ADAMA Agricultural Solutions, unul dintre cei mai importanți furnizori globali de soluții pentru protecția plantelor care combat buruienile, insectele dăunătoare și bolile din culturile agricole, anunță lansarea în România a unei noi campanii de comunicare adresate fermierilor, care pune în dezbatere raportul dintre inovație și tradiție în agricultură și modalitatea în care cele două abordări, aparent opuse, pot fi aduse în echilibru pentru a maximiza rentabilitatea afacerilor agricole.
Construită în jurul misiunii ADAMA de a oferi fermierilor soluții concrete și clare pentru a-și crește profitabilitatea și a-și îndeplini obiectivele până la finalul sezonului agricol, campania propune o alăturare a celor doi termeni, o armonizare și o integrare a celor mai potrivite soluții, fie ele clasice sau inovatoare, în funcție de specificul fiecărei ferme.
Noua campanie este în linie cu angajamentul global al ADAMA – Listen, Learn, Deliver – prin care compania caută în mod proactiv oportunități de a asculta opiniile fermierilor, experților și ale echipei cu scopul de a transpune cunoștințele acumulate în strategia de furnizare de soluții și produse personalizate pe nevoile fiecărui client.
“Suntem alături de fermieri de peste 30 de ani, perioadă în care multe din inovațiile ADAMA au ajuns să devină tradiție în agricultura din România. La ADAMA știm că ambele abordări sunt la fel de importante, atâta timp cât soluțiile, fie cele inovatoare, fie cele tradiționale, reușesc să își atingă obiectivul – acela de a aduce beneficii reale și un impact pozitiv în activitatea fermierului,” declară Gabriela Vila, Director General ADAMA România și Republica Moldova.
Campania “Inovație sau tradiție? Ambele!” este dezvoltată în parteneriat cu WOPA Advertising și va demara la începutul lunii decembrie.
„În centrul noului concept de comunicare ADAMA stă înțelegerea profundă a fermierilor și a mentalității lor. Fermierii români, muncitori, pasionați de ceea ce fac, nu gândesc în termeni de tradiție sau inovație pură. Ei sunt pragmatici, orientați spre soluții care să le protejeze plantele și să le aducă o recoltă profitabilă. Această mentalitate deschisă îi face să fie receptivi la soluțiile care își demonstrează eficiența și impactul pozitiv asupra culturilor lor. Așadar, întrebarea nu este ce să alegem între tradiție și inovație, ci cum să le facem pe ambele să lucreze împreună pentru profitul femierilor”, spune Dragoș Ometiță, Creative Director WOPA.
Cu o istorie de 80 de ani pe piața globală și cu vânzări de peste 5,6 mld $ în 2022, ADAMA se situează pe locul 7 în topul global al companiilor furnizoare de soluții pentru protecția plantelor. Ambiția companiei în România este de a fi prima alegere a partenerilor săi, fermieri și distribuitori, și de a furniza acestora în mod constant produse inovatoare de protecție a plantelor, oferind totodată flexibilitate și simplitate în desfășurarea afacerilor.
Echipele implicate în dezvoltarea noii campanii de comunicare ADAMA:
Echipa ADAMA: Gabriela Vila - Director General România & Republica Moldova; Adrian Cosor - Director Marketing; Mircea Bustea - Specialist Marketing; Suzana Popescu - Specialist Comunicare.
Echipa WOPA: Dragoș Ometiță - Creative Director; Daniel Hărmănescu - Group Creative Director; Miruna Ștefănescu - Graphic Designer; Alexandru Tololoi – Junior Art Director, Ștefania Butnaru - Copywriter; Vlad Lipovanu - Head off Digital; Andra Țivichi - Client Service Director; Carolina Vasile - Growth & New Business Director.
ADAMA este lider global în industria de produse pentru protecția plantelor, oferind soluții fermierilor din întreaga lume pentru a combate buruienile, insectele dăunătoare și bolile. ADAMA deține unul dintre cele mai largi și mai diverse portofolii de substanțe active din lume, precum și unități de cercetare și dezvoltare, producție și formulare de ultimă generație.
Cu o cultură în care membrii echipei ADAMA ascultă fermierii și generează idei ținând cont de realitățile din teren, compania este poziționată în mod unic pentru a oferi o gamă largă de amestecuri distincte, formulări și produse diferențiate de înaltă calitate, oferind soluții care răspund nevoilor fermierilor și clienților locali în peste 100 de țări la nivel global.
Un grup de companii 100% antreprenorial, înființat în 2011, WOPA este unul dintre cele mai dinamice grupuri independente de comunicare din România. In portofoliul WOPA se regăsesc clienți precum Agricola, Sameday Romania, Stella Artois, Corona, Vincon, Bunge Romania, Lidl, Xiaomi Romania, Avon Cosmetics, Unilever, Sun Plaza, sau L`Oreal, iar peste 30 de companii din industrii precum IT&C, FMCG, Retail, Food & Beverages, Pharma lucrează de cel puțin 5 ani cu grupul WOPA.