Sunt ocazii în care finalul de an poate fi și un nou început. Este și cazul brandului Murfatlar Vinul, pentru care luna noiembrie a coincis cu lansarea noii platforme de comunicare. Aceasta are ca punct de pornire alegerea clasică - paharul este jumătate plin sau jumătate gol? Însă, în locul unui răspuns care ar fi adâncit dilema, PROPAGANDA a venit cu o nouă perspectivă: Jumătate vin, jumătate viață.
Elaborată de la zero, printr-o strategie amplă de repoziționare, noua semnătură de brand va fi comunicată printr-o campanie integrată, în care elementele centrale sunt emoția și inspirația. Iar prin ele, Murfatlar Vinul își dorește să transmită audienței că, dincolo de note și arome, în esența sa, vinul înseamnă și experiențe, momente, amintiri și restul lucrurilor care contează cu adevărat în viață.
”Murfatlar Vinul – Jumătate vin, jumătate viață. E o semnătură de brand pe cât de deșteaptă, pe atât de adevărată. Nu există moment important din viața noastră la care vinul să nu ne fie aproape. Primești prima linguriță de vin la botez. Paștele, Crăciunul, Sfinții, logodna, nunta, botezul sunt tot atâtea momente potrivite să ciocnești un pahar de vin. Odată descoperit “pilonul” de comunicare, campania a “curs” simplu grație profesionalismului echipei care a semnat campania și cărora le mulțumesc”, spune Mădălin Simion, Director de Marketing Murfatlar Vinul România S.A.
Campania are ca element central un spot TV de 60” din care s-a făcut și un cut de 30”. Acesta a fost realizat de celebrul regizor englez Laurence Dunmore, care a surprins într-un mod impresionant emoția, profunzimea și legătura specială care există între vin și viață.
“Dacă stai un pic și privești vinul în profunzimea lui, vei descoperi emoție, bucurie, intensitate, liniște și câte și mai câte. Pe lângă paleta de note, vei găsi și o paletă de sentimente și momente, la fel ca în viață. Acesta a fost începutul poveștii Murfatlar Vinul, care vorbește despre jumătăți și despre nevoia de a găsi acele lucruri care ne completează și ne întregesc. De aici și până la scris a mai fost doar un pas. Povestea a curs mai ușor decât ne așteptam și transmite complexitatea și arta de a face vinul, împreună cu bucuria de a parcurge fiecare etapă a vieții. Așa am înțeles că vinul e născut pentru a dărui nu doar savoare, dar și momente care ne aduc mai aproape de căutările noastre”, spune Alexandru Tigoianu, Senior Copywriter PROPAGANDA.
“La PROPAGANDA ne place să spunem că nu dezvoltăm campanii, ci branduri. Așa că suntem onorați să fim partenerii strategici ai brandului Murfatlar Vinul, un brand cu un heritage impresionant, pe care ne bucurăm să-l readucem pe micile ecrane și, cu siguranță, și în inimile consumatorilor. Jumătate vin, jumătate viață – o semnătură concisă, dar exhaustivă, care comunică în mod coerent noul purpose al brandului: paharul nu este pe jumătate gol, ci am lăsat loc să-l umplem cu noi experiențe și momente din viață. Iar noi suntem entuziasmați să aducem experiențe emoționante pentru consumatorii noștri”, a adaugat Atoussa Bassiri, Account Director PROPAGANDA.
Iar, ca orice poveste frumoasă pe care nu te mai saturi să o descoperi, cea a brandului Murfatlar Vinul va fi amplificată printr-o campanie de comunicare în digital: website display, YouTube, Facebook, Instagram, dar și în retail, outdoor și PR, care beneficiază de un buget considerabil.
Credits:
Echipa Murfatlar Vinul România S.A.:
Mădălin Simion | Director de Marketing
Radu Morar | Partener
Echipa PROPAGANDA:
Alin Mărghidanu | Co-Creative Director
Alexandru Tigoianu | Senior Copywriter
Daniela Gaie | Senior Art Director
Petra Martin | Digital Art Director
Luna Nica | Digital Copywriter
Raluca Mirea | Digital Jr. Art Director
Mădălina Râpeanu | Head of Strategy
Atoussa Bassiri | Account Director
Roxana Marinică | Account Manager
Marcela Moldovan | AV Production Director
Echipa de producție:
Laurence Dunmore | Regizor
Bobo Filip | DOP
Adrian Titieni | VO artist
Marius Bucur | Producător Cyclops
Ana Gagea | UPM Cyclops
Cristi Gagea | UPM Cyclops
Viorel Rădulescu | Post-production Manager Cyclops
Andu Radu | Editor și colorist Abator
Ionuț Grigore | Compozitor muzică
Înființată în perioada interbelică, Murfatlar este și rămâne una dintre cele mai importante podgorii din țară. Murfatlar Vinul România S.A. este compania ce duce mai departe cu mândrie tradiția locului. În portofoliul Murfatlar Vinul se regăsesc brandurile: 3 Hectare, Lacrima lui Ovidiu, Sec de Murfatlar, Statornic, Zestrea, Eticheta Neagră, Paznicii Viei, vinarsul Zaraza, bitterul Mamaia; branduri care sunt recunoscute de autoritățile din domeniu prin numeroasele premii decernate.
PROPAGANDA este o agenție independentă, fondată în 2002, care oferă clienților săi servicii integrate de comunicare, de la strategie de brand și creație până la producție sau dezvoltare și implementare media, PR și digital. PROPAGANDA crede în Creative Marketing, campaniile sale fiind apreciate și premiate în cadrul festivalurilor naționale și internaționale, atât pentru creativitate, cât și pentru eficiență, festivaluri la care a obținut peste 60 de premii, printre care 19 premii Effie.