Anul 2023 marchează începutul unei relații de parteneriat între agenția de comunicare integrată KUBIS și La Fântâna, unul dintre cei mai importanți jucători pe piața de servicii de hidratare cu apă și cafea din România și Serbia. Proiectul ambițios care i-a adus împreună pe cei doi parteneri este lansarea unui nou univers digital al brandului La Fântâna.
Cerința principală a briefului a fost de a crea designul unei platforme digitale moderne și intuitive, care să prezinte portofoliul de servicii și produse destinate celor două categorii de clienți – sectorul rezidențial (persoane fizice) și cel organizațional, business-to-business (birouri, instituții, operatori real estate și HoReCa). Cu scopul de a crea o interacțiune facilă și o experiență de shopping completă, noua platformă lafantana.ro centralizează toate canalele de vânzări ale brandului.
Proiectul a implicat diverse arii de experiență ale echipei KUBIS, de la auditare UX, extensii ale identității de brand, experience design & copywriting.
„În proiectarea noii platforme digitale pentru La Fântâna, ne-am concentrat pe crearea unei experiențe intuitive pentru utilizatori, atât pentru clienții B2C, cât și B2B. A fost esențial să asigurăm un design centrat pe utilizator, care să faciliteze accesul la soluțiile de hidratare. Colaborând îndeaproape cu echipa La Fântâna, am reusit să aliniem designul la soluțiile practice care răspund direct nevoilor consumatorilor.”, Marius Goleanu, Head of Innovation & Senior Art Director KUBIS.
„Pentru a ne asigura de o evoluție optimă, am adoptat o abordare diversificată, integrând diverse metodologii în fiecare fază a proiectului. Am aplicat cu entuziasm principiile Design Thinking și UCD (User-Centered Design) în etapa de UX, unde am identificat atent problemele și am conceput soluții. În cadrul procesului de UI design, am explorat metode precum Atomic Design, îmbinându-le cu creativitatea noastră, pentru cel mai bun rezultat.”, Răzvan Tudosie, UX/UI Specialist KUBIS.
Sub deviza „apa la viitor”, La Fântâna și-a luat angajamentul de a oferi soluții de hidratare care nu doar îndeplinesc cele mai înalte standarde de calitate din industrie, ci sunt în egală măsură sustenabile și prietenoase cu mediul. Astfel, website-ul deservește de asemenea și obiectivul de educare, prin componenta de blog, care își propune să familiarizeze utilizatorii cu beneficiile produselor si serviciilor La Fântâna.
„Suntem încântați să avem în portofoliul nostru de clienți un brand care este lider de piață în România de 25 de ani. La Fântâna și-a câștigat renumele prin inovație constantă și o atenție desăvârșită pentru nevoile consumatorului, principii de business pe care le apreciem și le împărtășim. Am descoperit un partener care respectă experiența agenției, deschis spre dialog și orientat către soluții, așa că ne-am bucurat să facem echipă în crearea unei noi cărți de vizită a brandului.”, Camelia Matei – Group Account Director KUBIS.
Reprezentanții La Fântâna consideră succesul proiectului o componentă importantă a unui proces mai vast de adaptare a companiei la noile așteptări ale clienților, ale pieței și ale societății – adică asumarea noii devize „apa la viitor”.
„Proiectul de redesign al platformei online lafantana.ro a fost unul complex, care a venit la pachet cu multe beneficii pentru clienții noștri: o platformă unică, gândită atât pentru consumatorul casnic, cât și pentru cei în căutarea unor soluții de hidratare la birou, o interfață modernă și, nu în ultimul rând, un UX intuitiv. Noul site lafantana.ro, la care am lucrat intens alături de partenerii de la Kubis, reflectă clar transformarea digitală prin care trecem la nivel de companie și care definește viziunea noastră pe termen mediu și lung.”, Constantin Căpănoaia, eCommerce Director La Fântâna.
„La Fântâna e o companie care nu doar învață din trecut și se adaptează prezentului, ci și una care încearcă să contureze viitorul și să fie parte din construcția acestuia. Apreciez deopotrivă personal și în numele La Fântâna faptul că am găsit în Kubis Interactive partenerii de dialog și de lucru potriviți pentru această misiune.”, Gabriela Amza, Marketing Director La Fântâna.
Parteneriatul KUBIS – La Fântana este în continuă dezvoltare. Cele două companii au lucrat împreună și la campania de comunicare a noului produs digital și urmează noi inițiative prin care își doresc să promoveze soluții de hidratare sustenabile pentru familiile și businessurile din România.
KUBIS este o agenție de comunicare integrată, cu suflet de digital, pusă în fiecare zi în mișcare de peste 50 de creative geeks. Cu o experiență extinsă pe aproape toate verticalele de business, B2C și B2B, KUBIS are relaţii de parteneriat îndelungate cu unele dintre cele mai importante companii de pe piaţă: Vodafone, Philip Morris, Netflix, Betano, MedLife, Unilever, LIDL, NN Asigurări, precum și cu ONG-uri prestigioase ca Salvați Copiii, WWF Romania, CampioMATE.
La Fântâna este furnizorul nr 1 în România și Serbia de soluții de hidratare cu apă în sistem watercooler și un jucător important pe piața de servicii integrate de cafea pentru consumatori casnici și persoane juridice.
Credits:
Echipa KUBIS:
Maria Teodorof – Creative Director
Marius Goleanu – Head of Innovation & Senior Art Director
Răzvan Tudosie – UI/UX Specialist
Marina Deacu – Senior Copywriter
Camelia Matei – Group Account Director
Loredana Radu – Account Director
Echipa La Fântâna:
Gabriela Amza – Marketing Director
Ana Maria Gate – Marketing Manager
Constantin Căpănoaia – eCommerce Director
Ana Amza -Digital eCommerce Executive