BUZZBox, singurul discovery box din Romania, sărbătorește 5 ani cu un rebranding și proiecte speciale

BUZZBox, singurul discovery box din Romania, sărbătorește 5 ani cu un rebranding și proiecte speciale
Georgiana Păunescu, BUZZBox Manager BUZZStore.

BUZZStore, agenția de comunicare și marketing Word of Mouth (WOM) activă pe piață din 2013, sărbătorește 5 ani de prezență continuă pe piață a BUZZBox, unicul discovery box periodic din peisajul autohton, ce oferă nano și microinfluencerilor români posibilitatea de a testa cele mai noi produse și servicii, într-0 cutie surpriza, lună de lună.

 

Născut din pasiunea pentru noutăți

“BUZZBox s-a născut din pasiunea BUZZerilor din comunitatea noastră de a testa și de a descoperi cele mai noi produse, care ne fac viața mai frumoasă. Credem că bucuria stă în lucrurile mici și că fiecare dintre noi merită un plus de răsfăț zi de zi, la cel mai mic preț. Fiecare ediție BUZZBox este unică, oferind membrilor comunității noastre, cea mai extinsă la nivel național, cu peste 60.000 de membri, posibilitatea de a testa diferite produse și branduri din domenii precum make-up, beauty, skin care, home care, igienă personală și nutriție.

Astfel, cca 400 de BUZZeri testează în fiecare lună 10-12 noi produse și oferă feedback și recomandari comunităților lor din Social Media prin postări creative. Cutiile sunt achiziționate de nano și microinfluenceri de pe site-ul buzzbox.ro, pentru o sumă modică, ce acoperă în principal logistica și livrarea acasă prin curier. Norocoșilor ce reușesc să prindă un exemplar, nu le mai rămâne decât să deschidă cutia și să se bucure de ceea ce noi și partenerii noștri le-am pregătit.“, spune Georgiana Păunescu, BUZZBox Manager in cadrul BUZZStore.

 

Cifre și statistici interesante

  • În cei 5 ani de la lansare, au fost oferite pe piață 45 de editii buzzbox în care au fost prezente 570 de produse, din care peste 450 apariții unice. În total echipa logistică a pregătit și a expediat peste 24.000 de cutii.
  • Produsele testate de nano și microinfluenceri au beneficiat de peste 9.000 de recenzii in Social Media, generând peste 11,6 mil. de impresii pe rețelele de socializare.
  • În 2023, BUZZBox s-a vandut în 3.500 de exemplare (ediții lunare și ediții speciale), peste 1940 de nano și microinfluenceri unici fiind atinsi de minim 1 ediție. 500 de BUZZeri unici au cumpărat în 2023 minim 5 ediții BUZZBox, dovedind un grad mare de loializare față de proiect.
  • Anul trecut în edițiile BUZZBox au fost incluse peste 170 de produse, din care 153 au fost diferite, doar o mică parte fiind prezente în 2 sau mai multe ediții

O mare parte din brandurile active în BUZZBox participă în mai multe ediții cu produse diferite, dorind să țină la curent nano și microinfluencerii din comunitate cu privire la noile lansări (noi arome, formate, etc).

 

La aniversare a 5 ani, un refresh de look și noutăți eco-friendly

Noul logo a fost derivat de Radu Cristianciuc de la Media CD, pe baza logo-ului BUZZStore dezvoltat la finalul anului trecut de ActivAd și își propune să modernizeze imaginea serviciului BUZZBox, astfel fiind mai bine integrat în paleta de produse și servicii BUZZStore.

Acest refresh vine și cu un nou element de identitate grafică, cutia BUZZBox, ce va deveni un element definitoriu al brandului. Dacă până acum fiecare ediție avea un design special, adaptat tematicii lunii, din martie 2024 va exista un design unitar, pentru o mai ușoară identificare a mărcii în social media.

Un pas important îl reprezintă și transferarea integrală în digital al catalogului lunar ce conținea prezentarea produselor testate și era inserat în fiecare cutie BUZZBox. Astfel, peste 6.000 de cataloage și cca 4 tone de hartie vor fi economisite anual, reducând amprenta de carbon a proiectului.

O altă noutate ce vine în ajutorul brandurilor participante în BUZZBox este lansarea modulului de recenzii pentru produsele inserate în fiecare ediție. BUZZerii sunt încurajați ca, pe lângă postări în Social Media, să lase și recenzii de produs, astfel oferind insight-uri valoroase brandurilor.

 

Ce aduce 2024?

Februarie a însemnat un proiect special dedicate lunii iubirii, într-o cutie fierbinte ce a inclus ulei de masaj, parfumuri pentru el și ea, bombă de baie, vin roze pentru momente memorabile, ruj rosu și alte surprize. Ediția lunii martie se va lansa luni, 18 martie 2024, iar printre surprizele pregatite pentru doamne și domnișoare sărbatorite în această lună se numără ser cu acid hialuronic, mască de față și de ochi, set de îngrijire a părului (șampon și balsam) dar și batoane energizante sau snack-uri BIO.

Pentru 2024 sunt planificate și alte ediții speciale, inclusiv unele dedicate copiiilor sau iubitorilor de skincare.

BUZZStore - Prima agenție de WOM si BUZZ marketing din România și Bulgaria, cu cea mai mare bază de consumatori obișnuiți, nano și microinfluenceri (peste 60.000). În ultimii 10 ani, agenția a derulat peste 200 de proiecte pentru clienți locali și internaționali din industrii precum beauty, skin care, home care, personal care, farma, nutriție, tech&IT. Agenția dispune de propria platforma de creatori de conținut, ceea ce permite o segmentare în detaliu în funcție de proiect precum și de propria logistică, ce permite expedierea unui număr zilnic de până la 500 de colete fizice cu produse pentru testare.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


ACTIV AD

Who we are We are a creative and independent advertising agency that started 21 years ago with one thought in mind: that of succeeding in advertising. Some might have found it little, but this thought of ours to... vezi detalii »

Companii

Branduri

Sectiune



Branded


Related