Agenția și-a încheiat anul 2023 completându-și portofoliul cu 2 premii obținute în cadrul Galei Romanian PR Award.
Este vorba de un Gold în categoria Fashion & Lifestyle și un Silver în cadrul uneia dintre cele mai disputate categorii ale festivalului, Brand PR for Existing Products and Services.
Campania premiată, dezvoltată pentru brandul românesc de homewear Sofiaman s-a distins prin abordarea altfel, prin strategia complexă, research-ul real și aprofundat, dar și prin rezultatele obținute.
"Dacă ne uităm la paradigmele de comunicare în zona de fashion, credem că prin această campanie chiar am făcut lucrurile puțin altfel. Am reușit să creăm un dialog cu consumatorul, să adresăm o tensiune reală și să ne asumăm o misiune de brand cu implicații și perspective pe termen lung.", Manuela Gogu, Executive Creative Director Line Agency.
Sub umbrela „Acasă merită ce-i mai bun”, Line Agency dezvoltă pentru Sofiaman o platformă de brand ancorată într-un insight curajos - hainele pe care le purtăm prin casă, atunci când nu ne vede nimeni.
Platforma documentează și pune pe „wall-urile” românilor subiectul hainelor de casă, printr-un studiu cantitativ realizat alături de cei de la iSense Solutions, pentru ca apoi să evolueze către un narativ de brand ce încurajează românii să se bucure de momentele de acasă așa cum se cuvine, îmbrăcând haine din țesături de calitate, special create pentru somn și relaxare.
"Faptul că am reușit împreună cu echipa Sofiaman să punem brandul pe harta bunelor practici și în materie de comunicare, în doar un an de colaborare, confirmă atât valoarea brandului Sofiaman și viziunea echipei de marketing, dar ne aduce confirmare și nouă, ca agenție. Anul trecut la început, ne-am promis că vom urca brandul Sofiaman pe scenă, printr-o strategie reală și smart, prin comunicare făcută cum trebuie și prin rezultate reale oglindite în vânzări. Am realizat toate aceste obiective și ne mândrim mult, cu acest best practice pe care l-am construit alături de Mihaela și Florin Cucu, dar și întreaga echipă Sofiaman. Va urma!", Ruxandra Micșunescu, Founder & CEO Line Agency.
În timpul campaniei, vânzările online au crescut cu 49%, interesul pentru brand cu 83%, iar reach-ul neduplicat al acesteia a depășit 3.000.000. Peste 20 de personalități s-au alăturat conversației despre hainele pe care românii le poartă prin casă.
Echipa de proiect:
Line
Ruxandra Micșunescu – CEO & Head of Digital Strategy
Manuela Gogu – Executive Creative Director
Gabriel Zavgragiu – Art Director
Cătălin Moraru – Digital Art Director
Tiberiu Ivan – Copywriter
Raluca Neagu – Account Manager
Alexandru Vieriu – Account Director
Line Agency este o agenție de marketing & creație independentă, cu capital 100% local, însă aplicând standardele și exigențele companiilor multinaționale. Agenția a fost înființată în 2016 de Ruxandra Micșunescu după experiența câștigată în două dintre marile agenții de rețea din țară, dar și în departamentele globale de Marketing & PR din grupuri internaționale precum Richemont Group și LVMH Group.
De-a lungul timpului, agenția a acumulat un portofoliu extins de clienți, de la branduri globale precum BOSS, H&M, L’Oréal, MagnaPharm, YouTube, dar și branduri locale precum Bog’Art, LaDorna, Sofiaman, Mizar, Profi sau Zuzu.
Din 2022, departamentul de creație al agenției este coordonat de Manuela Gogu.