La The Alternative School 2024 se studiază Gamevertising

La The Alternative School 2024 se studiază Gamevertising

Alături de "Breakdance cu Inteligența Artificială", "Design & Limbaje vizuale contemporane" sau "Arta amplificării în Digital", "Gamevertising" este disciplina vedetă pe care o vor aprofunda creativii și marketerii înscriși la Modulul "Future Proof Creativity: How to brand 24" (18.03-18.04), cu destinație Cannes Lions pentru câștigătorii eligibili.

 

Despre Future Proof Creativity

Practicieni premiați din New York, Londra, Tel Aviv, Paris, Milano, Cairo, Copenhaga, Dubai, Madrid și București se vor întâlni cu pasionații de creativitate pe zoom, lunea și joia, de la 7 la 9 PM, dar și live, pe 1 Aprilie. Costurile participării sunt de 400 de Euro pentru o echipă de două persoane până pe 8 martie și 420 de Euro până pe 17 martie.

Marius Radu, co-fondator Good Game Industry, Sahar Lewenstein - CD la Overwolf, Martin Kadinov, Co-fondator la TDB Play, Laura Belc - CD la The Geeks și Cătălin Butnariu, CSO Amber & Președinte al RGDA sunt doar câțiva dintre speakerii care vor explica relevanța intersecției dintre Gaming și Advertising din perspectiva beneficiilor de business și reputație pentru branduri, dar și din perspectiva relației cu acele audiențe competente digital, dar indiferente la mecanicile clasice din publicitate și chiar social media.

 

De ce Gaming x Advertising ?

“Cu o anvergură mai mare decât industria de film și cea de entertainment luate împreună, industria jocurilor video a devenit parte din cultura populară a planetei”, consideră Francine Li, fost Presedinte de Juriu la Cannes & leader Riot Games.

Explicabil, deci, cum cele mai influente branduri au bifat cu succes de casă, în ultima decadă, integrarea narativului lor în cel al jocurilor, totul culminând cu o categorie dedicată performanțelor genului la Cannes, prin lansarea Entertainment Lions for Gaming în 2023.

Disecând trendurile internaționale și demontând clișeele, dar arătând și ce capabilități are industria locală, #TheAlternativeSchool, în parteneriat cu Good Game Industry, a organizat The Future of Gaming la finalul anului trecut, într-un eveniment care s-a bucurat de participarea masivă a marketerilor și creativilor.

 

RGDA X The Alternative School: Gamevertising made in Romania

Consecventă promisiunii de a oferi celor două ecosisteme locale - marcom și gaming - noi contexte de studiu, networking și accelerare a performanțelor, #TheAlternativeSchool a semnat, recent, o alianță cu RGDA - Romanian Game Development Association.  

"Prin acest parteneriat ne propunem să educăm oameni deja talentați, să-i instruim, oferindu-le acces la practicieni remarcabili la nivel internațional, să-i expunem pe cei care lucrează în dezvoltarea de jocuri la un spectru mai larg de conținut creativ relevant pentru advertiseri și branduri, ajutându-i astfel să înțeleagă mai bine rezultatul comercial al muncii lor, importanța implicării, relația cu comunitățile, rolul și mecanica unei construcții narative efervescente", a declarat Cătălin Butnariu, președintele RGDA.

"Prin construirea acestui teritoriu de învățare și networking între designeri, dezvoltatori de jocuri, manageri de brand, media creativă și toate speciile de creatori de conținut, invitându-i să studieze și să concureze împreună, vrem să inspirăm, să accelerăm evoluția și, stabilind ierarhii valorice prin accesul la competiții internaționale, să promovăm talentul românesc pe scenele lumii", a spus Teodora Migdalovici, fondatoarea #TheAlternativeSchool.

 

Pentru cine & De ce ?

La specializările acestui Mini MBA poate participa oricine își dorește acces la un sistem de referință actualizat, când vine vorba despre branding și industrii creative. Pentru cei sub 30 de ani există și alte beneficii: pe durata programului, echipe de 2, dintre care unul competent în limbaje vizuale, rezolvă trei briefuri reale. Echipa clasată pe prima poziție în urma evaluărilor juraților, câștigă prezența la cea de-a 72-a ediție a festivalului Cannes Lions (17-23 iunie), accesând și Young Lions, o competiție de 24 de ore cu cele mai talentate echipe ale planetei. Dacă o câștigă, participarea la Cannes Lions 2025, în valoare de peste 8000 de Euro, este de asemenea asigurată.

Lansată în 2005, #TheAlternativeSchool este prima și una dintre cele mai premiate platforme de educație alternativă în marketing și creativitate din Centrul și Estul Europei.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


The Geeks Bucharest

The Geeks este parte din Saatchi Creative Hub Bucharest, impreuna cu Saatchi & Saatchi Romania. Agentia se pozitioneza ca un partener de business cu focus pe solutii creative multidisciplinare de comunicare si... vezi detalii »

Campanii

Festivaluri

Sectiune



Branded


Related