Dansul e normal în cercetarea mea: #OctaviaDanceChallenge

Dansul e normal în cercetarea mea: #OctaviaDanceChallenge

Dansul e normal la vârsta noastră, oricare ar fi ea, vârsta. Și oricum ar fi el, dansul. Dar lucrurile interesante apar când vrem să cercetăm lucrurile mai în profunzime, și ne întrebăm... ce fel de dans? După trei ediții de succes ale challenge-ului lansat de cel mai popular model Škoda, provocarea Octavia a ajuns și la forma sa preferată de expresie – cea caracterizată de energie, conectare și explorarea spațiului!

Primele trei ediții au cercetat preferințele publicului din România față de genurile muzicale ascultate în mașină (#OctaviaMusicChallenge), față de genul de film preferat în familie (#OctaviaFilmChallenge) și față de culorile mașinii, reflectate în starea șoferului (#OctaviaColorChallenge). Fiecare dintre campanii a adus publicului câte cinci clipuri inspirate din fiecare gen muzical, culoare, respectiv gen de film, prin conținut video original.

Producția locală, relevantă cultural pentru publicul român, precum și hibridul de sondaj creativ și entertainment au contribuit la succesul campaniei în social media, dovedit de la an la an.

Ediția din 2023, #OctaviaDanceChallenge, s-a desfășurat în perioada 30 octombrie – 18 noiembrie și a adus prietenilor Škoda din social media cinci clipuri dansate de o echipă extraordinară de tineri români talentați, și de versatila Škoda Octavia, îmbrăcată cu alt costum de show pentru fiecare stil prezentat: vals, latino, street dance, tradițional românesc și dans contemporan.

 

 

 

 

Campania s-a bucurat de succes, fiind bine primită de prietenii mărcii: peste 1.600.000 de vizualizări, un reach de peste 2.000.000, 160 de shares pe Facebook și 4200 engagement  (likes, saves și comments, pe FB și Insta). În concurs s-au înscris 245 de participanți, iar stilul de dans ales a fost cel tradițional românesc – reinterpretat contemporan în clipul campaniei –, dovedind atașamentul publicului nostru față de valorile autohtone. De altfel acesta a fost și cel mai vizionat clip, cu 204.300 views. Ca marcă îndrăgită de multă vreme de publicul de la noi, ne bucurăm că Škoda Octavia descoperă, inspiră și susține ritmul comunității. În același spirit, producția a fost 100% locală, creată prin pași înainte cu parteneri de tradiție: întâi un vals al ideilor între agenția de publicitate Roddia și echipa Škoda România, apoi un ritm contemporan al producției în care s-a alăturat Akasha Film. Regizoarea Francesca Leonte a condus dansul cu farmec și fermitate, iar DOP-ul Andrei Oană a dansat cu camera, în armonie perfectă cu fiecare ritm surprins.

„Suntem deja la a patra ediție a acestei campanii create local, special pentru publicul nostru român din social media, iar succesul ei ne demonstrează încă o dată că atunci când îți pasă de oameni, când îți dorești onest să afli ce le place, ce îi interesează, când îi asculți și îți pui toată atenția și intențiile în comunicarea cu comunitatea din care faci parte, atunci se naște armonie – ca într-un dans în care partenerii sunt în același flow. Relația cu comunitatea e centrul strategiei noastre de Social Media, și facem tot ce ține de noi să rămânem în acest flow.‟, Patricia Zegreanu, Marketing and Communication Manager ŠKODA România.

„Îndrăgim mult această campanie, cu rezultate consolidate în timp. Alegerile tematice, toate din zona expresiei artistice și culturii locale, sunt inspirate din personalitatea modelului Škoda Octavia: un model popular, fiabil, accesibil, cu un design atractiv și un mod versatil, ce permite fiecărui șofer și fiecărei familii să își exprime preferințele și stilul. Pentru noi challenge-ul a fost să surprindem cât mai bine toate aceste lucruri într-un mod relevant pentru comunitate, și reacțiile oamenilor ne-au dovedit încă o dată că am reușit să creăm ce ne doream mai tare: un context bun pentru conversație și conectare.‟, Mihai Prisecaru, Managing Director RODDIA. 

 

Credits:

Echipa proiectului:
Ioana Velcu – Client Service Director
Irina Gavrilă – Social Media Manager
Bogdan Dragomir – Art Director
Alexandru Vicol - Copywriter

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Branduri

Sectiune



Branded


Related