METRO România a lansat platforma de comunicare "Vis de Antreprenor", un “microfon” pentru vocea colectivă a antreprenorilor independenți din România

METRO România a lansat platforma de comunicare "Vis de Antreprenor", un “microfon” pentru vocea colectivă a antreprenorilor independenți din România

METRO România, liderul pieței locale de wholesale, fondatorul celei mai mari comunități de antreprenori independenți din România prin brandul LaDoiPași și un partener de încredere pentru peste 100.000 de clienți profesioniști din industriile ospitalității și comerțului tradițional,  a lansat luna trecută platforma de comunicare "Vis de Antreprenor".

Concepută ca o umbrelă strategică sub care se va alinia întreaga comunicare a companiei în următorii ani, “Vis de Antreprenor” este o oportunitate inedită de a sărbători antreprenorii independenți și contribuția acestora la transformarea și modernizarea comunităților în care trăiesc. Prezent în România din 1996, METRO este martorul evoluției antreprenorilor români, recunoscându-le curajul, energia, ambiția și eforturile, dar și provocările cu care se confruntă.

Nucleul platformei este reprezentat chiar de site-ul metro.ro, prin hub-ul digital metro.ro/vis-de-antreprenor, unde clienții își pot împărtăși experiențele unice în antreprenoriat – de la primele visuri, până la realitatea unei afaceri de succes, cu reușite, provocări, obstacole depășite, momente bune sau momente din care au avut de învățat. METRO lansează astfel invitația partenerilor din HoReCa, dar și din comerțul tradițional, de a spune povestea traseului lor in business, alăturându-se vocii colective care poate inspira generația actuală, dar și generațiile următoare de antreprenori independenți.

„Sunt aproape 28 de ani de când METRO însoțește antreprenorii români pe acest drum al dorinței de reușită în afaceri, cu suișuri și coborâșuri, cu momente de bucurie, cu succese, dar și dezamăgiri inerente. Pentru noi este un privilegiu să putem aduce în fața publicului larg poveștile clienților noștri, oameni curajoși , care au avut un vis pe care l-au transformat în realitate, cu onestitate, ambiție și pasiune. Campania 'Vis de Antreprenor' este un mijloc de  comunicare dedicat tuturor antreprenorilor parteneri METRO, cu ajutorul căruia aceștia pot dezvolta o voce colectivă care să inspire, de ce nu, actualele si viitoarele generații de antreprenori”, a declarat Andreea Beekman, Head Of Marketing METRO Romania.

Prima fază a adus lansarea hub-ului digital metro.ro/vis-de-antreprenor, lansare susținută prin difuzarea TV și Radio a spoturilor de campanie, dar și prin conținut în social media și celelalte medii digitale, urmând ca în următoarele etape, campania să fie completată prin mass media, publicitate OOH, evenimente și activări speciale.

 

”Am știut încă de la început că recrearea unei povestiri cu accente retro din anii '90 va implica o provocare logistică și va necesita o atenție meticuloasă din partea întregii echipe. Cu bucurie, am reușit să reconstituim scenele din 1998, cu o atenție deosebită la detalii și implementând un set design remarcabil într-un timp record. În plus, am constatat cu încântare că în București încă există magazine și apartamente neschimbate de trecerea timpului, păstrate impecabil de oameni pasionați. A fost o provocare, dar în același timp o plăcere, iar toți membrii echipei au colaborat excepțional, împărtășind o doză de melancolie pentru plăcerile vremurilor trecute, iar cu un suport constant din partea echipei de marketing METRO, am reușit sa producem mai mult decât o reclamă”, a declarat Adrian Ene, Producator, AdFilm.

Lunar, cele mai interesante povești înscrise pe metro.ro/vis-de-antreprenor vor fi publicate în hub-ul digital. O parte dintre aceste povești vor fi promovate în următorii trei ani prin campanii dedicate în mediul digital (rețelele sociale, newsletter, episoade tip podcast etc.), radio și chiar TV. Obiectivul final este acela de duce mai departe sloganul “Succesul tău e afacerea noastră”, prin acțiuni concrete, de susținere și promovare a acestor business-uri, de creștere a notorietății lor în rândul consumatorului final.

Reflectând o abordare holistică, platforma de comunicare "Vis de Antreprenor" duce mai departe angajamentul METRO de a susține permanent antreprenorii din comerțul de proximitate și din industria HoReCa, în drumul lor către succes.

Totul începe cu un vis, iar ceea ce urmează depinde mult de fiecare dintre noi.

 

Credits:

Echipa studioului de productie:

adfilm
Producer: Adrian Ene
Director: Roxana Andrei
D.O.P.: Paul Tatcu
Editor: Andrei Rădulescu

Echipa clientului:

METRO ROMANIA
Cristina Dumitrescu: Branding & Communication Manager
Andreea Diaconu: Social Media, PR & Content Manager
Elena Cioinegel: Branding & Communication Specialist
Alexandru Marinescu: Digital Marketing & UX Manager
Mihai Saracaceanu: Digital Marketing Specialist
Alexandra Popescu: Marketing Communication & PR Expert
Florin Niculae: Paid Campaign Manager
Andreea Beekman: Head of Marketing

METRO este lider internațional în comerțul de produse alimentare și nealimentare cu ridicata, specializat în deservirea nevoilor hotelurilor, restaurantelor și business-urilor din zona de  catering (HoReCa), precum și ale comercianților independenți (Traders). În întreaga lume, METRO are aproximativ 17 milioane de clienți care beneficiază de mixul multicanal unic al companiei: clienții pot face achiziții într-unul dintre magazinele de format mare din zona lor sau pot comanda online pentru livrare direct în locație (Food Service Distribution, FSD) - toate susținute și interconectate digital. În paralel, METRO MARKETS se dezvoltă ca un marketplace internațional, destinat nevoilor clienților profesioniști, un marketplace care a crescut și s-a extins continuu din 2019. METRO acționeaza sutenabil, și acesta este unul dintre principiile de bază ale companiei; METRO este listată, la nivel de companie, în diferiți indici și clasamente de sustenabilitate, inclusiv MSCI, Sustainalytics și CDP. Compania operează în peste 30 de țări și are peste 89.000 de angajați la nivel mondial. În anul financiar 2022/23, METRO a generat vânzări de 30,6 miliarde de euro. Mai multe informații pot fi găsite pe MPULSE.de, revista noastră online.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune



Branded


Related