Carré Noir - studioul de branding și design ce face parte din Publicis Groupe România, având o experiență internațională de 50 de ani și un portofoliu de clienți precum Dacia, City of Paris, Engie, Nescafe - își desemnează leadership-ul strategic și creativ pentru piața din România.
Astfel, leadership-ul creativ al noii agenții va fi preluat de Ionuț Coandă, Head of Design, cu o experiență de 20 ani în care a ghidat demersurile de design și art direction pentru companii locale și internaționale, precum: Spotify, Banca Transilvania, Stup, Asahi Group, Strauss, MINA Museum, TIFF, MegaImage.
“Cred că un brand trebuie să răspundă direct timpului în care trăiește pentru a deveni memorabil. Principiile de branding și design pe care le urmăm în întregul proces, indiferent de brief, sunt: “no nonsense design” (impactul dependent de autenticitate), curiozitate și experimentare continuă, dar dublate de multă practică și, dacă îl putem numi așa, un hedonism riguros. La final, soluțiile pe care le propunem sunt întotdeauna “pe brief”, dar cu o doză foarte mare de neașteptat.”
Leadership-ul strategic va fi asigurat de Maria Sarivan, Strategy and Branding Director. Maria are o experiență de peste 15 ani și un portofoliu de clienți din domenii variate de comunicare: banking, technology, ecommerce, culture și entertainment.
“Peisajul actual de business - și, implicit, de branding - este definit de opțiuni infinite și de un ritm al schimbărilor nemaiîntâlnit până acum, cu focus pe rezultate obținute în timp record. Construim Carré Noir în România cu credința că singurul mod prin care un brand poate rezista acestor schimbări seismice este relevanța pe care o are pentru oameni și pentru cultura din care face parte. Astfel, a fi ancorat constant la motivațiile și nevoile sociale prezente și a le răspunde direct, în timp real, nu mai este nice to have, ci vital.”
Diana Alexa, Executive VP Leo Burnett Group Romania va gestiona management studioului în România:
“Carré Noir construiește pe capabilitățile de strategie și design care au definit produsul nostru în ultimii ani, care au determinat business growth pentru clienții noștri și au fost apreciate în competiții de industrie locale și internaționale. Acest demers completează efortul de diversificare pe care l-am început prin lansarea diviziilor specialiazate de data (Data Intelligence) sau de production (Est.Now).”
Sub poziționarea Brand Meaning For Today, Carré Noir Bucharest pune la dispoziția clienților o gamă completă de servicii de strategie și poziționare de brand, naming & brand rethoric, arhitectură de brand și portofoliu, identitate de brand și grafică, brand guidelines și strategie de design, produse și packaging, expoziții și instalații creative, vizualizări de date sau video art direction.
Pe piața din România, din portofoliul studioului fac parte lucrări de identitate de brand și identitate vizuală pentru clienți precum MINA Museum, STUP, TIFF, Banca Transilvania, Ursus Breweries și XR Month.
Echipa completa de leadership Carre Noir Romania: Ionut Coanda – Head of Design, Maria Sarivan – Strategy & Branding Director, Vlad Hodor – Designer, Adriana Pascan – CCO, Diana Alexa – Executive VP.
Carré Noir este un brand din portofoliul grupului Publicis cu o istorie de 50 de ani la nivel internațional, recunoscut pentru proiecte de branding iconice.
Publicis Groupe România, prezent de peste 25 ani pe piața locală, este cel mai mare grup de marketing, comunicare și transformare digitală din România, având la bază sinergia dintre Creativitate și Tehnologie. Grupul oferă clienților acces la cele mai avansate Servicii și Instrumente de lucru, concentrate în patru arii de expertiză: Comunicare, Media, Data și Tehnologie.
Cu o expertiză solidă în toate verticalele de business relevante, Publicis Groupe România asigură, prin modelul său de business - Power Of One - un Management fluid al Resurselor și Competențelor alocate fiecărui Client în parte.
În portofoliul Publicis Groupe România se află unele dintre cele mai puternice agenții de marketing și comunicare din lume: Publicis, Leo Burnett, Saatchi & Saatchi, MSL The Practice, The Geeks, MSL Consultants, Digitas, Publicis Relations, Zenith, Starcom, Spark Foundry, Est.Now și Carré Noir.