face remarcate eforturile agențiilor și companiilor de a inova și depăși barierele în branding, stabilind noi standarde în industrie.
Sven Theobald, Vicepreședinte și Director Global, Corporate Brand Management la Bayer AG: „Câștigătorii din acest an, printre care și Veruvis, demonstrează puterea brandului de a fi un catalizator pentru transformarea businessului.”
Elaine Fok, Creative Director APAC, Associate Partner la Prophet Hong Kong: „Profunzimea strategică și creativitatea demonstrate în rebrandingul Veruvis sunt exemplare, inspirând inovația nelimitată în industria noastră.”
Brandfusion este o companie românească de branding, cu experiență de 18 ani acumulată în peste 200 de proiecte, ce îmbină gândirea de design, rigoarea strategică și creativitatea pentru a scoate la lumină valoarea organizațiilor și brandurilor hotărâte să facă diferența în industria lor și în viața comunităților cărora li se dedică.
Portofoliul Brandfusion include clienți din diferite industrii, printre care pot fi amintiți: Adams, Agricola, Axel, Benefito Mobile, Commergent, CTE, Donna Medical Center, Eversted, Genesis, Integrisoft, Râureni, Riviera Works, Seedblink, Symmetrica, Veruvis.
Echipa multidisciplinară Brandfusion este formată din consultanți, strategi de brand, designeri, specialiști digitali, reuniți prin dorința de a evolua în branding, tehnologie, business și comunicare.
Înființat în 2019 de Dr. Drd. Psih. Costin Dămășaru, Centrul de Cercetare în Augmentarea Performanțelor Neuronale Veruvis este prima și cea mai importantă inițiativă din România în domeniul neuroștiinței aplicate asistate de tehnologie. Soluțiile inovatoare create de fondatorul Veruvis alături de echipa sa de experți, doctori în neurologie, psihiatrie, psihoterpaie, matematică non-liniară, statistici avansate și dezvoltare hardware și software, și-au dovedit eficiența în lucrul cu peste 7.000 de clienți. În 2022, activitatea Veruvis se extinde prin deschiderea celui de-al doilea centru, Veruvis Kids, dedicat copiilor.
Începând din 2004, REBRAND 100® Global Awards sunt cea mai importantă recunoaștere globală pentru excelența în transformarea brandurilor. Promovând inovația în branding, anul acesta REBRAND™ a introdus și o bază de cunoștințe alimentată de tehnologia IA (Inteligența Artificială) pentru a oferi perspective noi și complexe asupra poveștilor de succes în transformarea brandului.