New Moon redefinește identitatea dvloper.io printr-un amplu proces de rebranding

New Moon redefinește identitatea dvloper.io printr-un amplu proces de rebranding

Într-un peisaj tehnologic suprasaturat de discursuri corporative, dvloper.io se desprinde de tiparele în comunicare, după un lung proces de redefinire a identității, marcat nu doar de un refresh vizual, ci și de o transformare a narativului de brand.

Compania dvloper.io oferă soluții scalabile de ultimă generație industriilor de servicii profesionale din întreaga lume și este unul dintre jucătorii de top în dezvoltare software, inginerie și rețelistică, oferind soluții și servicii de proiectare de ultimă generație, excepționale pentru clienți din Europa și America de Nord.

Mulțumită unui proces de rebranding desfășurat împreună cu echipa New Moon, dvloper.io se prezintă astăzi clienților săi cu o identitate complet nouă ce reconfirmă poziția de lider în servicii profesionale tehnice. Noua identitate implică o comunicare eficientă, la intersecția dintre expertiza în tehnologie și angajamentul față de generațiile viitoare, promovat prin intermediul dvloper.io Academy.

După un proces minuțios de research, echipa New Moon a simțit că, în oceanul competitiv din industria tech, compania avea nevoie de un discurs de brand care să pună în focus viziunea conducerii companiei și cele mai de preț resurse interne - oamenii și cultura organizațională. Aceste elemente au ajutat dvloper.io să devină unul dintre cei mai puternici jucători din piața de software engineering la nivel regional și au permis extinderea în America de Nord cu proiecte răsunătoare. Experiența vastă în domeniul dezvoltării și implementării de soluții software, marcate de inovație, o viziune progresistă și personalizarea în cel mai mic detaliu a tehnologiilor, precum și spiritul unic al echipei – toate acestea reprezintă avantajul competitiv care a inspirat echipa New Moon să dezvolte un narativ de brand unic și curajos pentru industrie.

Fundația dvloper.io este ridicată pe un angajament profund pentru know-how și oameni. Diferențiatorul față de competitori nu vine doar din furnizarea de soluții, ci din investiția continuă în talentul local și în noile generații de ingineri programatori care ies de pe băncile facultății.

Această gândire strategică a dus la un Big Brand Idea care exprimă perfect spiritul inconfundabil al companiei și modul distinct de lucru: „Engineering Adaptive Intelligence”. Mai mult decât un line de brand, sintagma reprezintă o promisiune scrisă între liniile de cod ale ADN-ului dvloper.io: o companie care operează cu și prin inteligență open-source, în care know-how-ul este decentralizat și împărtășit printr-un sistem auto-organizat.

Procesul de creare a brandului a fost inspirat de natură, de inteligența roiului de albine, care funcționează la parametri ideali doar când acționează împreună, ca un întreg perfect sincronizat, un centru de inginerie în care talentul și potențialul funcționează în tandem, auto-reglat și auto-organizat.

„Coloniile de albine reușesc să supraviețuiască chiar și în cele mai vitrege condiții, apărându-se una pe cealaltă, chiar și în detrimentul propriei bunăstări. Ca într-o organizație sănătoasă, grupurile de albine lucrează și evoluează împreună; un flux de lucru foarte asemănător cu metodele de creștere a eficienței în organizațiile tech, care structurează echipele într-un sistem „flat” și agil. Pentru noi, procesul de reconstrucție a brandului dvloper.io reflectă și o dorință personală de a apropia tehnologia mai mult de înțelegerea colectivă, printr-o abordare umană. Inteligența Adaptivă nu este doar un slogan, ci un modus operandi pe care și noi, la rândul nostru, vrem să-l vedem aplicat în industria creativă.”, spune Andreea Gavrilă, Creative & Strategy Director New Moon.

Narativul de brand s-a extins în mod organic în toate materialele din ecosistemul de comunicare dvloper.io, pornind de la redefinirea brandului în totalitate, la conturarea identității de brand pe care echipa New Moon a pus-o în aplicare în procesul de redesign și rescriere a websiteului dvloper.io , precum și în strategia de comunicare corporate derivată într-un plan editorial și o strategie de employer branding pe pagina de LinkedIn, prin conținut video dezvoltat 100% in-house de către New Moon.

„Când am constatat nevoia de a dezvolta un brand la dvloper.io, am început cu un proces intern unde fiecare dintre noi și-a adus aportul. A fost un proces intens, cu multe voci și idei, iar într-un punct am realizat că pentru a transforma aceste idei într-un produs finit, avem nevoie de ajutor. Astfel am ajuns la New Moon, care a intrat în scenă fix la momentul potrivit. Cu experiența și perspectiva lor, au reușit să dea structura informațiilor de la noi și să le aducă împreună într-un tot unitar și durabil. Acest final de proces nu numai că a definit brandul dvloper.io, dar a consolidat și mai mult legătura dintre noi, echipa, demonstrând că pentru a atinge excelența, uneori trebuie să recunoști când și unde să cauți expertiza.”, spune Mihaela Stancu, Head of Strategy and People.

Fiecare proiect de branding are particularitățile sale, însă în cazul dvloper.io am întâmpinat poate cel mai divers context de până acum; unul care ne-a activat cel mai mult potențialul intern. De aici și specificul aparte al proiectului. Am avut două provocări principale. Una în care - pornind de la multiplele lor servicii competiționale într-o industrie colosală - să reușim să traducem printr-un gând simplu toată complexitatea companiei. A doua a venit din adresabilitatea mainly B2B a brandului pe piața europeană și nord-americană, corelată cu un  limbaj specific și așteptări la un standard ridicat. Însă agilitatea clientului, deschiderea și felul său de a rezona cu structuri și echipe dinamice, alături de mindsetul echipei noastre tech & digital-driven – toate acestea au fost tocmai vectorii care ne-au ajutat să ducem proiectul la bun sfârșit și să venim cu o imagine aliniată standardelor globale.”, adaugă Cătălin Preda, Account Director New Moon.

„Engineering Adaptive Intelligence” devine astfel o promisiune a inovării constante și o invitație pentru clienții și stakeholderii dvloper.io la un dialog deschis și un mod de lucru colaborativ în care cunoașterea decentralizată devine moneda progresului.

 

Credits:

Echipa New Moon:
Cătălin Preda – Account Director
Delia Chelaru – Account Manager
Andreea Gavrilă – Creative & Strategy Director
Teofan Gavriliu – Art Director
Vlad Mihai – Sr. Art Director
Alexandra Jianu – Head of Social Media

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Branduri

Sectiune



Branded


Related