„Când se poate, se poate” este mesajul noii campanii semnată de Oxygen pentru Garanti BBVA România, cu focus pe Creditul de Nevoi Personale al Garanti BBVA România, creat pentru a oferi sprijin financiar clienților în împlinirea visurilor mereu amânate din rațiuni financiare.
„Adu-ți toate visurile în agențiile noastre sau online, iar noi avem grijă să le transformăm în realitate!”, este invitația Garanti BBVA România din campania dezvoltată alături de Oxygen și, totodată, este imboldul de care orice „visător” are nevoie pentru a se pune în starea de a face lucrurile să se întâmple.
„Împreună cu Garanti BBVA România, ne-am propus ca, odată cu lansarea platformei <<Se Poate>> să ducem comunicarea de banking într-o direcție nouă, ieșită din zona de confort a categoriei. Și, cum prima campanie pentru produsul de creditare a primit de la clienții băncii un feedback pozitiv, am continuat direcția de comunicare, de data aceasta cu o poveste care a pornit de la o realitate a zilelor noastre: atunci când îndeplinirea visurilor nu poate fi susținută financiar, din lipsa resurselor, acestea sunt amânate până când ajung să fie uitate. Astfel, mesajul campaniei este construit pentru a încuraja clienții să își transforme ideile și dorințele în realitate, cu ajutorul Garanti BBVA”, spune Cosmin Baba, Creative Director Oxygen.
Campania dezvoltată de Oxygen este construită în jurul intențiilor de dezvoltare la nivel personal specifice ultimelor luni din an, când, în mod tradițional, oamenii sunt mai interesați să facă achiziții, să își pună în aplicare planurile și chiar să finalizeze din rezoluțiile pe care le-au stabilit în ianuarie. Campania a fost lansată în ultimul trimestru al anului, pentru că noiembrie și decembrie sunt, în România, gazdele celor mai importante evenimente de shopping, cu discounturi și oferte irepetabile de Black Friday și Crăciun.
Aceste evenimente fac parte dintr-un ritual bine pregătit de-a lungul întregului an, iar Garanti BBVA România vine în întâmpinarea consumatorilor și subliniază că, atunci când apare un moment potrivit, orice „visător” poate profita de el.
„Noroc cu <<Biroul de visuri uitate și găsite>> de la Garanti BBVA, pentru că aici dorințele și planurile uitate își reîntâlnesc proprietarii și chiar devin realitate cu ajutorul creditului de nevoi personale”, spune Cosmin Baba.
Mixul de comunicare al acestei campanii include spoturi TV, radio, creație specială pentru digital & social media, cinema, OOH video & tranzit OOH și materiale pentru consumatori disponibile în toate sucursalele Garanti BBVA România din țară.
Spotul pentru TV
Spotul pentru cinema
Această nouă fază a campaniei 360, lansată în primăvara anului 2023, completează eforturile de comunicare ale Garanti BBVA România sub umbrela „SE POATE,” o platformă care a sărbătorit și cei 25 de ani de prezență ai Garanti BBVA pe piața din România în acest an.
Credits:
Echipa Oxygen
Cosmin Baba – Creative Director
Agatha Müler – Group Creative Director
Mihai Preda – Copywriter
Raluca Sultan – Head of Strategy
Sînziana Focșa – Senior Strategic Planner
Dana Marinescu – Group ATL Director
Bianca Gurzu – Senior Account Manager
Luiza Cernica – Senior Social Media Manager
Nicola Neagu – Social Media Coordinator
Liviu Isop – AV Director
Daniela Apostol – Traffic Manager
Garanti BBVA face parte din Grupul Garanti BBVA Romȃnia, împreună cu Garanti BBVA Leasing și Garanti BBVA Credite de Consum. Garanti BBVA România este deținută de Garanti BBVA Turcia (TGB), a doua cea mai mare bancă privată din Turcia. Acționarul majoritar al Garanti BBVA Turcia este grupul financiar spaniol Banco Bilbao Vizcaya Argentaria (BBVA).
Cu birouri în București și Cluj-Napoca, Oxygen este o agenție integrată de comunicare prezentă de 15 ani pe piață, iar portofoliul de clienți reunește companii locale și internaționale precum: Vodafone, PPC Romania, Arctic, Farmec, Băneasa Shopping City, Olympus, Betano, Moncler, Garanti BBVA, VEKA România, Siniat – Grupul Etex, Selgros, Patria Bank, Antenna Group, UNIQA și mulți alții. Misiunea Oxygen este de a crește în mod sustenabil branduri și businessuri, prin insighturi, abordare strategică și campanii integrate axate pe rezultate.