Meet your future Meat. Un eveniment precum o primă întâlnire, pe gustate, între Beyond Meat și publicul din România, la finalul căreia cei prezenți s-au declarat îndrăgostiți de gustul și aspectul produselor 100% plant-based. Dar și de întrebarea de la care a pornit acest brand: cum să inspiri lumea să facă mai mult, cu mai puține resurse?
Evenimentul de lansare în România a brandului ce a revoluționat piața de carne pe bază de plante a fost creat și implementat de Mercury360, cu susținerea și know-how-ul Mantia, Outbox și Brain4strategy.
„Am fost cuceriți total de Beyond Meat și Nordic Food cu un singur cuvânt: sustenabilitate. Este parte din crezul nostru și dorim să ne implicăm întotdeauna în astfel de proiecte. Știm că drumul pe care tocmai am pășit este unul lung și dificil, dar nu am refuzat niciodată o provocare. Iar acest început este cu adevărat savuros și delicios, dar mai ales plant-based. «Meet your future Meat» nu a fost doar despre lansarea unui produs revoluționar în România. A fost și despre deschiderea unor noi perspective pentru un viitor sustenabil. Judecând după farfuriile goale de la final, credem că această primă întâlnire a fost una de succes. Le mulțumim partenerilor de la Nordic Food și abia așteptăm viitoarea provocare.”, a declarat Loredana Hatingher, Client Service & Business Director, Mercury360 & Mantia.
Structurat în două etape, evenimentul a debutat cu o conferință de presă, urmată de o petrecere în stil American Barbeque, unde vedetele și invitații din FMCG, MarCom, HoReCa sau influencerii au făcut cunoștință cu vedetele grătarului: burgerii, cârnații, chiftelele și multe alte bunătăți. Totul plant-based, pregătit live, pe grătar, chiar de Benjamin Döring, Senior Brand Manager, Beyond Meat. Iar rețeta delicioasă nu este un secret. Toate produsele și ingredientele pot fi descoperite pe beyondmeat.com. E drept, au mai fost adăugate sesiuni de muzică bună, ceva băuturi fine și peste 150 de invitați ce au savurat atmosfera relaxată, pe care doar la un grătar cu prietenii o poți întâlni.
De ce produsele Beyond Meat înseamnă sustenabilitate.
Ca un exemplu, burgerul Beyond Meat se gătește precum unul din carne de vită, are gustul similar, dar este 100% plant-based, fără organisme modificate genetic (GMO), soia sau gluten. Potrivit unui studiu realizat de Universitatea din Michigan privind Ciclul de Viață, producția unui burger Beyond Meat utilizează cu 99% mai puțină apă, generează cu 90% mai puține emisii de gaze cu efect de seră, necesită cu aproape 50% mai puțină energie și ocupă cu 93% mai puțin teren.
„Orice pas spre un viitor sustenabil este o realizare imensă. Suntem mândri să adăugăm într-un portofoliu definit prin responsabilitate, inovație și adaptabilitate produsele Beyond Meat. Nu întâmplător, evenimentul de lansare a fost guvernat de mesajul „Meet your future Meat”. Credem cu tărie că nu vorbim doar despre un produs revoluționar, plant-based, care oferă publicului gustul de carne fără compromisuri, ci și despre o soluție pentru un viitor nou, mai sustenabil. Un viitor ale cărui resurse sunt protejate de noi toți, gestionate mai inteligent, cu grijă pentru mediu și bunăstarea animalelor. Alături de partenerii de la Beyond Meat, Mercury360 și Mantia, sper că peste doar câțiva ani să privim în urmă și să spunem cu bucurie: împreună am făcut posibil acest lucru.”, a declarat Dan Nistor, Director General, Nordic Group.
„Mă declar entuziasmat că am reușit să aducem produsele Beyond Meat și în România, prin partenerul și distribuitorul nostru unic: Nordic Food. Deși se află încă la început, piața produselor plant-based din această țară are un potențial de creștere uriaș. Suntem aici pentru a contribui la accelerarea acestei evoluții și pentru a oferi produse revoluționare, ce arată, se gătesc și au același gust și textură precum carnea de origine animală, dar care contribuie la un viitor sustenabil și aduc beneficii mediului înconjurător. Îi încurajez pe toți cei care nu au încercat vreodată produsele Beyond Meat să o facă. Își vor da seama rapid de ce mantra noastră este „Mănâncă ceea ce iubești”. Sperăm că prin evenimentul de lansare am reușit nu doar să-i facem cunoștință publicului din România cu produsele noastre, ci să punem bazele unei adevărate relații de viitor.”, a declarat Benjamin Döring, Senior Brand Manager, Beyond Meat.
Fondată în 2009, Beyond Meat a revoluționat piața produsele plant-based, devenind lider în acest domeniu. Inovațiile sale, precum Beyond Steak, Burger, Chicken Fillet sau Meatballs, oferă același gust și textură precum carnea de origine animală, contribuind, totodată, la un viitor mai sustenabil. Produsele Beyond Meat sunt disponibile în peste 75 de țări la nivel global, printre care și România.
Nordic Food e parte a grupului de companii Nordic Group, care, încă din 1991, își propune să le ofere consumatorilor din România tot ce este mai bun. Nordic Group, unul dintre cei mai cunoscuți jucători din domeniul distribuției de produse alimentare premium în România, are o cifră de afaceri de 72 de milioane de euro, peste 100 de branduri în portofoliu și circa 1.950 de produse.
Echipa:
Mercury360: Liviu Țurcanu (Creative Director), Elena Niţă (Copywriter), Sebastian Guraliuc (Graphic Designer) Loredana Hatingher (Client Service & Business Director Mercury360 & Mantia), Mihaela Bourceanu (Integration Director), Bianca Mănăilă (Senior Account Manager), Denis Drăghici (Head of Events), Sabina Mihalache (Events Jr. Account Manager)
Outbox: Mona Casangiu (Digital Creative Director), Oana Chelu (Digital Copywriter), Raluca Barbu (Digital Client Service Director), Miruna Reuben (Digital Account Manager), Iulian Stamate (Digital Account Executive)
Brain4strategy: Ana-Maria Diceanu (Managing Director)
Nordic Food: Dan Nistor (Director General), Mihai Marinescu (Director Marketing), Olivia Catană (Digital Marketing Manager), Șerban Bărbulescu (Brand Manager)
Beyond Meat: Roksana Boron (Export Manager), Benjamin Döring (Senior Brand Manager)