[Event Trends] Cătălin Meșter: Dacă o conferință nu atrage noile generații, nu este un semn bun

[Event Trends] Cătălin Meșter: Dacă o conferință nu atrage noile generații, nu este un semn bun

Anul 2023 a fost unul marcat de networking, pe baza nevoii oamenilor de conexiune după o perioadă lungă de izolare și evenimente online, observă Cătălin Meșter, fondatorul “I Love Failure”.

Deși networkingul e valoros, Cătălin ar vrea să vadă o concentrare mai mare a organizatorilor evenimentelor pe alegerea speakerilor și valoarea adusă publicului. Pentru propriile evenimente, selecția se face dintre sute de speakeri, iar accentul este pus pe mai mulți factori, inclusiv pe poveste, notorietate, dar și abilitățile de public speaking, explică el.

“I Love Failure” s-a bucurat de un succes neașteptat în 2023, crescând de la 50-80 de participanți la un eveniment sold out cu 1.000 de oameni în audiență. Cătălin crede că asta se datorează faptului că participanții și brandurile partenere rezonează puternic cu nevoia de a reduce frica de eșec în lume.

 

Piața evenimentelor în 2023 & 2024

Piața evenimentelor este evident în creștere, în special evenimentele în persoană. Pentru "I Love Failure," a fost incredibil să avem prima conferință la Opera Română, SOLD OUT cu mult înainte de data conferinței; nu ne așteptam la acest succes. Ce nu-mi place este faptul că conferințele sunt axate pe networking și nu acordă suficientă atenție curatoriei și valorii aduse de speech-uri.

 

Cuvântul anului 2023

Cuvântul este networking, acesta a fost trendul.

 

Evoluția evenimentelor

Pentru "I Love Failure" a fost un an incredibil; am făcut saltul de la evenimente cu 50-80 de participanți la prima conferință cu 1000 de participanți. Odată cu scalarea, au apărut și parteneriate interesante și am primit sprijinul multor comunități. Ca și tematici anul trecut am avut Business, Tech, Ecommerce, Education.

 

Piața evenimentelor, post-pandemie

Pandemia a adus schimbări semnificative în comportamentul oamenilor; se simte o nevoie crescută de conexiune după acea perioadă. Succesul evenimentelor noastre se bazează pe faptul că speakerii sunt vulnerabili și deschiși pe scenă. Vulnerabilitatea conduce la deschidere și conexiune sporită între participanți.

 

Evenimentele live, din nou pe val?

Din informațiile noastre, pare că da, lumea participă în număr din ce în ce mai mare la conferințe. Numărul de participanți a crescut prin parteneriatele cu multe comunități de business, studenți, tehnologie, psihologie dar și prin viralitatea conținutului digital, povestile de failure.

 

Parteneriate

Este o competiție destul de mare pentru parteneriate cu brand-urile, dar foarte multe rezonează profund cu misiunea noastră de a reduce frica de eșec în lume. Cel mai mare avantaj competitiv pentru companiile din ziua de astăzi este să reducă frica de pedeapsă a angajaților, astfel încât feedback-ul din piață să ajungă cât mai repede unde trebuie.

 

Speakerii

Selecția speakerilor nu este una ușoară; anul trecut am avut peste 300 de cereri de speakeri. Filozofia noastră este să avem pe scenă cele mai inspiraționale povești din lume și lecții învățate din experiența proprie. Criteriile includ mesajul speech-ului, povestea, notorietatea speakerului, abilitățile de public speaking și domeniul de activitate al speakerului. Tematicile de obicei vin de la comunitate și reflectă ceea ce se dorește.

 

Cum măsurați succesul

Un eveniment bun trebuie să aibă: o valoare mare pe partea de conținut, cu speakeri bine pregătiți și networking de calitate. Dincolo de numărul de participanți, noi măsurăm succesul prin participarea unui public cât mai variat și a tinerilor. Dacă o conferință nu atrage noile generații, nu este un semn bun.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Dosare editoriale

Subiecte

Sectiune



Branded


Related