Topfer, Medic One și Mullen au încălecat pe-o șa și spun… Povești de adormit părinții – o colecție de mituri despre îngrijirea copiilor dezbătute printr-o campanie de basm

Topfer, Medic One și Mullen au încălecat pe-o șa și spun… Povești de adormit părinții – o colecție de mituri despre îngrijirea copiilor dezbătute printr-o campanie de basm

În atenția publicului iubitor de povești și a părinților devotați: În acest an, Topfer, Medic One și Mullen aduc un strop de magie în universul părinților și copiilor cu o campanie specială și memorabilă, menită să trezească la realitate miturile din popor despre nutriția și îngrijirea copiilor. Într-o lume plină de informații contradictorii despre îngrijirea copiilor, campania „Povești de Adormit Părinții” vine în ajutorul comunității de părinți, oferindu-le o sursă de cunoaștere ludică și inedită.

Mamele din întreaga lume caută mereu să ofere celor mici tot ce e mai bun, mai blând și mai natural. Cu toate acestea, de cele mai multe ori poate fi dificil să distingi între adevăr și mit. Pentru a rezolva această dilemă, Topfer, Medic One și Mullen au dezvoltat o campanie de poveste, care aduce în prim-plan miturile despre nutriția și îngrijirea copiilor, pe care le deconstruiește într-un mod creativ și educativ, în stilul poveștilor de adormit copii, doar că de această dată dedicate părinților.

„Cartea” acestei campanii este unică prin faptul că se bazează pe ideile colectate de la comunitatea Topfer și de la medici specialiști care au dezvăluit cele mai frecvente mituri despre nutriția și creșterea copiilor. Acestea au prins viață în povești distractive și informative precum „Împărăteasa și apa chioară” sau „Feciorul lui Haplea-Împărat”, dezvoltate ca parte a campaniei și prezentate într-un stil narativ simplu, asemănător poveștilor pentru copii. Fiecare mit este transformat într-o povestioară completă, cu personaje, acțiune, intrigă și o rezolvare finală.

„La Topfer, credem că fiecare copil merită cea mai bună îngrijire și o nutriție de calitate. Prin această campanie, ne angajăm să facem distincția clară între mit și realitate atunci când vine vorba de parenting și să oferim părinților informații de încredere, într-o manieră fermecătoare, pentru a-i ajuta să crească copii sănătoși și fericiți. Astfel, prin inovație, mulți ani de experiență și prin puterea tradiției, continuăm să dezvoltăm povești și produse cu multă dragoste și atenție, pentru părinți și bunăstarea celor mici”, a spus Ana Nidelea, Product Director, Alliance Healthcare.

„Suntem mândri să facem parte din povestea acestei campanii inovatoare, alături de Topfer și toate echipele implicate. <<Povești de Adormit Părinții>> reprezintă o modalitate creativă și distractivă prin care ne angajăm să separăm miturile de adevăruri, oferind părinților resurse de încredere pentru a-și îngriji cu atenție copiii. Astfel, Topfer își demonstrează încă o dată angajamentul de le a oferi celor mici nutriție și îngrijire la cele mai înalte standarde”, a spus Oana Cociașu, Managing Partner, Medic One.

Poveștile sunt disponibile în întregime pe website-ul campaniei, topfeeria.ro, astfel încât părinții să poată  explora în profunzime cele mai circulate mituri și să poată descoperi adevărul din spatele acestora. Finalul fiecărei povești vine cu o componentă practică, fiind completat de produsul Topfer corespunzător situației narate.

Și, pentru prima dată în comunicarea Topfer, echipa creativă a utilizat inteligența artificială (AI) pentru a dezvolta layout-urile de campanie, oferind astfel o experiență interactivă și captivantă. Postările din social media reflectă fiecare poveste din carte, iar bannerele și anunțurile online includ atât povestea, cât și produsul, îndrumând utilizatorii către site-ul campaniei sau către pagina de social media.

Poveștile pe care părinții le citesc copiilor de 0-3 ani se bazează pe fapte fictive, supranaturale, născocite – exact ca miturile pe care Töpfer încearcă să le dezbată. Ne-am inspirat din magia poveștilor pentru copii pentru a crea o experiență memorabilă și educativă, iar cu fiecare pagină de poveste, încurajăm părinții să fie informați și să aleagă cu încredere produsele potrivite pentru a le oferi celor mici tot ce este mai bun. Ne-am jucat cu limbajul și structura de basm, cu clasicul deznodământ fericit, și am creat niște povestiri demne de Petre Ispirescu, spunem noi. În final, ce-i mai bun pentru cei mici e ce-i adevărat, restul sunt... Povești de adormit părinții”, a spus Vladi Păunescu, Group Creative Director.

Toți cei aflați în căutarea adevărului sunt invitați să răsfoiască „Povești de Adormit Părinții” și să descopere produsele Topfer, brand sustenabil ce produce alimente organice pentru copii încă din 1989. Filozofia Topfer reflectă angajamentul ferm față de principiile organice. Această abordare se traduce prin grijă pentru calitatea ingredientelor, respect față de mediu și preocupare pentru sănătatea copiilor, susținând o dezvoltare armonioasă și responsabilă.

Campania „Povești de Adormit Părinții” are ca scop aducerea sub aceeași umbrelă de comunicare a tuturor produselor din portofoliul Topfer și a tuturor audiențelor, punând accent pe educație în ceea ce privește nutriția și sănătatea pielii copiilor. Campania a fost realizată cu sprijinul echipelor Golin și Initiative. 

Echipele care au creat campania:
Alliance Healthcare: Ana Nidelea (Product Director), Oana Simion (Business Development Director).
Medic One: Corina Sofariu (Account Director), Oana Cociașu (Managing Partner).
MullenLowe România: Silviu Antohe (Executive Creative Director), Vladi Păunescu (Group Creative Director), Mircea Solomiea (Graphic Designer), Ana Gheorghe (Copywriter), Maria Toma (Digital Project Manager).
Golin: Alexandra Dumitru (Content Manager), Cristina Dobre (Senior Digital Associate).
Initiative: Ana Andrei (Strategic Communication Integrator), Sinem Okay (Digital Planner), Claudia Grigore (Digital Lead), Mădălina Aanei (PPC Specialist), Beatrice Stoica (Junior Digital Planner), Adrian Șerban (Junior PPC Specialist).

Medic One a fost înfiinţată în 1999 de Dr. Oana Cociaşu, Veronica Savanciuc şi alți parteneri, fiind prima agenţie full service specializată în marketing şi comunicare medicală din România. Medic One asigură servicii de consultanță, strategie, creaţie şi implementare de campanii integrate de comunicare medicală în offline şi online, atât pentru piața locală, cât și cea internațională. Campaniile și proiectele agenției sunt multipremiate național și internațional, la festivaluri precum EMEA Sabre Awards, EFFIE, IAB Mixx Awards, ADC*Ro, PR Awards și Cristal Festival. Medic One este membră a grupului de comunicare Lowe Group din care mai fac parte Initiative, Mullen și Golin. 

De 30 de ani în România, Mullen este o agenție integrată de marketing și comunicare, ce își propune să își păstreze mentalitatea de creativitate antreprenorială și spiritul dinamic. Agenția se poziționează ca challenger al modului de operare tradițional în procesul de creație și adoptă un model de lucru bazat pe integrare și perspectivă holistică asupra comunicării. 

Produsul creativ semnat Mullen este gândit mai degrabă ca o soluție de business și nu doar de comunicare în parteneriatul cu clienții, prin gândire creativă, inovație media și un customer journey care diferențiază brandul clienților noștri în peisajul intens competițional.  

Mullen România face parte din rețeaua internațională MullenLowe Global, una dintre cele mai mari rețele de comunicare la nivel mondial, cu peste 90 de agenții în America, EMEA si APAC, unul dintre holdingurile Interpublic Group of Companies. În România, agenția face parte din Lowe Group, unul dintre cele mai importante grupuri de comunicare de pe piață. 

Alliance Healthcare are acoperire la nivel internațional și se adresează producătorilor de medicamente, farmacii, medici, centre medicale și spitale. Livrează anual în peste 115.000 farmacii, catre medici, centre medicale și spitale, din 300 de centre de distribuție în 11 țări, fiind una dintre cele mai mari companii de distribuție în domeniul farmaceutic din Europa.

In Romania, compania este prezenta de 27 ani, fiind parte din Cencora – una dintre cele mai mari companii la nivel mondial care ofera solutii farmaceutice inovative.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Medic One Communication

Founded in 1999 by MD Oana Cociasu together with Veronica Savanciuc and other partners, Medic One is the first full-service communication agency in Romania to exclusively dedicate its activity to medical... vezi detalii »

Initiative Romania

Initiative este una dintre cele mai mari retele independente de media din lume, asigurand servicii specializate de strategie, planificare si cumparare de media. Initiative este membra a Interpublic Group of... vezi detalii »

ADC*RO

Art Directors Club Romania (ADC*RO) a fost infiintat in 2008 si reprezinta o asociatie non-profit, al carei obiectiv este acela de a promova si de a recunoaste excelenta in creativitate. Art Directors Club Romania... vezi detalii »

Golin Romania

Golin este singura agentie de PR din Romania care a castigat, pentru patru ani la rand, titlul de Agentia #1 in topul Biz PR Awards, iar in 2018 premiul pentru Creativitate in PR si doua premii pentru... vezi detalii »

MullenLowe

De 29 de ani in Romania, MullenLowe este o agentie de creatie, marketing si brand strategy, care isi propune sa isi pastreze mentalitatea de creativitate antreprenoriala si spiritul dinamic. Agentia se pozitioneaza... vezi detalii »

Sectiune



Branded


Related