BUZZStore, agenția de comunicare și marketing Word of Mouth (WOM) care a redefinit peisajul marketingului în România, sărbătorește în acest final de an 10 ani de inovație și influență pozitivă asupra modului în care brandurile interacționează cu publicul lor. De la lansarea sa în 2013, BUZZStore a evoluat și a devenit cea mai mare comunitate de micro și nano influenceri, contribuind la transformarea aprecierilor online în recomandări autentice și vânzări tangibile.
Cu o istorie bogată în povești de succes și angajament față de autenticitate, BUZZStore continuă să se distingă ca lider în marketingul prin creatori de conținut de toate calibrele, un domeniu în continuă dezvoltare. Agenția a derulat în această decadă peste 200 de proiecte de comunicare în piețele din România și Bulgaria pentru branduri din industrii precum FMCG, personal care, beauty, farma, wellness, tehnologie și servicii.
Un an aniversar plin de adrenalină
Anul aniversar a însemnat pentru BUZZStore un rollercoaster de evenimente : noi membri în echipă, noi instrumente de lucru, un nou sediu mai central și mai modern și noi servicii în portofoliu. Acestea se adaugă serviciilor clasice de WOM campaigns – produse gratuite în schimbul părerilor de testare, BUZZBox – singurul discovery box lunar din piață și BUZZAmbasador – campanii de comunicare prin creatori de conținut (nano și microinfluenceri). Ce este nou ?
- Mega BUZZ - un serviciu unic în piața din România și Bulgaria, un flashmob in Social Media prin care BUZZerii înscriși voluntar în proiect postează în aceeași zi și la aceeași oră același mesaj video/foto/text furnizat de brand, cu mare impact de vizibilitate și care se bucură deja de un mare succes.
- Social Media Management – un serviciu complementar serviciilor curente ale agenției, născut din interacțiunile cu clienții agenției.
"De 10 ani transformăm like-urile în vânzări, prin BUZZ efervescent și autentic pentru clienții noștri. Cu o echipă creativă și un management îndrăzneț, am redefinit modul în care brandurile interacționează cu consumatorii lor, construind proiecte pline de semnificație cu BUZZerii și creând campanii memorabile. Le mulțumim tuturor pentru încrederea acordată!"
Adelina Păsat, co-fondator și Managing Director.
ActivAd did it again: logo redesenat după 10 ani
Nu în ultimul rând, aniversarea a adus în această toamnă o nouă imagine a BUZZStore, dezvoltată de ActivAd, agenția de creație full service independentă care a creat și logo-ul de lansare a agenției, în urmă cu 10 ani.
"Atunci când Buzz Store ne-au cerut un refresh de logo, urmat de un uplift al întregii lor identități vizuale potrivite celor 10 ani de activitate, ne-am bucurat ca atunci când îți revezi un vechi prieten după mulți ani. Așa că ne-am lăsat cuprinși de BUZZ-ul aniversar și în noua identitate propusă am dorit să surprindem chiar esența activității lor și a poveștii de succes BUZZ Store: o comunitate de oameni inimoși, dornici să ducă mai departe vorba despre lucruri bune și BUZZ-ul despre produse și servicii de calitate. De 23 de ani ne mândrim cu astfel de povești de succes ale clienților noștri, foști sau actuali, iar acest lucru ne dă mereu forță să ne continuăm propria poveste în advertising.", spune Irina Dragomir, Client Service Manager, ACTIV AD.
Pentru 2024 BUZZStore își propune relansarea platformei cu caracteristici îmbunătățite și conținut multilingv, lansarea unor noi parteneriate în regiune și investiții în dezvoltarea capacităților echipei pentru a face față noilor provocări din industrie, cum ar fi inteligența artificială.