[Case Study] Brandfusion – Domeniul Strehan, brandingul unui concept unic de turism viticol în regiunea Dealu Mare

[Case Study] Brandfusion – Domeniul Strehan, brandingul unui concept unic de turism viticol în regiunea Dealu Mare

CONTEXT

Domeniul Strehan este un proiect în domeniul ospitalității inițiat de o familie de antreprenori cu experiență și vechi clienți ai noștri, din dorința lor de a păstra vie legătura cu locurile natale și trecutul acestora.

Situat în satul Tohani, în renumita regiune viticolă Dealu Mare, Domeniul Strehan a fost gândit ca un ansamblu turistic amplasat în mijlocul podgoriei, incluzând un conac domnesc renovat pentru a oferi servicii de cazare, o cramă și o locație pentru evenimente. La acestea se adaugă propriile branduri de vinuri și alimente tradiționale locale, scopul fiind de a valorifica la maxim specificul zonei. 

 

PROVOCAREA DE BUSINESS

Din punct de vedere al experienței și opțiunilor pe care își propune să le ofere clienților, Domeniul Strehan este un concept unic, însă evoluția turismului în zonă este foarte dinamică, iar competiția în creștere, nevoia de diferențiere fiind tot mai mare. Totodată, ambiția inițiatorilor săi este de a transforma toate componentele acestui concept complex în business-uri de sine stătătoare, capabile să funcționeze și să se dezvolte independent unul de celălalt. Cu aceste obiective în minte am pornit în procesul de definire a direcției de poziționare și arhitecturii de brand capabile să răspundă viziunii de business, pentru a le pune apoi în acțiune prin intermediul poveștii și identității vizuale a Domeniului Strehan și a sub-brandurilor sale - Conacul Eglantina, Crama Strehan și Hambarul Târgovețului.

 

SOLUȚIA

Pentru a susține dezvoltarea conceptului integrat Domeniul Strehan, dar și a diferitelor business-uri din componența sa, independent unul de celălalt, aveam nevoie de o idee de brand care să le aducă pe toate sub același acoperiș, să fie relevantă pentru audiențele lor și să le ajute să se facă remarcate în peisajul competițional. Am simțit că admirația pentru trecut este ceea ce surprinde cel mai bine esența Domeniului Strehan și a sub-brandurilor lui și am construit întreaga poziționare în jurul acestei idei.

I-am dat apoi substanță prin poveștile Domeniului Strehan și a fiecăruia dintre reperele sale - Conacul Eglantina, Crama Strehan și Hambarul Târgovețului. Astfel, printr-un un ton al vocii voit artistic și ușor arhaic, am prezentat fascinanta moștenire pe care Domeniul Strehan își propune s-o valorifice și experiența unică promisă vizitatorilor săi, întregul concept devenind un omagiu adus oamenilor, naturii și vieții.

Pentru a marca arhitectura de brand la nivel vizual, am creat un limbaj grafic comun, în care simbolurile logo-urilor redau specificul fiecărui brand cu ajutorul unor ilustrații realizate în același stil și au ca element de legătură cele 3 boabe de strugure, pe care îl regăsim la fiecare dintre ele. În plus, am folosit aceeași combinație de fonturi pentru toate wordmark-urile.

În cazul Domeniului Strehan, construcția logo-ului diferă de a celorlalte, având simbolul plasat deasupra wordmark-ului, iar wordmark-ul scris în întregime cu majuscule, în timp ce simbolurile pentru Conac, Cramă și Hambar se află între cele două cuvinte ale wordmark-ului în plan vertical, intenția fiind de a stabili astfel o ierarhie vizuală între brandul master și sub-brandurile lui.

Centrul identității vizuale a Domeniului Strehan este simbolul, asemănător unui vlăstar. Acesta încorporează elemente de inspirație specifice zonei, cum ar fi migdalul și vița de vie. Rădăcinile bine conturate reprezintă strânsa legătură cu moștenirea locului, cu istoria lui.

Vezi celelalte componente ale proiectului de branding Domeniul Strehan accesând link-urile de mai jos:

Conacul Eglantina
Crama Strehan
Hambarul Târgovețului

 

ECHIPA

Brandfusion: Mona Ursu (CEO), Ruxandra Trică (Senior Brand Consultant), Ștefan Ferencz (Brand Design Director), Oana Turtă (Senior Brand Designer), Andrei Dobre (Online Brand Manager), Adrian Boc (Digital Brand Manager), Elena Dumitru (Brand Designer).
Domeniul Strehan: Marilena Ene (Owner), Vasile Ene (Director General).

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Brandfusion

Suntem oameni cu gândire de design, rigoare strategică și creativitate, ale căror perspective vrem să conteze în evoluția clienților noștri și în viața comunităților acestora. Suntem designeri,... vezi detalii »

Companii

Sectiune



Branded


Related