“Memoria Gustului de vară – Pe urmele focului”. Rețete gătite la foc deschis de chef Alex Petricean cu produse Hanul Boieresc de la PENNY

“Memoria Gustului de vară – Pe urmele focului”. Rețete gătite la foc deschis de chef Alex Petricean cu produse Hanul Boieresc de la PENNY

PENNY a realizat mini-seria “Memoria Gustului de vară – Pe urmele focului” în colaborare cu chef Alex Petricean. Acest proiect video a fost promovat pe YouTube și pe canalele de social media ale brandului, oferind o incursiune captivantă în bucătăria românească tradițională, cu preparate la foc deschis și în aer liber, cu ingrediente de la Hanul Boieresc. Cele 9 episoade difuzate au înregistrat peste 16.400.000 de afișări pe TikTok și au generat peste 4.000.000 de vizualizări pe Facebook și Instagram.

Aflat la cel de-al treilea sezon, "Memoria Gustului de Vară" a dezvăluit nenumărate informații despre bucătăria de vară a românilor pentru pasionații care gătesc și consumă cu plăcere preparate tradiționale cu ingrediente de calitate. După ce a debutat în 2021 sub forma unui proiect video cook & travel, chef Alex Petricean a explorat destinații spectaculoase din întreaga țară, aflând diferite legende de la ghizi locali și inspirând cu rețete inovatoare, el și-a continuat călătoria culinară prezentând sfaturi utile și memorabile.

Pregătirea rețetelor de vară se face cu ajutorul unor tehnici de gătit la foc deschis, menite să complimenteze gustul preparatelor din carne de pui sau porc. Chef Alex Petricean a mutat bucătăria afară și a pregătit bunătăți de altădată din toate colțurile țării, precum Transilvania, Moldova sau Oltenia. De la luşcoş ardelenesc, carne la lojniță, pită picurată sau pulpe de pui cu lutică, Alex le oferă un twist și dezvăluie secretele aromelor autentice românești cu gust de vară.

„Prin intermediul acestui proiect am adus câteva porții de inspirație în atenția pasionaților de gătit în aer liber, în speranța că vom  putea retrăi bucuria pe care o simțeam la mesele în familie, când gustam din mâncarea pregătită cu mult drag. Este important să știm câteva tehnici de gătit la foc deschis ca să păstram autenticitatea fiecărui ingredient. Gătitul în aer liber este simplu și savuros, mai ales dacă  folosești produse de calitate. Adaptabilitatea față de locul în care decidem să gătim la foc deschis transformă mereu bucatele într-o experiență unică”, a afirmat chef Alex Petricean.

„Memoria Gustului de vară – Pe urmele focului” a implicat participarea activă a comunității online de pe Facebook. Peste 5.600 de fani au participat la un concurs organizat de PENNY, pe site-ul Hanul Boieresc, și au fost entuziasmați să propună rețete pe care chef Alex Petricean să le experimenteze. Cunoscut pentru abilitățile sale ingenioase, acesta a apelat la noi metode de gătit, cum ar fi un rotisor din patru furculițe, la disc sau jar.

„Hanul Boieresc este o marcă proprie cu produse tradiționale românești și carne proaspătă de origine 100% românească. Am invitat comunitatea să participe și să contribuie cu idei de rețete, ca să ducem farmecul bucatelor românești mai departe. Preparatele sunt gătite la foc sau jar și au acea aromă specifică bucătăriei de vară. Gătitul tradițional românesc, în special cel în aer liber, poate fi un loc creativ pentru oricine dorește să experimenteze”, a declarat Monica Coman, Marketing Team Leader – Advertising PENNY România.

Cu peste 2 milioane de vizualizări, rețetele bunătăților preparate de chef Alex Petricean pot fi urmărite în mini-seria „Memoria gustului de vară Pe urmele focului”.

PENNY este conceptul de succes al grupului german REWE și unul dintre cei mai activi retaileri din România, cu primul magazin deschis pe piața locală în anul 2005. Întreaga rețea este deservită de patru centre logistice situate în localitățile Ștefăneștii de Jos, Turda, Bacău și Filiași. În prezent, rețeaua PENNY în România este alcătuită din 351 magazine la nivel național și o echipă dedicată formată din peste 6.500 de angajați.

PENNY se află printre organizațiile de top care au primit titulatura de Angajator de Top (Top Employer) 2023 în România. Certificarea de Angajator de Top reflectă grija și angajamentul pentru echipă și performanțele în practicile de resurse umane.

Hanul Boieresc este una dintre cele mai importante mărci proprii PENNY. Toata carnea proaspătă și legumele sunt 100%  de origine românească. Hanul Boieresc se adresează consumatorilor îndrăgostiți de produsele tradiționale si are o gamă largă de produse cu gust aparte, ca în vremurile boierești (carne, specialități din pește, mezeluri, lactate, fructe, legume, conserve, produse de bază, dulciuri, băuturi alcoolice și non-alcoolice).

 

Credits:

PENNY
Monica Coman - Team Leader – Advertising
Mihaela Baciu - Marketing Specialist

MAINSTAGE The Agency
Gabriela Alexandrescu - Client Service Director
Laur Răboj - Co-Creative Director
Cristina Icnoțiu - Art Director
Ruxandra Gorun - Copywriter
Eduard Tomeci - Head of Social Media

DIUD
Claudia Asanache - Executive Producer
Andreea Călina - UPM & Post Production Manager
Ionuț Negrilă - Director
Yatesey Alexandru - DOP

MSL The Practice
Ioana Moașa – Communication Director
Irina Duminecă – Communication Manager
Bianca Sorescu – PR Executive

Starcom
Antonina Abusereya - Digital Client Manager
Elena Rădulescu – Digital Planner
Cristina Căploiu - Junior Digital Planner

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Starcom MediaVest

Agentia Starcom MediaVest Group este parte din cea mai mare retea de media din lume, SMG Worldwide, si din grupul de comunicare Leo Burnett. Infiintata in 2000, Starcom este prima agentie de media din Romania... vezi detalii »

Sectiune



Branded


Related