[Punct. Și de la capăt] Tereza Tranakas: Sper sa prindem mai mult curaj si sa vedem creativitate si in campaniile integrate, nu doar cele din social

[Punct. Și de la capăt] Tereza Tranakas: Sper sa prindem mai mult curaj si sa vedem creativitate si in campaniile integrate, nu doar cele din social

Echilibru intre munca si viata personala, intre schimbari si planuri adaptate la ele. Un echilibru care se invata continuu, spune Tereza Tranakas, CEO Oxygen. Anul trecut, agentia a implinit 15 ani pe piata si a ajuns la o echipa de 80 de oameni in birourile din Bucuresti si Cluj-Napoca. Asa ca 2024 se anunta cu optimism. 

"AI continua sa fie hot topicul din industrie si anul acesta, si se va utiliza mai intensiv pe masura ce ne familiarizam cu tool-urile disponibile. Se va pune mai mult accent pe campanii purpose-driven si autenticitate, vom auzi si mai mult despre sustenabilitate, iar social media va fi driverul principal pentru advertiseri", crede Tereza.

In randurile de mai jos, facem bilantul 2023 in industria creativa alaturi de Tereza, adunam invataturile anului trecut si dam startul la previziuni pe 2024:

 

Cu ce energie ai intrat în 2024

Si in 2024, intru cu multa energie pozitiva si incredere ca si anul acesta va fi unul bun pentru Oxygen si clientii si partenerii sai. Impreuna cu echipa de leadership, am lucrat mult si asiduu sa cladim agentia de-a lungul celor peste 15 ani de existenta si ne bucuram sa intram in 2024 cu optimism.

 

Planuri

Avand in vedere evolutia dinamica din ultimii ani, in urma repozitionarii noastre ca agentie integrata de comunicare, ne dorim sa mentinem ritmul alert de dezvoltare si consolidare a echipei. Obiectivele noastre raman constante: sa evoluam ca agentie, sa ramanem un partener de incredere pentru clientii nostri, sa continuam sa livram solutii strategice si creative care aduc rezultate, si sa pastram o cultura organizationala sanatoasa si echilibrata.

Ne concentram pe consolidare si constanta anul acesta. Am ajuns la un colectiv de 80 de oameni in birourile din Bucuresti si Cluj-Napoca, si servisam un portofoliu de clienti solid si diversificat. Desigur, in acelasi timp, cautam permanent sa imbunatatim output-ul nostru strategic si creativ pe toate ariile de practica pe care le oferim.

 

Industria creativă în 2023

As zice ca a fost un an mai bun decat cel precedent.

Creativitatea a dominat pe canalele de social media anul trecut, cu o multime de campanii interesante. Nu putem zice acelasi lucru si despre campaniile de pe TV, care raman tot intr-o zona a cliseelor.

 

Ce urmeaza in 2024

Sper sa prindem mai mult curaj si sa vedem creativitate si in campaniile integrate, nu doar cele din social. Cu siguranta, tendintele care se nasc in social vor continua sa dicteze abordarea creativa TTL. 

AI continua sa fie hot topicul din industrie si anul acesta, si se va utiliza mai intensiv pe masura ce ne familiarizam cu tool-urile disponibile. Se va pune mai mult accent pe campanii purpose-driven si autenticitate, vom auzi si mai mult despre sustenabilitate, iar social media va fi driverul principal pentru advertiseri, unde short-form content va fi dominant.

 

Bilanț de agenție

Anul 2023 a fost unul extrem de efervescent pentru noi, am crescut mult atat ca cifra de afaceri, proiecte realizate si echipa. Ma bucura ca am castigat atat credibilitate cat si cota de piata in zona agentiilor full-service, dar inca mai avem de lucru in acest sens. Au crescut toate disciplinele, si am consolidat echipele de strategie & creatie, evenimente, PR, social media, ATL. Suntem intr-o pozitie buna, solida, pentru un start in forta in 2024.

Au fost multe campanii frumoase si inovatoare anul trecut, de la campanii integrate si pana la evenimente de anvergura sau campanii cu mega rezultate in digital, pentru clienti precum Betano, Baneasa Shopping City, Vodafone, Arctic, Garanti BBVA, Olympus si altii. Produsul creativ al agentiei este foarte bun, iar acest lucru nu poate decat sa ma bucure, pentru ca a reprezentat un focus pentru noi.

A fost un an plin, un an greu, dar cu multe satisfactii. Evolutia rapida din ultimii ani a necesitat un efort mare din partea noastra pe mai multe planuri, avem clienti de talie mare si proiecte complexe, dar si echipe foarte bine pregatite. Suntem intr-un punct bun, ma bucura sa vad ca eforturile dau roade.

 

Ce te-a ajutat cel mai mult să ai rezultate

M-a ajutat sa avem o echipa de leadership puternica, unita si stabila, si impreuna cu restul colegilor, sa facem fata provocarilor care ne-au testat. Au mai contribuit pasiunea pentru ceea ce fac, viziunea clara, determinarea constanta si multa munca.

 

Obiceiuri vechi, rutine noi

Sa petrec mai mult timp cu oamenii cheie din agentie, pentru a-i ghida si a-i motiva. Vreau sa continui sa ii inspir si sa le transmit din cunostintele si energia mea.

 

La ce ai renunțat. Ce ai câștigat

Am echilibrat pe cat am putut timpul dedicat Oxygen cu timpul dedicat pentru incarcarea bateriilor. Invatarea nu se opreste niciodata. Si eu la fel. 

 

Rezolutii pentru 2024

In contextul unui climat de business permanent in schimbare, plin de provocari si neprevazute, militez pentru constanta – echilibru, stabilitate. Este ceea ce au nevoie cel mai mult oamenii si clientii nostri pentru a face fata provocarilor mediului economico-social cu care ne confruntam.

 

2024 SIGUR va fi anul...

evolutiei.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Oxygen

Oxygen este o agentie integrata de comunicare, cu sedii in Bucuresti si Cluj-Napoca. Cu peste 13 ani experienta pe piata, Oxygen a lucrat de-a lungul anilor cu branduri si companii locale si internationale, din... vezi detalii »

Dosare editoriale

Companii

Pozitii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related