Într-un un an plin de provocări, Heidi Chocolate România și Goldfish Project și-au unit forțele într-o campanie care îndeamnă consumatorii să redescopere bucuria în ciocolată și în lucrurile simple.
"Totul este bine când ai familia cu tine" nu este doar un slogan, ci o invitație la a ne bucura de viață și de a gusta din plin din dulcele momentelor în familie.
„Sub această deviză simplă, dar puternică, ne-am propus să oferim consumatorilor ocazia să se conecteze cu sentimentul de împlinire oferit de familiile lor. De la 1 noiembrie până la 31 decembrie 2023, fiecare pralină sau produs Heidi de Crăciun cumpărat devine un bilet de intrare atât în lumea premiilor cât și în cea a bucuriei împărtășite. Campania de Crăciun este ultimul capitol dintre campaniile de trade dezvoltate sub acest concept umbrela în 2023. ”, Mihai Mihăescu, Senior Brand Manager – Heidi Chocolate.
Ana David, Managing Director Goldfish: „În noiembrie 2022 răspundeam unei invitații la pitch dar mai ales unei provocări lansate de Heidi, aceea de a construi o campanie integrată de trade pe tot parcursul anului următor. Având în vedere perioadele diferite de consum, cu nevoi și mentalități distincte, obiectivul nostru a fost să asigurăm că promisiunea brandului către consumatori rămâne mereu aceeași: Heidi le arată latura dulce a vieții în fiecare bucățică de ciocolată.”
Echipele implicate:
Heidi Chocolate:
Mihai Mihăescu, Senior Brand Manager
Ionuț Bărăgan, Marketing Manager
Laurian Boitoș, Trade Marketing Manager
Goldfish Project:
Ana David, Managing Director
Anca Bogdan, Account Manager
Alex Mălăescu, Director Creație
Silviu Georgescu, Senior Art Director
Roxana Mălăescu, Creative Strategist