Timp de 10 ani, lucrând în agenții de digital, Elena Cîrîc și-a pus amprenta asupra a numeroase campanii care au fost premiate la Effie, Internetics, Golden Drum, Ad Stars și alte festivaluri dedicate industriei de publicitate. Totodată, printre brand-urile cu care a lucrat se numără Țara lui Andrei, Telekom, NN, Aptamil, Coca-Cola, Rompetrol, Doncafe,Timișoreana. Ultimul an petrecut la GMP+WEBSTYLER a culminat cu cea mai premiată campanie la Effie 2019, #TraiascaCapraVecinului, pentru PressOne.
Ulterior, Elena a fost EU Head of Growth în cadrul Blindspot (ex TPS Engage), un ad-tech start-up global care creează reclame data-driven pentru billboard-uri digitale, lucrând cu sute de clienți, din verticale diferite.
Din septembrie 2023, Elena s-a alăturat echipei Teads, preluând funcția de Industry Director pentru România. Ca parte din rolul său, se va ocupa de extinderea relațiilor de colaborare cu companiile de top din regiune, oferind soluții care se potrivesc cel mai bine nevoilor clienților: suport creativ, soluții excelente de media, utilizarea inteligentă a datelor și nu în ultimul rând, măsurători care contează.