Irina Rimes & Fuego sunt experți în ornat bradul, în noul episod din #SărbătorileAltfel alături de Pepsi

Irina Rimes & Fuego sunt experți în ornat bradul, în noul episod din #SărbătorileAltfel alături de Pepsi

Cine este expertă în împodobirea bradului în România? Mama lui Fuego, știm cu toții. Daaaar, experți putem fi toți în a ne bucura de Sărbători, ne asigură Pepsi. Și pentru a ne convinge de asta, Fuego și Irina Rimes experimentează împreună tehnici noi de decorat bradul în cel de-al treilea episod al seriei digitale #SărbătorileAltfel

Cei doi artiști, diferiți la cânt și la port, s-au întâlnit la invitația Pepsi pentru a împodobi bradul și a arăta tuturor că tradițiile pot fi reinterpretate în funcție de stilul fiecăruia și oricât de diferiți am fi, putem să ne distrăm împreună inventând obiceiuri noi. 

 

Un #altfel de brad frumos

Smiley și Corina Chiriac și-au unit talentele muzicale și au mixat împreună un colind #altfel, Miss Wellington și Mario Fresh s-au întâlnit în bucătărie unde au inventat o rețetă nouă de sărmăluțe, ce a mai rămas de făcut pentru pregătirea unor #SărbătoriAltfel? Împodobirea bradului. Și cine ar fi putut să facă asta cel mai bine? Fuego și Irina Rimes, care se întâlnesc la invitația Pepsi într-un episod memorabil din seria digitală #SărbătorileAltfel.

„Irina Rimes și Fuego împodobesc bradul #altfel” n-a rămas doar un titlu pe un slide dintr-un Powerpoint. Acest duo neașteptat, alături de alți reprezentanți ai unor generații diferite au devenit elementul principal al campaniei #SărbătorileAltfel, semnată de Pepsi. Influencerii și temele episoadelor au fost atent alese și am decis să aducem în lumina reflectoarelor colindul, sărmăluțele și bradul așa cum nu le-a mai văzut nimeni până acum, devenind un simbol comun pentru generațiile care se așază împreună la masa de sărbători în fiecare an.

Am reușit, astfel, să lansăm o campanie care te îndeamnă să te bucuri de momentele împreună exact așa cum sunt ele, departe de a fi perfecte sau tradiționale, ci, mai degrabă, un pic... #altfel.”, spune Bianca Muscalu, copywriter @ LeoBurnett.

Bradul poate să fie natural sau artificial, verde, alb, albastru sau în culorile curcubeului, cu pene, în versiuni digitale, așa cum experimentează Irina și Fuego, poate să fie minimalist sau foarte încărcat, cu beteală sau cu ornamente de lemn, important e să fie împodobit cu veselie în toate casele. De fapt, ce contează cu adevărat, e ca fiecare să îl împodobească în stilul său.

Pentru că decorarea bradului rămâne cea mai frumosă activitate din pregătirile de Sărbători și unește toate generațiile, indiferent de stiluri și tradiții. În brad e loc și pentru globulețe colorate și pentru figurine din ceramică, și pentru luminițe strălucitoare și pentru bomboane cu ciocolată. Ornamentele sunt doar pretexte pentru a ne aduna împreună și a ne pune amprenta, așa cum simțim, în ritualurile festive.

“Cred că am auzit cu toții, cel puțin o dată, în preajma Sărbătorilor, melodia "Împodobește mama bradul" și mereu am simțit emoția din spatele cântecului. Colaborarea cu Fuego o să vedeți că este specială și altfel, tocmai că ne-am dorit să facem Sărbătorile #altfel”, spune Irina Rimes.

"Cu puțin umor, ne-am jucat, ne-am amuzat și am creat un brad "altfel" ca un simbol pentru sărbătorile pe care mi le doresc și pentru mine și pentru voi, perfecte!

Cu Irina Rimes m-am înțeles de minune, are un spirit aparte, e plină de haz și talent și am reușit să formăm o echipă "imbatabilă"! Îmi plac provocările și consider că astfel de proiecte și de idei sunt binevenite intr-o lume care are nevoie mai multă de zâmbete!", spune Paul Surugiu-Fuego.

Doi artiști din universuri muzicale îndepărtate, Irina Rimes și Fuego și-au pus haine de sărbătoare, au povestit despre obiceiurile lor de Sărbători, au testat mai multe variante de ornamente, au desenat, au râs și și-au unit talentele pentru a decora bradul #altfel. Rezultatul întâlnirii lor este aici:

Asta înseamnă #SărbătorileAltfel: bucuria de a petrece împreună această perioadă și de a transforma pregătirile de Crăciun în momente de distracție și veselie, fără să ne simțim presați de îndatoriri sau tradiții care nu ni se potrivesc.

 

Credits

Pepsi România
Alexandra Burdulea - Senior Brand Manager
Gabriela Udrea – Junior Brand Manager
Ramona Bilic – CSD Lead Romania
Mihaela Hristea - Senior Marketing Manager Beverages

Leo Burnett:
Diana Alexa - Managing Director
Victor Stroe - Associate Director & Head of Planning
Ana Miculescu - Growth & Innovation Director
Adriana Pascan - Creative Director
Alina Iamandi - Senior Account Manager
Alexandra Slotea - Account Manager
Anastasia Tudor - Account Executive
Bianca Moței - Social Media Manager
Bianca Muscalu - Copywriter
Mara Sabau - Art Director
Andrei Nica - Deputy Creative Director
Oana Nastase - Senior Digital Planner
Silvana Frînculescu - Art Director
Paul Crăciunescu - Copywriter
Theodor Slavic - Copywriter
Ciprian Ciulei - Art Director
Ana Sandu - Art Director

Established.Now
Bianca Naumovici - Executive Producer 
Andrei Mîndru - Regizor
Alexandru Dorobanțu - DOP 

Casa de producție: Stay Sharp
Iliana Dumitrache - Executive Producer
Cosmin Dogaru - Producător
Alexandra Lele - Producator
Roxana Cozma - Producator

OMD
Razvan Meirosu - Media Director
Cristina Mares - TCP Account Lead
Irene Derasadurian - Account Lead
Lucian Enculeacu - Head of Digital
Anca Boia - Digital Account Lead
Nicoleta Avram - Media Manager
Ana Vieru - Digital Manager
Ruxandra Carstea - Influencer Marketing Specialist
Luiza Florescu - Influencer Marketing Specialist 

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Leo Burnett

Leo Burnett Romania este unul dintre cele mai prestigioase nume din industria de marketing si comunicare din Romania. In mod constant o agentie de top, Leo Burnett a reusit de-a lungul timpului sa creeze lideri... vezi detalii »

Branduri

Sectiune



Branded


Related