Agenția Ideologiq, lider în marketing digital și comunicare regională, anunță lansarea campaniei de repoziționare pentru SIGNAL IDUNA în România, marcând un moment important de evoluție - extinderea portofoliului de asigurări pe noi linii de business. Campania, intitulată "Cu siguranță, totul e posibil!", a fost articulată integral de către Ideologiq, subliniind astfel rolul central al agenției în definirea și implementarea noii strategii de brand.
Împreună cu echipa de proiect SIGNAL IDUNA, agenția a identificat cu atenție aspecte esențiale care definesc nevoile actuale ale oamenilor, transformându-le în elemente cheie ale mesajului.
"Cu siguranță, totul e posibil" poartă în sine două semnificații complementare. Pe de o parte, transmite certitudinea că există soluții pentru a obține orice îți propui în viață. Această interpretare reflectă optimismul și încrederea în abilitatea de a depăși orice dificultate, subliniind angajamentul și expertiza SIGNAL IDUNA în a oferi soluții eficiente și adaptate la toate nevoile actuale.
Pe de altă parte, mesajul sugerează caracterul obligatoriu al protecției în fața imprevizibilului. Această interpretare aduce în discuție importanța asigurării în fața riscurilor, fie ele financiare, de sănătate sau alte împrejurări neprevăzute.
Campania va rula pe durata întregului an, prin diverse acțiuni punctuale menite să consolideze mesajul de brand și să angajeze publicul prin interacțiunea cu soluțiile de asigurare.
“În cei 4 ani de parteneriat cu SIGNAL IDUNA, pot spune că am avut privilegiul de a ne specializa în domeniul asigurărilor, un domeniu vital pentru vremurile în care trăim. Colaborarea pe acest proiect de repoziționare ne-a oferit din nou oportunitatea de a analiza dinamica nevoilor consumatorilor, descoperind insight-uri valoroase și modelând o campanie care face diferența în categorie, cu mesaje relevante pentru publicul actual. Campania "Cu siguranță, totul e posibil!" dă startul unei comunicări ample cu proiecte interesante pe care suntem nerăbdători să le dezvoltăm alături de partenerul nostru, SIGNAL IDUNA România.” a declarat Adrian Ichim, fondator și partener Ideologiq.
Cu o experiență solidă și o echipă dedicată, SIGNAL IDUNA își asumă angajamentul, prin cele două companii - de sănătate și viață și de asigurări generale - de a furniza o gamă completă de soluții de asigurare, acoperind toate nevoile atât pentru persoanele fizice, cât și pentru companii și angajații acestora.
Odată cu aniversarea a 15 ani de prezență în România, SIGNAL IDUNA, liderul pieței de asigurări de sănătate din România, a marcat un pas semnificativ în evoluția sa, devenind un furnizor de asigurări care vine în întâmpinarea oricărei nevoi de protecție a românilor. SIGNAL IDUNA se angajează să ofere o gamă largă de asigurări, adaptată la cerințele în continuă schimbare ale clienților și va acoperi, pe lângă asigurările dedicate segmentelor de sănătate, viață și accidente și o varietate de produse, precum: asigurarea locuinței, a mașinii, a călătoriilor, a afacerilor și multe altele.
"Suntem mândri să anunțăm o nouă etapă semnificativă în strategia noastră de comunicare", a declarat Lidia Malacia, Marketing Manager SIGNAL IDUNA România. "Mesajul optimist și de încurajare pe care ne propunem să îl transmitem românilor prin campania "Cu siguranță, totul e posibil!" nu este doar o declarație, ci reprezintă o promisiune fermă de a fi alături de clienții noștri în orice circumstanță. Ne dorim să fim parteneri de încredere, oferindu-le acum soluții de asigurare care să le dea curaj să se bucure de fiecare oportunitate pe care viața le-o oferă, având liniștea că pot trece cu ușurință peste eventualele situații dificile. Cu opțiuni variate și flexibile, astăzi, asigurările pot fi personalizate pentru a se potrivi oricărei nevoi. Mai mult decât atât, accesul la aceste servicii acoperite de asigurări a devenit facil, gestionarea fiind disponibilă prin intermediul aplicațiilor mobile, simplu și ușor, de oriunde și oricând. De aceea, noul nostru slogan, 'Exact ce am nevoie!', întărește mesajului de campanie și reflectă atenția la exigențele diverse ale publicului. Suntem hotărâți să le oferim clienților noștri exact ceea ce au nevoie pentru a-și proteja sănătatea, bunurile și viitorul."
Ideologiq (Advanced Ideas Studio SRL) este o agenție de marketing digital și comunicare cu experiență de peste 15 ani în dezvoltarea de tehnologie și comunicare digitală, în piețele din regiunea SEE-CEE, în special în: România, Moldova, Grecia, Cipru, Croația, Slovenia, Bulgaria, Ungaria și Serbia.
Agenția Ideologiq oferă clienților săi acces la soluții digitale end-to-end și la servicii de: consultanță, strategie, creație, branding, dezvoltare de programe de fidelizare (B2B, B2C și EB), dezvoltare de tehnologie și platforme software (web, mobile, e-commerce, AR, VR), comunicare socială online, optimizări ale performanței online (SEO, UX, CRO, PPC), implementare evenimente (online, offline sau hibrid).
Printre clienții agenției se numără: Raiffeisen Bank, Alliance Healthcare, Pfizer, Boehringer-Ingleheim, Holcim, Somaco, Fresenius, Green Group, Castrol, Michelin, Porsche Inter Auto, MaxBet, Medsana, Schneider Electric, Signal Iduna, Zipper sau Ruris.
Începând din anul 2022, agenția Ideologiq face parte din grupul La Poste, având ca acționar majoritar compania Mediapost Hit Mail SA. Mediapost Hit Mail SA este un integrator de servicii de marketing direct, deținut în proporție de 100% de Poșta Franceză, prezent în piața românească de 27 de ani, având 550 de angajați și o cifră de afaceri de 60 milioane de euro în anul 2023.
Fondat în urmă cu peste 110 ani, Grupul SIGNAL IDUNA, unul dintre cele mai mari grupuri financiare din Germania și-a câștigat o reputație excelentă ca furnizor puternic și de încredere pentru asigurări și servicii financiare, oferind o gamă largă de soluții (asigurări, servicii bancare și investiții) clienților individuali și corporate. În prezent, SIGNAL IDUNA este prezentă pe piețele de asigurări din Germania, Polonia, Ungaria și România.
Pe piața locală, SIGNAL IDUNA ASIGURARE REASIGURARE și-a început operațiunile în anul 2008. În 2022, compania a achiziționat companiile ERGO de pe piața românească, în 2024 finalizând procesul de rebranding în SIGNAL IDUNA ASIGURĂRI. În prezent, portofoliul SIGNAL IDUNA în România include: asigurări private de sănătate, viață și accident pentru familie și companii. Conduita comercială a SIGNAL IDUNA este orientată către succesul pe termen lung și se bazează pe satisfacerea nevoilor clienților și pe dezvoltarea pieței, pe inovație și independență financiară.
Credit:
Echipa de proiect Ideologiq:
Adrian Ichim, Planning & Strategy Director
Horațiu Guță, Account Manager
Sorina Pentilescu, Creative Director, Sr. Copywriter
Mihai Voinescu, Sr. Art Director
Larisa Toma, Art Director
Alin Dobre, Graphic Designer
Echipa de proiect SIGNAL IDUNA:
Lidia Malacia, Marketing Manager SIGNAL IDUNA în România
Adina Costache, Specialist Marketing
Claudia Popa, Sr. Specialist Marketing
Radu Buldan, Jr. Specialist Marketing