Crafters lansează un program de traininguri on-demand de comunicare antreprenorială, care îmbină consultanța cu teoria și practica

Crafters lansează un program de traininguri on-demand de comunicare antreprenorială, care îmbină consultanța cu teoria și practica

Crafters, agenția de comunicare pentru antreprenori, lansează un nou serviciu: un program de training de comunicare on-demand dedicat antreprenorilor și echipelor lor de comunicare, într-un format care îmbină teoria cu sesiuni de lucru aplicate pe nevoile participanților și cu sesiuni ulterioare de consultanță. Trainingurile sunt personalizate și se desfășoară într-un format one-on-one.

Programul de traininguri lansat de Crafters ajută antreprenorii și oamenii de comunicare din structuri antreprenoriale să înțeleagă, să cunoască și să exerseze instrumente utile de comunicare, cu scopul de a crește potențialul de promovare al brandurilor pe care le conduc. În urma participării la training, aceștia vor acumula cunoștințe și tehnici utile de comunicare aplicate pe business-ul lor și vor avea input din partea echipei Crafters și după încheierea programului.

Nu e suficient să faci un training sau un curs ca să devii specialist – e ceva ce am văzut în primul rând pe pielea noastră – motiv pentru care nici nu ne propunem să le promitem antreprenorilor sau oamenilor de la ei din echipă că vor deveni experți în urma trainingurilor noastre. Ce facem însă prin formatul de traininguri gândit la Crafters este să aducem împreună 3 direcții: o parte teoretică în care explicăm cum funcționează anumite instrumente sau strategii de comunicare, o parte aplicată în care lucrăm pe situații concrete de comunicare chiar din viața business-ului participanților și o parte de consultanță ulterioară, prin care răspundem la întrebări, ghidăm, venim cu idei sau feedback, în așa fel încât ceea ce discutăm la traininguri să nu rămână abandonat într-un PPT, ci chiar să prindă contur, a declarat Oana Odobescu, Fondator & Managing Partner Crafters.   

E un program complex, care se întinde pe 2 luni, iar din feedback-ul celor cu care am lucrat până acum, exact această combinație de teorie, practică și consultanță e cea care aduce cea mai mare valoare și care diferențiază formatul nostru de traininguri de altele din piață, a declarat Alexandra Enăchescu, Managing Partner Crafters.    

Trainingurile se adresează specialiștilor de comunicare, cu minimum 1 an de experiență, din organizații antreprenoriale; solopreneurilor care vor să învețe să-și construiască singuri reputație printr-o comunicare aliniată la valorile și misiunea lor; antreprenorilor care vor să înțeleagă mai bine cum îi ajută comunicarea și care sunt principiile unei comunicări sănătoase; freelancerilor în comunicare, care vor să aibă acces la insight-uri hands-on.

Programul nostru de training a apărut dintr-o nevoie foarte concretă din piață – cea de a alinia cunoștințele și abilitățile tuturor celor care trebuie, într-un fel sau altul, să se ocupe de comunicare în fiecare zi. Pentru că multe dintre lucruri se fac fără feedback și fără o bază solidă în care antreprenorii sau echipele lor să se ancoreze când iau anumite decizii, ne-am propus să navigăm prin jargonul profesional al industriei noastre și să ajungem la scopul final: să lucrăm împreună la o comunicare mai bună, mai coerentă, mai strategică”, a completat Alexandra Enăchescu, Managing Partner Crafters.  

Programul de traininguri este personalizat și adaptat în funcție de nevoile și obiectivele participanților. Printre tematicile care pot fi abordate se numără:

  • Strategia de conținut. Cum comunici mai coerent în online: Cum arată audiența căreia te adresezi, care sunt mesajele-cheie, cum definim pilonii de conținut, pe ce canale comunicăm, cum arată planul editorial;
  • Mecanisme ale încrederii. Cum construiești reputație și brand trust. Strategia de PR și comunicare: business – brand – comunicare, cum definești corect audiența businessului tău, care sunt elementele care generează încredere și reputație, care este planul de acțiuni de comunicare care să te ajute în acest sens;
  • Cum construiești autoritate prin conținut și PR: tipologii de conținut, canale și tactici de PR & media relations, plan de acțiune.

 

Traineri

Oana Odobescu, Fondator & Managing Partner Crafters, are 14 ani de experiență în comunicare, timp în care a lucrat atât cu antreprenori, cât și cu multinaționale, alături de care a dezvoltat și coordonat proiecte foarte diferite: de la lansări de produse la campanii de comunicare internă și comunicare B2B pentru clienți din industrii diverse, precum servicii, construcții, medical, cultură, retail, educație.  

În prezent, Oana este responsabilă de dezvoltarea produselor și serviciilor Crafters și se ocupă de crearea strategiilor de PR și comunicare pentru antreprenori.

Începând cu 2021, Oana face parte din juriul Romanian PR Award, cea mai prestigioasă competiție pentru industria de comunicare de la noi și contribuie recurent cu opinii în materiale în presa de specialitate.

Alexandra Enăchescu, Managing Partner Crafters, este strateg în comunicare, cu o experiență profesională de 12 ani în domeniu, iar de 4 ani, conduce Crafters, împreună cu Oana, partenera sa de business.

Alexandra are o formare profesională în content writing, iar de-a lungul timpului a avut roluri de coordonare și implementare în programe de comunicare foarte diverse: de la listări la Bursă până la lansări de produse și servicii.

De-a lungul experienței sale profesionale, Alexandra a oferit consultanță în dezvoltarea strategiilor de PR și a coordonat echipe extinse de parteneri, angajați și furnizori.

Crafters este agenția de comunicare pentru brandurile antreprenoriale. Din 2015, Crafters face echipă cu antreprenorii care își doresc o comunicare conectată în profunzime la businessurile lor, prin servicii complete de comunicare strategică și implementare. Din portofoliul echipei Crafters fac parte clienți din industrii complexe și diverse, printre care: Allied Engineers, Blue Point, DIPLOMA Show (The Institute), Institutul pentru Studiul și Tratamentul Traumei (ISTT), Leverage, Metabeta, Romanian Design Week (The Institute), SBR Soletanche Bachy Fundații sau Sixense România.

În 2021, Crafters a fost numită Small Consultancy of the Year la Romanian PR Award. Agenția mai are în portofoliu alte două premii obținute la aceeași competiție dedicată industriei de PR și comunicare: Silver PR Award, categoria Comunicare internă (Romanian PR Award 2020), respectiv Diploma de excelență pentru cel mai bun newsletter intern (Romanian PR Award, 2021). Crafters este și inițiatoarea primului newsletter lunar dedicat comunicării pentru antreprenori, .COMM (#punctCOMM).

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Festivaluri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related