400 de angajați au ales să fie eroii celei de-a opta ediții a campaniei DIGI Donează VIAȚĂ

400 de angajați au ales să fie eroii celei de-a opta ediții a campaniei DIGI Donează VIAȚĂ

La data de 9 octombrie, Grupul DIGI a desfășurat cea mai recentă campanie de donare de sânge DIGI Donează VIAȚĂ, ediția curentă înregistrând rezultate remarcabile, prin mobilizarea exemplară a peste 400 de angajați din toate punctele de lucru din țară. Prin contribuția #oamenilorDIGI, s-au colectat peste 180 litri de sânge care vor acoperi nevoile medicale pentru aproximativ 1000 pacienți aflați în dificultate.

Grupul DIGI continuă să se implice activ în susținerea donării voluntare și recurente de sânge, pe fondul cerinței constante de rezerve sanguine și deficitului de donatori cu care țara noastră se confruntă.

Lansat în iunie 2019, proiectul de responsabilitate socială DIGI Donează VIAȚĂ promovează importanța actului de donare de sânge și conștientizarea rolului donatorului în salvarea și susținerea calității vieții pacienților. Nevoia de sânge este universală, iar acest “medicament” neprețuit nu poate fi cumpărat, nu are înlocuitor, ci poate fi obținut doar prin bunăvoința și altruismul oamenilor din jur.

În premieră față de edițiile anterioare, în cadrul campaniei DIGI Donează VIAȚĂ din data de 9 octombrie, la îndemnul Și tu poți să fii erou!”, aproximativ 400 de angajați DIGI din 25 de filiale din țară au dat curs provocării de a se transforma în adevărați eroi salvatori pentru aproape 1000 de vieți.     

Astfel, într-un maraton de curaj și generozitate, peste 180 litri de sânge au fost donați, la nivel național, în centrele de transfuzie sanguină din Alba-Iulia, Alexandria, Bacău, Bistrița, Brașov, Brăila, Botoșani, Buzău, Cluj-Napoca, Craiova, Focșani, Galați, Iași, Miercurea-Ciuc, Oradea, Pitești, Ploiești, Satu Mare, Sibiu, Slatina, Suceava, Târgu Mureș, Timișoara și Vaslui.

Organizarea sesiunii de donare din București la sediul companiei a fost posibilă cu sprijinul colectelor mobile din partea Centrului de Transfuzie Sanguină București, respectiv Centrului de Transfuzie Sanguină al MApN “Colonel Prof. Nicolae Nestorescu”.

Regăsită în două dintre direcțiile strategice de CSR: #DigiBenefit (voluntariat) și #DigiWell (sănătate și stare de bine), inițativa DIGI Donează VIAȚĂ a fost promovată și susținută și de către colegii din divizia media a Grupului: Digi24, Digi FM, PROFM, Digi Documentare.

Din 2019 și până în prezent, în cadrul celor 15 sesiuni desfășurate de Grupul DIGI, 1.905 de angajați au donat peste 850 litri de sânge, de care au beneficiat aproximativ 5.715 pacienți.

Mulțumim cadrelor medicale și #oamenilorDIGI care au răspuns pozitiv apelului la umanitate și implicare civică, au demonstrat că solidaritatea curge prin venele noastre și au oferit o șansă la viață celor care au nevoie de ajutor.

Conform statisticilor, doar 1,7% din populația României donează sânge deși este estimat că, la un moment dat de-a lungul vieții, 7 din 10 oameni vor avea nevoie de sânge. Sunt aproximativ 300.000 de donatori pe an, însă pentru a satisface cerințele sistemului medical este necesar un număr dublu.

Cantitatea de 450 ml de sânge recoltată în timpul unei sesiuni de donare înseamnă 3 vieți salvate, dar și beneficii multiple pentru sănatatea donatorului: stimularea producției de celule stem, împrospătarea sângelui, întărirea sistemului imunitar, reducerea riscului apariției bolilor inflamatorii și cardiovasculare.              

DIGI este liderul pieței de telecomunicații din România pe segmentele de internet de bandă largă (broadband), servicii de distribuție TV (pay-TV) și telefonie fixă, deținând o cotă importantă pe segmentul de comunicații mobile, precum și cea mai mare acoperire la nivel național. Compania derulează operațiuni în România, Spania, Italia și urmează să lanseze servicii electronice în Portugalia și Belgia.

Soluțiile de conectivitate și comunicații electronice convergente furnizate de DIGI se bazează pe rețele moderne de fibră optică și tehnologii de ultimă generație. DIGI pune la dispoziția clienților săi și o ofertă diversificată de conținuturi radio și TV: sport (Digi Sport), știri (Digi24), filme, documentare, muzică și serviciul de content Digi Online. 

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Sectiune



Branded


Related