Într-o desfășurare de forțe remarcabilă a expertizei inginerești și a geniului creativ, Grupul LEGO dezvăluie pe final de noiembrie, început de decembrie, o replică la dimensiuni reale a modelului Lamborghini Sián FKP 37, realizată din peste 400.000 de elemente LEGO® Technic™. Această colaborare revoluționară între Grupul LEGO și Automobili Lamborghini epitomizează intersectarea dintre inovația tehnologică și designul auto, culminând într-un model impresionant care reflectă esența vizionară a automobilului italian.
După succesul modelului LEGO® Technic™ Lamborghini Sián FKP 37 la scară 1:8 lansat anul trecut, această replică la dimensiuni reale redă cu meticulozitate eleganța futuristă și silueta iconică a supercarului de ediție limitată. Cu 154 de elemente LEGO distincte, încorporând detaliile intricate și sofisticarea sinonime cu limbajul de design al Lamborghini Sián.
Universum Events, ales partener strategic pentru evenimentul ce se desfășoară în cadrul unui tur de forță european, intervine cu o experiență de peste 15 ani în piață. Compania de organizare de Large Scale Events are în atribuții realizarea organizării set-up-ului și activărilor, și asigurarea livrării a două evenimente de excepție.
LEGO Technic Lamborghini Sián FKP 37 la dimensiuni reale va fi prezent în Mall ParkLake din București, între 26 și 30 noiembrie, oferind entuziaștilor o întâlnire de excepție. Ulterior, automobilul se va deplasa în Cluj, în cadrul Vivo Mall, captivând audiența între 2 și 7 decembrie, încheindu-și turneul în țară.
Universum Events, distinsă cu apariția în clasamentul "FT 1000 - Europe's Fastest Growing Companies 2020" realizat de către Financial Times, este cel mai mare organizator de evenimente corporate din România. Cu o experiență de 15 ani în domeniu, Universum Events a reunit peste 500.000 de participanți, în peste 2000 de evenimente de succes. De la târguri de tehnologie și imobiliare până la teambuilding-uri și conferințe, toate evenimentele organizate de Universum Events se remarcă prin originalitate, experiențe memorabile și focalizare asupra obținerii de rezultate concrete pentru clienți, prin intermediul conceptului de "event architecture".
Misiunea Grupului LEGO este de a inspira și dezvolta constructorii de mâine prin puterea jocului. Sistemul LEGO in Play, ce are la bază cărămizile LEGO, le permite copiilor și fanilor LEGO să construiască și să reconstruiască orice își pot imagina.
Grupul LEGO a fost fondat în Billund, Danemarca în 1932, de Ole Kirk Kristiansen, numele fiind derivat din cele două cuvinte daneze LEg GOdt, care înseamnă „Joacă bine”.
LEGO Group este în continuare o companie de familie, cu sediul în Billund. Cu toate acestea, produsele acestora sunt acum vândute în peste 130 de țări din întreaga lume. © LEGO, logoul LEGO, Minifigures, DUPLO și NINJAGO, Friends și DREAMZzz sunt mărci comerciale și drepturile de autor asupra acestora sunt deținute de către LEGO Group. © 2023 LEGO Group .