Mergeam pe strada saptamana trecuta cand am ochit un panou. Mi-a atras atentia, n-am ce zice. Era simplist, culori stendhaliste pe fundal alb. O tipa, deloc urata, foarte increzatoare in sine, tinea un logo intr-una din maini. Am continuat scanarea. Slogan: Q magazine. O revista pe care o iubesti (sau de care te temi). Asa si? De ce as iubi-o sau de ce m-as teme de ea? Imaginea ei, Sanziana aceea de pe panou, nu mi-a inspirat nimic. Nici un fluture nu mi-a vizitat stomacul sau vezica. Its just words. Daca ii spui cuiva ca esti cel mai tare terapeut de animale, faci febra la gura degeaba. Nu o sa te creada. Daca ii vindeci, insa, animalul de sindromul cantatului nocturn, s-ar putea sa te creada.
Despre un spot care nu exista
Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Comentarii
2. cred ca mai important era de mentionat asemanarea izbitoara cu sloganul celebru "you either love it or hate it"