[Case Study] Brandfusion - Capital 33, branding pentru un game changer în domeniul soluțiilor de finanțare

[Case Study] Brandfusion - Capital 33, branding pentru un game changer în domeniul soluțiilor de finanțare

În peisajul dinamic al afacerilor contemporane, unde necesitatea de creștere și dezvoltarea rapidă sunt o constantă, Capital 33 redefinește conceptul de parteneriat financiar solid și sustenabil, facilitând accesul la finanțarea corporativă printr-un proces rapid, fluent și transparent.

Cu o expertiză amplă în domeniul finanțării de business și prin integrarea analizei de date și a insight-urilor în timp real, brandul Capital 33 se ridică ca o forță de schimbare într-o categorie conservatoare și restrictivă, având misiunea de a înlătura barierele financiare din calea creșterii de business pentru companiile din întreaga lume.

Pornind de la viziunea de business și de la caracterul digital, dinamic și inclusiv al brandului, am conturat identitatea de brand prin elemente grafice abstracte și minimaliste, menite să transmită atât forța financiară, cât și abordarea modernă și inovatoare a brandului. Culorile alese - nuanțe de albastru, mov și argintiu - adaugă o notă de rafinament și profesionalism, punând în evidență atât seriozitatea și încrederea, cât și valențele digitale și futuristice ale brandului.

Elementul central al logo-ului, respectiv numărul 33, dispus grafic sub forma “la puterea 33”,  devine un simbol al puterii exponențiale, semnificând nu doar numele brandului, ci și esența sa - un parteneriat cu potențialul de creștere la puterea maximă.

În ansamblu, procesul de branding Capital 33 nu a fost doar un exercițiu estetic, ci o investiție în construirea unei reputații solide și autentice în lumea financiară. Prin atenția la detalii, exprimarea clară a valorilor și crearea unei identități coerente, Capital 33 a reușit să-și contureze un loc distinct în peisajul finanțelor corporative, definindu-se ca o forță sigură, încrezătoare și inovatoare.

“Am vrut o schimbare cu care să mă identific cu adevărat. Am apreciat implicarea și expertiza echipei Brandfusion, care s-au transpus în iterații și soluții concrete și faptul că fiecare dintre acestea a fost atent studiată și documentată. Tot acest proces a ajutat considerabil în clarificarea a ce ne dorim la nivel de brand și estetică.”, Mihai Murgu , Fondator Capital 33.

 

ECHIPA

Brandfusion: Mona Ursu (CEO), Ruxandra Trică (Senior Brand Consultant), Ștefan Ferencz (Brand Design Director), Oana Turtă (Senior Brand Designer), Andrei Dobre (Online Brand Manager), Adrian Boc (Digital Brand Manager), Elena Dumitru (Brand Designer).
Capital 33: Mihai Murgu (Fondator)

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Brandfusion

Suntem oameni cu gândire de design, rigoare strategică și creativitate, ale căror perspective vrem să conteze în evoluția clienților noștri și în viața comunităților acestora. Suntem designeri,... vezi detalii »

Companii

Branduri

Sectiune



Branded


Related