“Fără tine, piața e pustie”, o declarație de dragoste lansată de factory by Raiffeisen Bank antreprenorilor români #madeinfactory

“Fără tine, piața e pustie”, o declarație de dragoste lansată de factory by Raiffeisen Bank antreprenorilor români #madeinfactory

“Fără tine, piața e pustie” este mesajul pe care factory by Raiffeisen Bank îl adresează antreprenorilor români #madeinfactory în luna iubirii, pe canalele de Social Media Raiffeisen Bank. Având rolul de a arăta importanța afacerilor locale și aprecierea pentru curajul pe care antreprenorii români l-au avut să creadă în ideea lor, campania a început pe 24 Februarie, de Dragobete și aduce în atenție 7 afaceri #madeinfactory. În fiecare zi, până la data de 1 Martie, factory by Raiffeisen Bank face publică o declarație de dragoste unei afaceri care a obținut finanțare prin programul prezent pe piață de 6 ani. Planul pentru anul în curs are în vedere numeroase acțiuni de comunicare menite să pună pe primul loc comunitatea de antreprenori factory by Raiffeisen Bank.

Programul factory by Raiffeisen Bank, lansat în urmă cu șase ani pentru a sprijini antreprenorii aflați la început de drum, a ajuns la peste 430 de business-uri finanțate, valoarea totală a finanțărilor fiind de aproximativ 24 milioane de euro.  „Fără tine, piața e pustie” este doar una dintre acțiunile pe care factory by Raiffeisen Bank le desfășoară pe parcursul acestui an pentru a aduce în atenție afacerile finanțate în cadrul programului. Platforma raiffeisenfactory.ro este deschisă non-stop pentru înscrieri, iar prin intermediul ei se pot accesa până la 50.000 Euro pentru a transforma o idee de business în realitate”, a menționat Livia Fericean, Corporate Communication & Public Affairs Lead, Raiffeisen Bank România.

Echipa noastră a promovat afaceri finanțate și ghidate în cadrul programului factory by Raiffeisen Bank, cărora le-a făcut public o declarație de dragoste:

Angeline Cake Boutique, fără tine nu ne-am putea manifesta iubirea în cel mai dulce mod.

Elec, fără tine calitatea aerului respirat nu ar mai fi la fel.

EKA Centrul Stării de Bine, fără tine începutul de săptămână ar fi mai greu.

Răzvan Idicel, fără tine, nu ne-am aduce aminte zilnic de gustul copilăriei: zacusca făcută după rețeta bunicii, dulceața făcută din fructele proaspăt culese, salata de vinete abia coapte pe grătar.

Tonic Blend, fără tine, elixirul tinereții nu ar avea un gust atât de bun.

Jumping House, fără tine, activitatea sportivă nu ar fi atât de fun.

The Cheesecake House, fără tine, cheesecake-ul nu ar fi atât de original, cremos și savuros.

Echipa care a contribuit la realizarea campaniei:
Raiffeisen Bank România: Mihaela Scarlat – Brand Manager, Doina Matei – Marketing Brand Lead, Liviu Mihai – Communication Manager, Florentina Vasilica Bălașa – Content Marketing Manager, Ioana Silistraru - Content Marketing Lead.
Publicis România: Ioana Mihai, Associate Planning Director, Andrei Beșliu, Group Creative, Cătălina Preda, Art Director, Cătălina Ceparu, Senior Copywriter, Alexandra Crăciun, Digital Client Manager, Silviana Naftănăilă, Digital Client Executive, Anamaria Ioniță, Client Lead.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune



Branded


Related