Anul acesta, Beans United, prima agenție de Inbound Marketing partener HubSpot din România, împlinește 10 ani de activitate.
De-a lungul anilor, Beans United a dezvoltat un program personalizat de generare de leaduri și retenție a clienților, accelerat de HubSpot. Cu o echipă formată din experți în strategii de generare de leaduri, retenție clienți, content marketing, web design, automatizare marketing și vânzări, Beans United este unul dintre cei mai importanți jucători din sfera B2B marketing lead generation din țară.
Iată un scurt parcurs al agenției, din 2014, până azi:
2014: Andreea Moisa, unul dintre pionierii marketingului organic din România, înființează Beans United, deschizând biroul în București și aduce conceptul de Inbound Marketing în România ca și partener HubSpot.
2015: Educarea pieței prin intermediul seminariilor de Inbound Marketing, conferințelor și trainingurilor dedicate.
2016: Agenția obține titlul de HubSpot Gold Partner și încheie parteneriate strategice cu branduri precum Volvo, Safefleet, Leo Pharma, Idea Bank, Ana Hotels, Donna Medical Center.
2017: Echipa participă la evenimentele Inbound Marketing din Boston și HubSpot Partner Day în Dublin. De asemenea, RE/MAX și Bitdefender se alătură agenției în calitate de clienți.
2018: Programul de Inbound Lead Generation este consolidat și Beans United se reinventează, adoptând valori precum: agilitatea, empatia și excelența. Echipa Beans United primește statutul de HubSpot Platinum Partner, devenind cel mai puternic hub din regiune.
2019: Rata de retenție a clienților este de 100% iar scorul de recomandare este de 4.8 din 5.
2020: Beans United adoptă cultura de remote working odată cu intrarea în pandemie, dezvoltând un nou nivel de încredere, atât în cadrul echipei, cât și în ceea ce privește clienții.
2021: Principala platformă marketplace din România, OLX, devine client Beans United. Agenția își intensifică eforturile în B2B inbound marketing, lead generation, customer nurturing și marketing automation.
2022: Are loc lansarea diviziei SMarketing ABH care permite dezvoltarea de noi proiecte de automatizare a proceselor de marketing și vânzări cu HubSpot. Mai mult, Liana Cuța - Business Unit Director ABH, devine trainer certificat HubSpot și astfel agenția se alătură unui grup restrâns de traineri acreditați HubSpot la nivel mondial și încheie anul cu o rată de retenție a clienților de 90%.
2023: Echipa Beans United își extinde activitatea pe piața internațională prin colaborarea cu companii prezente în țări precum Germania, Elveția, Grecia, Georgia și SUA. Totodată, Andreea Gheorghiu este numită Managing Director și dezvoltă strategia de poziționare a agenției drept expert în growth revenue marketing și customer retention.
”În 2024, ne dorim să dezvoltăm noi parteneriate la nivel local și internațional cu companii care înțeleg avantajul competitiv adus de automatizarea proceselor de marketing și vânzări prin HubSpot și valoarea programelor de lead generation și customer nurturing dezvoltate de Beans United. Mai mult, suntem concentrați pe creșterea numărului de certificări din cadrul echipei, atât din sfera HubSpot automation, cât și Artificial Intelligence.”, declară Andreea Gheorghiu, Managing Director Beans United.
“De-a lungul a șapte ani de colaborare, am dezvoltat împreună cu echipa Beans United strategii de marketing care nu numai că au contribuit la atingerea obiectivelor noastre anuale de generare de lead-uri, dar au și consolidat poziția RE/MAX ca lider în industria imobiliară din România. Prin intermediul campaniilor inovatoare, materialelor de calitate și a tuturor acțiunilor făcute împreună, am reușit să ne consolidăm poziția de numărul 1 în imobiliare. Această colaborare ne-a permis să ne extindem semnificativ baza de clienți și să creștem vizibilitatea brandului pe piața imobiliară. Capacitatea echipei Beans United de a înțelege și a răspunde nevoilor noastre specifice, combinată cu abordarea lor creativă și orientată spre rezultate, a fost fundamentală pentru succesul acestei colaborări. Eficiența lor în planificare și execuție, precum și abilitatea de a se adapta rapid la schimbările de pe piață, ne-au impresionat constant.”, este de părere Ecaterina Roșca, CMO RE/MAX România.
“Ca Social Media Manager la RE/MAX Romania, am avut privilegiul să colaborez cu Beans United, o companie remarcabilă de Inbound Marketing. De-a lungul a patru ani de colaborare, am construit o relație de încredere și eficiență, care s-a materializat prin rezultate impresionante în strategiile noastre de marketing. Echipa Beans United s-a distins prin profesionalismul, creativitatea și adaptabilitatea ei, fiind un partener de încredere în atingerea obiectivelor noastre anuale de generare de lead-uri. Prin abordarea lor inovatoare și orientată spre rezultate, Beans United a jucat un rol esențial în creșterea vizibilității brandului RE/MAX pe piața imobiliară din România. Eficiența lor în comunicare și abilitatea de a înțelege și a răspunde nevoilor specifice ale brandului nostru au contribuit semnificativ la succesul colaborării noastre. Recomand cu încredere Beans United oricărei companii care caută să își îmbunătățească strategiile de marketing digital și să genereze rezultate concrete.”, este de părere Ruxandra Vegh, Social Media Manager RE/MAX România.
"După 10 ani de Beans United ne bucurăm să avem o echipă unită, clienți cu care am crescut an de an, devenind parteneri strategici pentru multe din companiile B2B cu tradiție pe piața românească și de schimbarea adusă în piață, printr-un mod diferit de a face marketing, pornind de la consumator și aducând valoare pe termen lung”, a declarat Andreea Moisa, fondator Beans United.
Printre clienții Beans United se numără Pluxee România, Volvo Cars România, RE/MAX România, Bitdefender, Hercesa Group, Termene.ro, TOMRA Collection România, OLX, DALOG, Gral Medical, Boavista.