White Image, cea mai mare companie de soluții de email marketing din România, anunță consolidarea parteneriatului său strategic cu Frisomat, o companie cu o vastă experiență în domeniul construcțiilor metalice, pentru care accelerează procesul de digitalizare și automatizare.
“Frisomat și-a dorit dezvoltarea unui sistem care să funcționeze automat în funcție de acțiunile care sunt întreprinse de angajații și prospecții companiei. Astfel, cu ajutorul soluțiilor White Image, am implementat soluții personalizare de automatizare a comunicării cu prospecții și agenții de vânzări în întreg procesul de vânzare, de când apare o cerere de ofertă până la semnarea contractului. În acest proces sunt incluse și lead-urile care intră în CRM prin alte canale decât formularul online, astfel încât automatizarea unifică toate canalele de comunicare”, explică Andrei Georgescu, co-fondator White Image.
White Image a dezvoltat și implementat noi tehnologii de automatizare în departamentul comercial al Frisomat, care va crește eficiența angajaților și a proceselor de vânzare, pentru a asigura crearea unui context în care potențialii clienți să se simtă mai încrezători în soluțiile Frisomat.
"Suntem încântați să anunțăm consolidarea parteneriatului nostru cu White Image. Această colaborare întărește angajamentul nostru comun față de inovație și față de dezvoltarea pieței construcțiilor metalice. Prin unirea forțelor cu White Image, ne propunem să aducem soluții personalizate și inovatoare clienților noștri, contribuind la dezvoltarea durabilă a proiectelor lor. Suntem convinși că o comunicare activă în momentele cheie ale procesului de vânzare va crește încrederea potențialilor clienți în soluțiile noastre și va consolida mai mult prezența Frisomat pe piață", declară Ionuț Rădulescu, Director Comercial Frisomat România.
“Suntem încântați să continuă acest parteneriat puternic cu Frisomat, prin care punem automatizarea în centrul comunicării cu potențialii clienți. Astfel, legătura și comunicarea cu viitorii clienți este ținută într-un mod eficient prin automatizări care transmit informații personalizate. Am dezvoltat un sistem bazat pe tehnologii avansate prin care să fie creat un context favorabil vânzărilor și un mediu în care toți cei implicați să se simtă informați și conectați”, explică Grațiela Lupu, co-fondator White Image.
Fondată în 2003, White Image, parte din grupul Mediapost Hit Mail, detinut de posta Franceza, este prima companie de email marketing din România, creând practic o piață nouă la nivel local. White Image este cea mai premiată companie de pe piața românească de email marketing, acumulând 6 premii internaţionale la Marketing Sherpa Award, în SUA, cea mai prestigioasă competiție de email marketing din lume. White Image a încheiat 2022 cu o cifră de afaceri de 1,3 milioane euro, având o echipă de 18 specialiști în marketing și sute de clienți din România, Europa și Asia, din domeniile auto, banking, travel, retail, ecommerce, pharma și altele.
Fondată în 1978, Frisomat este o companie belgiană care proiectează, dezvoltă, produce și construiește hale metalice realizate din oțel laminat la rece. Frisomat deține controlul asupra întregului proces de producție al halei industriale pe care doriți s-o construim. De la proiectare la dezvoltare și de la transport la montaj. Construcțiile noastre prefabricate din oțel laminat la rece utilizează cu 30% mai puțin oțel, fiind cu toate acestea solide și durabile. Din acest motiv halele Frisomat sunt ușor de transportat și montat. Peste 85% din producția companiei este destinată exportului.
În România, Frisomat se află din 1996, compania având sediul central în Piatra Neamț, dar și birouri în Otopeni și Alba Iulia, acoperind toată țara. Până la acest moment compania a construit în total 980 de hale industriale la nivel național, acoperind peste 1.200.000 mp.