Young Lions Romania: noi reguli de competiție

Young Lions Romania: noi reguli de competiție

Din 2024, tinerii creativi cu aspirații internaționale și vârste de până în 30 de ani pot accesa competiția locală pentru Young Lions de la Cannes și în contextul specializărilor de la #TheAlternativeSchool, dar și independent de ele.

Pachetul Young Lions Basic costa 300 de E + vat / echipă și le oferă celor interesați acces la cele trei briefuri de concurs, dar și la Creativity Day, pe 1 Aprilie.

 În contextul Creativity Day, Răzvan Ghilencea – fost medaliat cu aur la competiția Young Lions Design, fondator Ayz & Hendz și Dinu Panescu, fondator The Circus, câștigător de Titanium și fost jurat la Cannes, vor discuta despre cum să aplici și cum să câștigi la festivalul Leilor. Pe lista de speakeri se mai regăsesc Mădălin Dragnea fondator Mad Animator, într-un dialog despre (i)relevanța AI-ului în animație și limbaje vizuale și talentata ilustratoare Oana Ispir, într-o prezentare despre cum creezi experiențe imersive, care ajung la consumatorul eluziv, îl seduc și-i oferă o portiță de scăpare de la dictatura timpului.

 

De ce și Young Lions fară scoală ?

« În ultimii 18 ani, TheAlternativeSchool a evoluat de la o platformă care oferea ghidaj și traininguri pentru candidații la Young Lions, către o structura de elită, tip Mini MBA, care oferă tot ce-i mai nou și mai interesant oricărui pasionat de branding, arte digitale, marketing și comunicare. Din ce în ce mai mulți seniori ai industriei și-au dorit acces la actualizările pe care le facem anual, în contextul Modulului care precede festivalul de la Cannes, iar talentaților de până în 30 de ani, care uneori muncesc  și studiază 24/7, am vrut să le lăsăm libertatea de-a aplica doar la competiție. Începând din 2024, vom avea mereu o categorie de preț pentru cei care vor doar acces la competitie plus minimă actualizare și o alta pentru cei care vor să fie la zi, adițional, și cu relevantele industriei, la nivel global, într-un program concentrat, care anticipează Cannes-ul, din confortul canapelei de acasă» a declarat Teodora Migdalovici, ambasadoarea festivalului și fondatoarea #TheAlternativeSchool. 

 

Young Lions Extended, cu acces la Future Proof Creativity

Pachetul Young Lions Extended costa 420 de E + vat / echipă și, dincolo de accesul la competiția Young Lions & Creativity Day, oferă pasionaților de creativitate un regal de informație despre branding contemporan, design și limbaje vizuale, gamevertising, amplificări de ultimă generație în social media, experiențe imersive, relația cu consumatorul eluziv,  Inteligență emoțională, Inteligența Artificială în advertising și nu în ultimul rând, leadership aliniat la etică. Temele sunt interpretate de peste 30 de speakeri români și străini, practicieni reputați, în contextul Modulului « Future Proof Creativity : How to brand 24+ ».

Modulul durează o lună -18.03-21.04 și implică două întâlniri pe zoom, lunea și joia, de la 7 la 9 PM, și-o întâlnire live, pe 1 aprilie.

 

Young Lions Romania 2024

Indiferent de categoria la care aplică – Basic sau Extended – aspiranții la Young Lions vor rezolva trei briefuri reale, cu miză de design și digital, în echipe de doi. Unul dintre coechipieri trebuie să fie fluent în limbaje vizuale. Lucrările sunt evaluate de un juriu format din practicieni premiați, români și străini.

Echipa cu scor maxim va beneficia de experiența Cannes Lions (17-23 iunie) și de acces în competiția de 24 de ore de la Young Lions Digital, având taxa și cazarea plătite pe durata festivalului. Rezolvările de briefuri de la #TheAlternativeSchool simulează aceleași condiții de lucru pe board, solicitate și-n competiția de 24 de ore de la Cannes.

 

Puțină Istorie

Începând cu 2005, alimentată de o imensă pasiune pentru creativitate, cunoaștere și conectare cu alte culturi, #TheAlternativeSchool a deschis apetitul local pentru competiții internaționale de anvergură, într-un demers implicit de lobby pentru România creativă pe scenele lumii. În contextul programelor sale s-au format mii de practicieni din marcom. Agențiile și clienții au primit consultanță legată de traininguri de nișă, înscrieri la festivaluri, strategie, cercetare calitativă sau recrutări. Cu sprijinul sponsorilor, 18 generații de Young Lions  și Roger Hatchuel alumni au beneficiat de experiența Cannes Lions, Eurobest sau Dubai Lynx. Mulți dintre veteranii  școlii au sfârșit cu metale grele în portofoliu și poate, mult mai important, cu o cultură a comunicării și un sistem de referință valoros, cu ecou în mediile în care aceștia au ajuns sa lucreze. Din 2015, pe lista programelor s-a adăugat și #LadiesFirst, o platformă de promovare a talentelor românești la feminin, dar și seria evenimentelor #TheFutureOf.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Subiecte

Sectiune



Branded


Related