PAZO, unul dintre liderii pieței de plăci ceramice și amenajări interioare din România, cu o tradiție de peste două decenii, marchează un nou capitol în prezența sa online prin lansarea unui website modern și inovator, dezvoltat de AdSymphony. Site-ul prezintă un portofoliu impresionant de branduri, printre care se numără: Marazzi, Ariostea, Artceram, Rexa, Bisazza, Appiani, Berti, Glamora, Newform.
Colaborarea cu AdSymphony a început în 2019, având ca prim proiect major rebrandingul PAZO, ce a inclus redesenarea identității vizuale și a statementului de brand, precum și o nouă strategie de comunicare digitală.
În 2024, am abordat împreună provocarea de a reconstrui website-ul PAZO, punând un accent deosebit pe design-ul modern și pe funcționalitățile avansate de filtrare și navigare. Aceste îmbunătățiri transformă site-ul într-o sursă esențială de informare și inspirație, adresându-se atât arhitecților și designerilor de interior, cât și clienților finali.
Website-ul a fost construit de echipa AdSymphony în baza unui echilibru perfect între funcționalitate și estetică, evidențiind pe de o parte gama completă de produse și servicii puse la dispoziție de PAZO, iar de cealaltă parte o listă a tuturor producătorilor cu care grupul lucrează, nume cu rezonanță în industria de finisaje și amenajări interioare din toată lumea. De asemenea, noul site aduce în fața publicului și o parte din proiectele de anvergură aflate în portofoliul PAZO, precum și noutăți din domeniul pe care-l explorează, tendințe direct de la experți și idei creative în materie de amenajări.
Alături de funcționalitate își face loc și inspirația, iar aceste elemente, împreună cu viziunea clară, atenția la detalii și adaptabilitatea permanentă la nevoile și gusturile individuale ale fiecărui client, au adus PAZO în punctul de astăzi, acela în care se remarcă drept unul din cei mai importanți furnizori de finisaje de interior din România.
Iulian Sin, Art Director la AdSymphony, subliniază importanța designului în concepția noului site: „În conceptul de design al site-ului am încorporat elemente care să reflecte atât tradiția și calitatea produselor PAZO, cât și viziunea modernă a brandului. Fiecare detaliu a fost gândit pentru a facilita accesul rapid la informații și pentru a oferi o experiență vizuală de excepție utilizatorilor.”
Victor Ionescu, Head of Development la AdSymphony, vorbește despre aspectele tehnice: „Plecând de la barebone-ul platformei Wordpress, cu design, implementare și funcționalități custom, site-ul Pazo.ro a fost un challenge plăcut. Îmbinarea elementelor UI/UX cu standardele de performanță ale anului 2024 și optimizarea fiecărui mic element în vederea unei uzabilități superioare nu au fost taskuri simple, însă rezultatul este unul mai mult decât satisfăcător pentru toți cei implicați în proiect.”
Irina Popovici, director comercial PAZO Grup, împărtășește perspectiva PAZO asupra acestei colaborări: „Ne-am dorit ca website-ul Pazo nu doar să reprezinte compania, ci să ne spună povestea, să ne ilustreze viziunea, să pună accent pe valorile după care ne ghidăm, să deschidă calea spre a descoperi atmosfera distinctivă a showroom-ului nostru, dar și pentru a ne cunoaște cu adevărat. Echipa AdSymphony a reușit să cuprindă toate acestea în noul design al website-ului PAZO, realizând o pagină cu design modern și elegant, care pentru noi reprezintă o carte de vizită, iar pentru utilizatori reprezintă o bună sursă de informare și o frumoasă sursă de inspirație.”
Creativii de la AdSymphony au declinat viziunea fresh oferită PAZO prin intermediului website-ului și în social media, acolo unde comunicarea se face prin expunerea activității brandului către public, fie că e vorba de arhitecți, furnizori, companii sau clienți aflați în căutare de inspirație.
AdSymphony se distinge prin abilitatea de a oferi soluții complete de marketing și publicitate, operând ca o agenție full service. Experiența echipei cuprinde o gamă largă de servicii, de la strategii de comunicare digitală și branding, până la dezvoltarea web și campanii publicitare inovatoare. Proiectul de reînnoire a website-ului PAZO subliniază capacitatea AdSymphony de a răspunde nevoilor diverse ale clienților săi, prin crearea unor soluții personalizate care pun în valoare atât mesajul, cât și estetica brandului.