Agenția de comunicare integrată și data intelligence Cheil | Centrade, hub-ul pentru Europa de sud-est al rețelei Cheil Worldwide, cu sprijinul 321sport și consultanța Asociației ANAIS, lansează campania #FugiCaSăFugă ce ajută femeile să fugă din relații abuzive.
Campania are în spate un insight valoros, obținut de la Asociația ANAIS și anume faptul că unei femei îi sunt necesare, în medie, aproximativ șapte încercări pentru a ieși dintr-o relație abuzivă. Principalele motive sunt frica de pleca fără niciun ajutor sau suport din partea celor din jur, rușinea de a nu fi judecate sau stigmatizate de societate, dar și grija față de copii și impactul pe care o astfel de schimbare l-ar putea avea asupra lor. Aceste femei, de multe ori înstrăinate de familie și prieteni de către abuzatorul lor, au nevoie de sprijin și consiliere pentru a fugi din aceste relații.
În luna dedicată femeilor, Asociația ANAIS lansează un nou proiect de conștientizare și sprijin pentru femeile prizoniere în relații abuzive. Fuga este firul roșu ce leagă această campanie. Femeile care fug din plăcere le ajută pe cele care au nevoie de sprijin să fugă către o nouă viață, fără abuzuri. Cu sprijinul partenerilor comerciali care se vor înscrie în campania #FugiCaSăFugă, fiecare kilometru parcurs de utilizatorii aplicației Alergado nu mai este doar despre eliberarea de endorfine, ci și despre strângerea de donații pentru supraviețuitoarele abuzului domestic.
Luna martie, dedicată Asociației ANAIS în aplicația Alergado, a debutat cu un spot filmat în care personajul, o alergătoare, “fuge” de cele mai comune fraze rostite de un abuzator, conform studiilor din România. Campania beneficiază de expunere în cadrul comunității de alergare și va fi activată pe tot parcursul lunii martie, prin transmiterea de mesaje educaționale in-app, community engagement la evenimentele off-line de alergare și alte momente în care alergătorii vor transmite mai departe mesaje de solidaritate către femeile abuzate.
"Invităm pe oricine dorește să pună umărul la o schimbare reală să ni se alăture în challenge-ul acestei luni de a parcurge 150.000 KM, de aproape 4 ori circumferința planetei, pentru a încuraja româncele care suferă să fugă din relațiile abuzive în care se află. De asemenea lansăm o invitație către companiile care vor să facă un bine de durată societății românești să sprijne inițativa #FugiCaSăFugă. Banii strânși vor fi donați Asociației ANAIS pentru a ajuta 60 femei să primească ajutorul necesar pentru a fugi de violență.”, explică Radu Restivan, fondator 321sport și Alergado.
"De cinci ani suntem alături de Asociația ANAIS prin campanii inovative și mobilizatoare. E timpul să transformăm fiecare kilometru alergat în acest început de primăvară într-un pas mai aproape de libertate și siguranță pentru zeci de românce. Cei care vor să sprijine inițiativa #FugiCaSăFugă alergând pot descărca aplicația Alergado din Google Play sau App Store, o conectează cu contul lor de Strava și pot da astfel sens fiecărei alergări. Le mulțumim celor de la Playtika, primul sponsor care a acceptat provocarea noastră de a sprijini lupta împotriva violenței domestice. Așteptăm și alți partneri care să ni se alăture în această cauză importantă.”, completează Ana Rădulescu, Sr. Account Manager Cheil | Centrade.
" Din nefericire, violența domestică încă este un veritabil flagel în România. De aceea, fiecare soluție de a ajuta lupta neobosită pe care colegele mele o duc de peste un deceniu merită aplaudată. Ne bucură foarte mult această inițiativă a partenerilor noștri, 321sport, Cheil Centrade, The Sports Architects, mReady, Superior Media și sperăm că românii ne vor susține în această modalitate inedită de a ajuta - alergând si cuantificând kilometrii în aplicația Alergado. Le mulțumim și pe această cale tuturor partenerilor care vor premia atingerea obiectivului ambițios setat, de 150.000 km, cu donații către Asociație. Sperăm ca toți acești kilometri alergați să inspire cât mai multe femei să nu mai amâne fuga din relațiile abuzive în care îndură în tăcere.”, completează Carmen Nemeș, Președinte Asociația ANAIS.
Credits:
Echipa Cheil | Centrade:
Ana Maria Rădulescu – Senior Account Manager
Echipa Alergado/ The Sports Architects / 321sport:
Diana Gheorghe - Creative Lead
Dan Hariga - Art Director
Lucian Șuhan - AV Producer
Alexandru Ciucă - Digital Coordinator
Mihaela Bălănescu - Special Projects Coordinator
Radu Restivan - Project Manager
Echipa Asociației ANAIS:
Carmen Nemeș – Președinte și Fondator
Mihaela Mangu Darvariu – Director executiv și co-fondator
Ioana-Mariana-Iuliana Lazăr – Director dezvoltare organizațională
Linda Stănescu – Social Media Coordinator & Digital Creator
Adela Niță-Szenteș – Pshihoterapeut
321sport #RunningCulture este o comunitate fondată în 2015, care aduce împreună alergători de toate vârstele și din toate categoriile sociale, organizând peste 100 de evenimente gratuite în fiecare an. Sub deviza #NeverRunAlone, comunitatea oferă un grup suport 52 de săptămâni pe an, susținând în mod constant atât alergătorii experimentați, cât mai ales pe cei aflați la început de drum. Peste 12.000 de persoane participă în fiecare an la evenimentele de alergare și cultură urbană organizate de 321sport.
Aplicația Alergado este un proiect realizat sub umbrela 321sport, care își propune să aducă împreună pasionații de alergare, iar în același timp să convingă cât mai mulți români să înceapă să facă mișcare, întotdeauna cu un scop comun: acela de a face bine împreună. Lansată în 2024, aplicația Alergado este despre puterea comunității, iar mecanismul este simplu: în fiecare lună calendaristică există un target național de kilometri - pentru toți utilizatorii - pe care dacă alergătorii îl ating împreună, o cauză socială este finanțată de o companie care sprijină alergarea și impactul social pe care aceasta îl poate avea. Aplicația este gratuită și poate fi descărcată din Google Play sau App Store.
Agenția digitală full service Cheil | Centrade este una dintre cele mai mari companii de comunicare integrată din România și servește drept hub regional pentru rețeaua coreeană Cheil în sud-estul Europei, coordonând strategia de comunicare și creație pentru Samsung. Din portofoliul Cheil | Centrade mai fac parte ENGIE Romania, PROFI România, Hochland România, First Bank, Nivea, Ursus Breweries, NN România, Carrefour România, Alpin 57 Lux, Mondelez, Raiffeisen Bank, Point Pickup, Asociația ANAIS și United Way.
În 2018, Cheil | Centrade București a lansat divizia Digital Intelligence and Analytics (DIA), un centru unic de servicii de data intelligence care deservește mai multe piețe din Europa. Înființată în 2022, divizia de Digital Media completează mixul de servicii pe care agenția îl pune la dispoziția clienților săi, beneficiind și de avantajul propriului centru de servicii digitale și analiza datelor. Diviziile DIA și Digital Media oferă clienților soluții digitale personalizate, folosind cele mai noi instrumente analitice din sfera digitalului.
În 2023, Cheil | Centrade a obținut primul trofeu de Aur pentru Samsung la Golden Drum și un trofeu de Argint la IAB Mixx Awards Europe, ambele pentru campania Samsung #22EpicNights, o nominalizare pentru campania de lansare a brandului Kozel în România, un trofeu Silver și două de Bronz la premiile Effie, un trofeu Gold, două Silver și un trofeu de Bronz la White Square Festival, dar și un trofeu de Bronz la Top ADC*RO 2023. În 2022, Cheil | Centrade a obținut primul său trofeu de Argint la Effie Europe Awards, dar și primul Grand Prix românesc la IAB Mixx Awards Europe cu campania “Teatrul Cadourilor Dăruite din Vină” pentru Asociația ANAIS, Aurul, Argintul și două trofee de Bronz la Premiile Effie, Best Integrated Campaign la IAB Mixx Awards, un trofeu de Aur la Luum Awards, două trofee Crystal la MAD Awards, șapte medalii la Webstock, precum și șase premii la Video Gaming Awards, BizPR Awards și Romanian PR Award.