[Case Study] Brandfusion - Youbio, un brand de produse alimentare bio bun cu tine

[Case Study] Brandfusion - Youbio, un brand de produse alimentare bio bun cu tine

CONTEXT

Având o experiență de peste un deceniu în retailul online și fizic cu produse naturiste, de la suplimente și produse alimentare, la produse cosmetice, business-ul Adams Vision vrea să valorifice oportunitatea oferită de trendul „bio” și decide lansarea unui brand de alimente ecologice.

Noul brand își propune, totodată, să răspundă cererii tot mai mari de alternative în categoria „mâncare sănătoasă”, pe care managementul companiei a remarcat-o atât la clienții propriei rețele de magazine, cât și la nivelul întregii piețe locale.    

 

PROVOCAREA DE BUSINESS

Misiunea de a lansa un brand de produs nu este niciodată ușoară, cu atât mai mult într-o categorie dinamică, aflată în etapa de creștere, așa cum este cea a alimentelor ecologice, în care percepțiile și obiceiurile consumatorilor sunt încă în formare, iar cuvântului „bio” îi sunt atribuite diverse valențele raționale și emoționale. Noi am avut șansa de a o finaliza cu succes, creând brandul Youbio după un proces riguros de definire și evaluare a diferitelor oportunități de poziționare identificate.

 

SOLUȚIA

Analiza universului „bio”, atât din perspectiva consumatorului, cât și a pieței și competiției, ne-a ajutat să înțelegem la ce asocieri dă el naștere în mod spontan și cum se traduc ele ulterior în așteptări legate de atributele și beneficiile produselor din această categorie. Tot astfel am reușit să conturăm profilul audienței țintă a noului brand și am formulat promisiunea de valoare pe care el i-o face acesteia.

Youbio ne amintește că o lume mai bună începe cu fiecare dintre noi

„Fii bun cu tine” este îndemnul pe care noul brand îl adresează consumatorului, pentru a-i aminti că grija față de sine este esențială pentru a transforma în realitate aspirația sa către o lume mai bună.

Acest credo a stat și la baza numelui Youbio, creat prin alăturarea cuvintelor „you” și „bio”, astfel încât să reflecte esența brandului și, în același timp, să creeze conexiunea cu categoria produselor ecologice.

Designul de ambalaj este o parte esențială a identității vizuale a brandului. Acesta se caracterizează prin ilustrații exuberante, vii și pline de energie, care pun în evidență ingredientele naturale și elementele organice ale produselor noastre. Ilustrațiile sunt uniform stilizate, cu culori contrastante și elemente grafice puternice, creând o atmosferă de bunăstare și vitalitate.

Pentru a menține coerența și recunoașterea brandului, logoul este întotdeauna protejat de un element de brand care preia culorile ingredientelor principale ale produsului, asigurând astfel că brandul nostru este mereu vizibil și ușor de identificat pe rafturile magazinelor.

 

ECHIPA

Brandfusion: Mona Ursu (CEO), Ruxandra Trică (Senior Brand Consultant), Ștefan Ferencz (Brand Design Director), Oana Turtă (Senior Brand Designer), Andrei Dobre (Online Brand Manager), Adrian Boc (Digital Brand Manager), Elena Dumitru (Brand Designer).
Adams: Zsolt Benedek (CEO)

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Brandfusion

Suntem oameni cu gândire de design, rigoare strategică și creativitate, ale căror perspective vrem să conteze în evoluția clienților noștri și în viața comunităților acestora. Suntem designeri,... vezi detalii »

Branduri

Sectiune



Branded


Related