Ce ne facem cu prăpastia dintre generații? Râdem de ea

Ce ne facem cu prăpastia dintre generații? Râdem de ea

Toate generațiile sunt mai bune decât celelalte, se știe. Pe vremea noastră, nu aruncam lucrurile, ci le reparam, ne jucam afară, în fața blocului și stăteam cu cheia de gât, nu pe TikTok, spălam hainele de mână, nu existau pamperși, și nici emoții sau mofturi ca sănătatea mintală. Munceam mult și aproape pe gratis dacă trebuia și totul era bine, nu ca acum. În fine, știm discuțiile când se adună boomerși, X, millennialși și Z la masă. 

Dar poate nu știți spotul pentru Australian Lamb, creat de agenția The Monkeys. Un început bun pentru 2024, zicem noi, mai ales că nu pregetăm să salutăm umorul atunci când mai apare prin publicitate:

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Branduri

Sectiune



Branded


Related