Anul acesta Holcim România a lansat pe piață noul BCA Performo, un produs performant, creat în urma unui amplu proces de retehnologizare a fabricii din Adjud.
Datorită noii linii de fabricație de ultimă generație, BCA-ul Performo beneficiază de un standard înalt de calitate, reflectat în performanța și beneficiile acestuia. Noua tehnologie de tăiere a blocurilor de BCA asigură o precizie dimensională sporită și un finisaj mai bun al suprafețelor și muchiilor.
De aici și până la traducerea acestor beneficii într-un concept de comunicare suficient de versatil a fost un singur pas. Dar un pas destul de mare încât să cuprindă și dezvoltarea product naming-ului, a packaging-ului, a strategiei de comunicare și lansare, cât și a unui concept creativ care să miște un target extrem de eterogen format atât din specialiști și meșteri, dar și din beneficiarii finali.
Aceasta este, în multe cuvinte, povestea „Tehnologia Artă și Precizie”, o campanie care combină umorul cu beneficiile de produs, creată de agenția Propaganda.
În mai puține cuvinte, atunci când pui la un loc precizia și punerea în operă, obții una dintre cele mai cunoscute sintagme care desemnează ceva ce iese bine:
“E Artă și Precizie!”.
Spotul TV are rolul de a seta cadrul în care brandul Performo urmează să comunice și de a introduce către target această nouă tehnologie. Acțiunea se întâmplă într-o casă aflată în construcție, adică în mediul în care oamenii vor întâlni BCA-ul Performo și implicit tehnologia “secretă”.
Pe YouTube acțiunea se mută în „Galeria de BCArtă”, locul în care tehnologia „Artă și Precizie” îi transformă pe meseriași în adevărați BCArtiști.
“Mai rar te întâlnești cu niște oameni care cunosc atât de în amănunt fiecare proces și procesuleț de pe o linie de fabricație. După câteva discuții cu ei ne-am dat seama că despre asta trebuie sa vorbim, despre cât de bine le-a ieșit acest BCA cu această nouă tehnologie. Așa ca am botezat-o ca pe șantier, Artă și Precizie. Eu zic ca ne-a ieșit brici, blană, neckermann.”, Alin Mărghidanu, Co-Creative Director Propaganda.
„Dincolo de a fi un concept de lansare foarte bun, „Tehnologia Artă și Precizie” este în primul rând o declarație asupra modului în care tehnologia poate îmbunătăți lumea construcțiilor. BCA Performo livrează performanță fără compromis oferind precizie în fiecare bloc, rezistență, durabilitate și desigur artă în fiecare detaliu. Nu în ultimul rând, conceptul “Tehologia Artă si Precizie” al BCA Performo este o reprezentare autentică a valorilor fundamentale Holcim: inovație, calitate și angajament pentru viitor”, Cosmin Șerban, Director Comercial, Holcim România.
Credits:
BCArtiștii de la Propaganda:
Alin Mărghidanu – Co-Creative Director
Daniela Gaie – Senior Art Director
Alexandru Tigoianu – Senior Copywriter
Alexandra Gheorghe – Senior Account Manager
Andreea Cârciumaru – Business Unit Director
Marcela Moldovan – AV Producer
Ramona Nistor – Media Manager
Mălina Cociorva – Media Planner
BCArtiștii de la Producție:
Casa de producție: Cyclops
Regizor: Ironic Distors
DOP: Marius Beșu
Producer: Răzvan Cliza
Echipa Holcim România:
Cosmin Șerban – Commercial Director
Elena Meliș – Retail Channel Manager
Teodor Trandafir – Technical Consultant Manager