[Case Study] Epson X MINA: când arta prinde viață prin tehnologie

[Case Study] Epson X MINA: când arta prinde viață prin tehnologie

EPSON România și MINA au încheiat un parteneriat de succes în dezvoltarea celui mai mare centru de new media art din Europa de Sud-Est. Acest parteneriat se aliniază strategiei de comunicare creată de New Moon pentru EPSON, având scopul de a consolida poziția brandului ca lider în domeniul tehnologiei. Studiul de caz video a fost conceput pentru a promova această viziune și pentru a demonstra angajamentul constant al brandului în a suprapune arta și tehnologia digitală în același cadru cultural.

 

EPSON România, lider în industria de proiectoare, se mândrește cu contribuția sa esențială prin colaborarea cu Museum of Immersive New Art (MINA). Rezultatul a dus la transformarea unui spațiu industrial într-un centru inovator de new media art.

MINA, primul spațiu imersiv din România și cel mai mare centru de new media art din Europa de Sud Est, oferă vizitatorilor oportunitatea de a deveni protagoniști ai experiențelor artistice. Cu proiecții 360 de grade pe întreaga suprafață a muzeului, MINA aduce la viață opere de artă într-un mod interactiv, transformând vizitatorii în participanți activi la creație.

Colaborarea cu EPSON a fost esențială în configurarea spațiului MINA, echipa fiind implicată încă de la început în discuții detaliate despre cerințele spațiului și necesitățile proiectului. Soluția finală a constat în 34 de proiectoare EPSON cu rezoluție WUXGA și amplificare 4K, special concepute pentru spații mari și evenimente live.

De asemenea, cele 34 de lentile ultra-short U03 și U04 permit proiecții de la distanțe mici până la 7 metri înălțime, pe pereți și podea, creând astfel o experiență cu adevărat captivantă. Aceste proiectoare au contribuit la crearea spectacolului Gustav Klimt și a celui de-al doilea spectacol, „Lumea Subacvatică", adaptat pentru copii, prin culori intense, vibrante și o calitate a imaginii 4K, precum și un raport înalt de contrast, redând cu fidelitate cele mai mici detalii.

EPSON România continuă să își consolideze poziția de lider în industria locală de videoproiectoare, obținând în primele 9 luni ale anului 2023 o cotă de piață valorică de 43,7%*. Acest succes continuu subliniază angajamentul EPSON față de inovație, sustenabilitate, calitate și tehnologie de vârf. În colaborare strânsă cu New Moon, EPSON România continuă să suprapună valoarea tehnologiei în viața artiștilor prin intermediul unei abordări strategice în comunicarea digitală, marcată de colaborări valoroase cu creatori de conținut autohtoni.

EPSON este un lider global în tehnologie, dedicat inovației, sustenabilității și calității. Cu o experiență vastă în domeniul proiectoarelor, EPSON România oferă soluții avansate pentru proiecții profesionale, educative și de divertisment, contribuind la transformarea experiențelor vizuale.

MINA - Museum of Immersive New Art este un centru inovator de new media art din România și cel mai mare din Europa de Sud Est. Creat pentru a aduce arta și tehnologia împreună, MINA oferă o experiență interactivă pentru toate vârstele, redefinind modul în care interacționăm cu arta.

New Moon este o agenție digital full-service independentă ce crește valoarea businessurilor prin comunicare axată pe un framework de inteligență creativă digitală. Având în portofoliu clienți locali și globali, agenția oferă servicii de digital branding, campanii 360 cu focus în digital, servicii de strategie creativă, brand awareness, comunicare în digital & social media, employer branding, performance, creative writing & storytelling, CSR & sustenabilitate, CRM.

*Sursa: Futuresource Consulting – Informații trimestriale privind piața proiectoarelor pentru 2022/2023, excluzând televizoarele fără ecran – Worldwide Analyzer CY23Q2

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Oameni

Sectiune



Branded


Related