După un an petrecut pe primul loc, Publicis începe 2024 cu dorințe unu-la-unu, create cu ajutorul inteligenței artificiale

După un an petrecut pe primul loc, Publicis începe 2024 cu dorințe unu-la-unu, create cu ajutorul inteligenței artificiale

Grupul a creat 100,000 de filme prin care transmite mulțumiri personale fiecărui membru al echipei sale.

După un an cu multe reușite pentru Publicis – clasarea pe primul loc în ceea ce privește creșterea organică, a indicatorilor de performanță financiară, a volumului de clienți noi, a performanței indicatorilor ESG (mediu, social și guvernanță) și din punct de vedere a valorii de piață – am vrut, ca de fiecare dată, să ne punem oamenii pe primul loc și să mulțumim fiecăruia în parte pentru contribuția la plasarea pe locul întâi în 2023.

Așa că începem 2024 nu cu un singur film prin care transmitem urările pentru Noul An, ci cu 100.000 de astfel de filme. Câte unul pentru fiecare membru al echipei Publicis.

Într-un experiment fără precedent în a împinge limitele AI video, poveștii și personalizării la scară largă, mesajul obișnuit de An Nou al lui Arthur către grup ia o turnură neobișnuită când este însoțit de gemenii săi AI, AI Directoire+ și AI Maurice.

Datorită capacității grupului de a aduna și conecta informații despre colegi prin intermediul platformei noastre, Marcel, toți cei care lucrează la Publicis și care au contribuit la creșterea și succesul nostru, primesc o mulțumire personalizată, relevantă pentru interesele și pasiunile lor. Pe parcurs, Carla, Dave, Agathe, Nigel și chiar Maurice par să fi ales câteva abilități noi surprinzătoare.

Pentru a vedea cum Urările Unu-la-Unu îmbină limba potrivită, liderul potrivit și interesele potrivite cu persoana potrivită în 100.000 de filme, iată 5 exemple:

Urmărește filmul în care Carla și Arthur îi mulțumesc Evei, Groupe Managing partner care iubește sportul și care locuiește în Austria.

Urmărește filmul în care Maurice și Arthur îi mulțumesc lui Gabi, un Business Lead în căutare de aventuri din Sao Paulo. 

Urmărește filmul în care Nigel și Arthur îi mulțumesc lui Youri, un designer de la Publicis Sapient originar din Seoul, care se inspiră din dans, gimnastică și artă. 

Urmărește filmul în care Agathe și Arthur îi mulțumesc Laurei, People Experience Director poliglot, din Paris, pasionată de jocuri video și activitățile în aer liber. 

 

Urmărește filmul în care Dave și Arthur îi mulțumesc lui Tony, Vicepreședinte Executiv la Publicis Media, care locuiește în Canada și care iubește călătoriile, sporturile acvatice și parkour-ul. 

Publicis Groupe [Euronext Paris FR0000130577, 40] este lider global în comunicare. Grupul este poziționat în fiecare etapă a lanțului valoric, de la consultanță la execuție, combinând transformarea marketingului și transformarea digitală a afacerii. Publicis Groupe este un partener privilegiat în transformarea clienților săi pentru a îmbunătăți personalizarea la scară. Grupul se bazează pe zece expertize concentrate în cadrul a patru activități principale: comunicare, media, date și tehnologie. Printr-o organizație unificată și fluidă, clienții săi au acces facilitat la toată expertiza sa pe fiecare piață. Prezent în peste 100 de țări, Publicis Groupe are aproximativ 100.000 de profesioniști.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune



Branded


Related