Atentie, NEW cade tencuiala

Atentie, NEW cade tencuiala

Vara aceasta, BICO Industries, cel mai mare producator autohton de plase din fibra de sticla pentru fatade, consolideaza atat pozitia sa in piata cat si fatadele anumitor cladiri din Bucuresti si din tara in campania “Atentie, NU cade tencuiala” semnata de The NEW. Contestand o paradigma veche de peste 30 de ani conform careia e mai usor sa semnalizezi decat sa repari, campania pune produsul in centrul comunicarii si demonstreaza ca advertisingul outdoor da rezultate, la propriu, in etapa de constructie a unui brand si, de data aceasta, a unor cladiri.

“Atentie, NU cade tencuiala!” e rezultatul potrivirii perfecte intre un brand local si un insight autohton. Inca de la inceputul procesului de fundamentare al brandului BICO Industries ne-am propus sa depasim granitele functionalului printr-un mesaj care nu doar sa promita niste beneficii, dar chiar sa le livreze si sa pozitioneze brandul, implicit produsul, ca pe o alegere facuta cu responsabilitate intr-o categorie comoditizata. Ne bucuram nespus ca avem un client deschis care a spus “da” unei astfel de provocari.", Loredana Andrei, Senior Strategic Planner & New Business Director The NEW.

"Inventivitatea românească nu contenește să uimească, e această sursă nesfârșită de idei și satiră, iar semnele cu 'Atenție! Cade tencuiala!' sunt deja o marcă înregistrată a acestui fenomen. Era, practic, o idee care aștepta să se întâmple, iar felul în care s-au legat brandul BICO Industries, cu ideea creativă și implementarea care conține în mod inevitabil, iată, chiar și un mic demo de produs a fost atât de firească încât pare că tot ce am făcut a fost să punem un produs foarte bun în contextul de care avea nevoie ca să strălucească. A fost frumos, mai facem!", Maia Stefanescu & Patricia Suliman, Sr. Copywriter & Sr. Art Director The NEW.

"Ne bucuram sa inițiem procesul de construcție de brand pentru BICO Industries, companie parte din Holdingul ROCA Industry, cu o campanie care, și spune ceea ce facem, si face ceea ce spunem. Produsele BICO Industries, sunt produse de calitate superioară, care pot rezolva definitiv o problemă devenită emblemă națională. Parafrazând campania noastră, în țara lui Atenție, cade tencuiala!, facem ce știm mai bine – punem tencuiala la locul ei. Vom continua eforturile noastre de a semnaliza și oferi soluții, construind un brand orientat către consumatorii finali, fără a-i uita pe cei care transformă produsul în beneficiu – constructorii și meșterii noștri.", Ondina Olariu, CMO Roca Industry. 

"Suntem mandri de tot ce am reusit sa facem in toti acesti ani pentru industria materialelor de constructii din Romania si nu numai, iar acum suntem si mai mandri de aceasta prima campanie BICO Industries realizata impreuna cu partenerii de la The NEW. Numai investind in calitate, de la produs pana la brand si comunicarea lui, vom putea schimba cu adevarat ceva. Iar campania “Atentie, NU cade tencuiala” e un prim pas in acest sens.”, Adrian Butuc, CEO BICO Industries.

Desfasurata intre 20 iulie si 1 septembrie, campania a constat in executii speciale de outdoor sub forma unor mesh-uri confectionate din insesi plasele din fibra de sticla pe care s-a printat mesajul “Atentie, NU cade tencuiala” si invitatia de a naviga si completa prima harta interactiva a cladirilor cu fatade nesigure din Romania. 

Scanand codul QR expus in outdoor, trecatorii ajung in pagina campaniei si semnaleaza cu un pin drop adresa imobilului respectiv, adaugandu-l astfel in harta. Pot participa persoane fizice dar si asociatii de proprietari care au nevoie de asistenta in procesul de consolidare a fatadelor cladirilor in care locuiesc. 

La promovarea campaniei in social media a contribuit si cooptarea grupului de Facebook “Atentie, cade tencuiala!”, dovada faptului ca inventivitatea colectiva a romanului, dar si amarul haz de necaz facusera de mult din celebra avertizare un element de pop-culture. 

La finalul campaniei, mesh-urile din fibra de sticla care acopereau fatadele au fost donate respectivelor asociatii de proprietari, ajungand acolo unde le este locul-sub tencuiala-intr-un product demo, pe cat de neobusnuit, pe atat de eficient. 

La inceputul lunii octombrie “Atentie, NU cade tencuiala!” a castigat un premiu si o nominalizare in cadrul festivalului European de creativitate Golden Drum, dupa ce in luna septembrie a primit o distinctie locala, mai exact un bronze in cadrul topului lunar ADC Romania.

Campania va continua si in anul urmator, BICO Industries propunandu-si sa faca din ea o traditie care sa o anuleze, in timp, pe cea a neputintei ridicata la rang de arta stradala. 

BICO Industries este cel mai mare producator autohton de plase de armatura din fibra de sticla, parte din portofoliul holdingului Roca Industries, care isi propune sa revitalizeze si sa revalorizeze industria romaneasca a materialelor de constructii prin crearea de branduri autohtone puternice care sa se manifeste cu succes si in plan international. 

The NEW este o agentie de creative strategies infiintata in 2021, premiata pentru creativitate la festivaluri nationale si internationale si care pune in centrul serviciilor sale un mix curajos de strategie si creatie. 

 

Credits: 

Din partea Roca Industry:
Ondina Olariu, CMO Roca Industry
Madalina Grozea, Marketing Assistant

Din partea BICO Industries:
Adrian Butuc, CEO BICO Industries
Mihai Birliba, Founder BICO Industries
Din partea The NEW:
Maia Stefanescu, Sr. Copywriter
Patricia Suliman, Sr. Art Director
Andreea Dragomir, Graphic Designer
Sabina Juncu, Sr. Account Director
Loredana Andrei, Sr. Strategic Planner
Florin Ciobanu (Colo), Digital Creative Director
Andra Lita, Sr. Social Media Manager
Adriana Sandru, Social Media Manager
Claudiu Dobrita, Creative Partner

Din partea Digital Climbers:
Sabina Nicolescu, Director of Operations

Din partea dentsu:
Lucian Balan – Trading Director
Alina Dumitra – Outdoor Buying Director

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


ADC*RO

Art Directors Club Romania (ADC*RO) a fost infiintat in 2008 si reprezinta o asociatie non-profit, al carei obiectiv este acela de a promova si de a recunoaste excelenta in creativitate. Art Directors Club Romania... vezi detalii »

Branduri

Festivaluri

Sectiune



Branded


Related