Elfi și MAINSTAGE I THE AGENCY lansează Elfi Couture, prima hârtie igienică de lux din România

Elfi și MAINSTAGE I THE AGENCY lansează Elfi Couture, prima hârtie igienică de lux din România

Doritorii stau pe lista de așteptare, iar Dorian Popa a testat-o deja.

MAINSTAGE I THE AGENCY lansează, în premieră, un produs manifesto despre lux, fără rușine și fără perdea: Elfi Couture, prima hârtie igienică de lux de la brandul românesc Elfi. Produsul este realizat în ediție limitată – 1.000 de cutii (4.000 de role) – iar, pentru a intra în posesia ei, doritorii trebuie să se înscrie pe o listă de așteptare.

 

Cum a apărut Elfi Couture?

Producătorul român de hârtie igienică Elfi și-a dorit intrarea pe teritoriul produselor exclusiviste de lux, în contextul în care consumatorii din România își doresc tot mai mult produse premium pe piață, colecții statement sau ediții limitate care să le ofere experiențe inedite și care să scoată în evidență extravaganța din viața lor. Aceste preferințe au trecut de mult de la stilul vestimentar și s-au transferat și în obiectele de uz casnic sau în produsele de îngrijire. Astfel, lansarea Elfi Couture este o declarație non-conformistă despre lux și statut social în societatea contemporană.

 

Listă de așteptare pentru doritorii Elfi Couture

Lansarea Elfi Couture vine la pachet cu un film de prezentare artistic care reprezintă un omagiu adus prezentărilor din zona de luxury și fashion Haute Couture, cu accent pe estetica pachetului Elfi Couture, un preview abstract al produsului de lux, ce va conține 4 role de hârtie igienică neagră, cu 4 straturi. Clipul poate fi urmărit pe YouTube sau pe rețelele de socializare ale producătorului Elfi:

  

Datorită caracterului exclusivist, produsul fiind realizat în ediție limitată, achiziția se va putea face în baza înscrierii pe lista de așteptare.

Produsul va fi însoțit de un Certificat de autenticitate, dat fiind caracterul exclusivist și oportunitățile de profit din revânzare.

„Elfi Couture este sinonimă cu inovația și vrem să arătăm că un produs, care poate părea pentru mulți banal, se poate reinventa și poate surprinde iar și iar. Am fost mereu deschis ideilor și campaniilor care să ne scoată din anonimat și să ne diferențieze de restul. Lansarea pe piață a hârtiei negre a reprezentat o provocare pentru noi, inclusiv din punctul de vedere al procesului de producție. Faptul că am reușit să o producem se datorează investițiilor în tehnologie și în utilaje de ultimă generație care ne permit să avansăm, să evoluăm și să ne dezvoltăm portofoliul de produse și clienți din zona premium.”, a declarat Adrian Constantin, Director General Elfi.

“Elfi Couture reprezintă un concept unicat: intersecția dintre nevoie și lux. Practic, este o metaforă pentru nevoia umană de a evolua, astfel elevăm o necesitate banală la rang de experiență de lux. Altfel spus, luxul nu mai este un moft, este o necesitate. Elfi Couture devine astfel o expresie aspirațională.”, menționează Cristina Icnoțiu, Senior Art Director, MAINSTAGE I THE AGENCY.

 

Dorian Popa și Selly au testat hârtia igienică de lux Elfi

Cei care au intrat primii în posesia produsului Elfi Couture au fost influencerii Dorian Popa, Selly, Ela Crăciun și Irina SSV. Selecția lor s-a făcut pe sprânceană, iar criteriul cel mai important a fost - să fie iubitori de lux.

 

 

Credits:

Elfi 
Adrian Constantin – Director General 

MAINSTAGE I THE AGENCY
Gabriela Alexandrescu - Head of Client Service
Laur Răboj - Co-Creative Director
Octavian Angheluș - Co-Creative Director
Cristina Icnoțiu - Senior Art Director
Mirela Petre - Senior Copywriter
Eduard Tomeci - Head of Social Media
Răzvan Brătilă - Social Media Manager
Dragoș Porumb - Head of Digital
Maria Păunescu - Account Manager

PR
Erika Rotaru - PR Manager Magic Maker Communication

Productie
FrameBreed Studio
Alex Popa - AV Producer
Andrei Brovcenco - 3D Artist
Hamac Studio – Sound Design

Înființată în 2003, Elfi este unul dintre cei mai mari producători și distribuitori de hârtie igienică și prosoape de hârtie din România. Compania este distribuitor pentru mari retaileri internaționali, precum Auchan sau Metro și pentru lanțuri de magazine tradiționale, precum Annabella, Diana, Dacia, Prima, Jam, Darina, Dcneu și multe altele. Portofoliul său include toată gama de hârtie igienică, de la cea standard, la produse premium, de cea mai înaltă calitate, precum și o gamă largă de prosoape de hârtie de diferite dimensiuni și ambalate în diverse moduri, acoperind toate segmentele de piață: low, mediu și premium.

Înființată în 2018, MAINSTAGE | THE AGENCY este agenția de publicitate full service lansată de grupurile de entertainment Global Records și Untold, formată din specialiști din industria de advertising, dar și din colaboratori cu experiență în digital content creation, stand-up comedy, muzică, creative technology. Serviciile agenției au întotdeauna focus pe inovație în comunicare și pop culture. Agenția are în portofoliul său clienți din diferite domenii precum retail, FMCG, soft drinks, alcoholic beverages, do it yourself, shopping malls, ecommerce. Printre aceștia se numără: PENNY, Mega Mall, Unilever, Coca Cola, Mathaus, Elfi, 7card, Untold, Global Records, Salvați Copiii România etc.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Campanii

Sectiune



Branded


Related