Cheil | Centrade + ENGIE Romania = Creatori de viitor prietenos

Cheil | Centrade + ENGIE Romania = Creatori de viitor prietenos

Compania de consultanță în comunicare strategică și data intelligence Cheil | Centrade, hub-ul pentru Europa de sud-est al rețelei Cheil Worldwide, continuă parteneriatul strategic de comunicare cu ENGIE Romania și lansează o nouă platformă de comunicare, ”Creează cu ENGIE un viitor prietenos”.

Anul acesta, ca urmare a unui nou proces competitiv de selecție, Cheil | Centrade a fost reconfirmată agenția de consultanță strategică și creativă a ENGIE Romania. Continuarea colaborării aduce un plus de vitalitate și o direcție progresivă platformei de comunicare, care este bine ancorată în obiectivele și planurile de business ale ENGIE Romania.

Parteneriatul a debutat în urmă cu 4 ani și a adus încă din primul an de colaborare un premiu EFFIE pentru platforma de brand, „Creează cu ENGIE un nou început”, la categoria Energie.

Noua campanie de brand, ”Creează cu ENGIE un viitor prietenos”, este o continuare firească a platformei anterioare și reprezintă, în plus, o transpunere a platformei Grupului #Let’s act together, menită să susțină ambiția Grupului ENGIE de net zero carbon până în 2045.

Conceptul creativ este inspirat de poveștile oamenilor obișnuiți care, prin alegerile și comportamentele lor, fac viitorul prietenos. Poveștile acestora sunt prezentate în genuri cinematografice diferite și sunt aduse pe micile și marile ecrane de către ENGIE. Spotul de brand pune în valoare produsele și soluțiile verzi oferite de ENGIE Romania în sprijinul acestor acțiuni și le conferă oamenilor rolul de protagoniști în scenariul pentru un viitor prietenos.

Platforma de comunicare a debutat cu un spot video integrator și o campanie 360, care prezintă conținut strategic adecvat pentru toate canalele media și care a continuat, sub aceeași umbrelă, cu noi episoade de creatori de viitor prietenos.

Noua campanie de brand, «Creează cu ENGIE un viitor prietenos», este o invitație adresată tuturor stakeholderilor noștri de a construi, alături de noi, un viitor prietenos. Prin acest call-to-action puternic, ea susține și reflectă poziționarea noastră de brand prietenos și preocupat de nevoile clienților, cât și de impactul pe care noi toți, la nivel individual și colectiv, îl avem asupra mediului. Ca într-un scenariu de film, suntem cu toții protagoniștii unor povești al căror final fericit este scris chiar de astăzi și care sunt transpuse pe micile și marile ecrane de către ENGIE.”, declară Amalia Anghel, Head of Corporate Communication ENGIE Romania & Communication Coordinator Europe Hub.

„Intrăm în al 5-lea an de colaborare cu ENGIE Romania cu entuziasmul pe care îl are fiecare început de campanie, dar și cu încrederea ce caracterizează parteneriatul nostru solid, pe termen lung. Suntem onorați să le fim alături și în această nouă etapă, contribuind la eforturile lor pentru un viitor sustenabil. Împreună vom aborda noile provocări într-un cadru mult mai limpede și securizat din punct de vedere structural și operațional, astfel încât să obţinem cele mai bune rezultate cu impact direct în business și, sperăm noi, în societatea românească per ansamblu.”, spune Carmen Miruță, Business Leader, Cheil | Centrade. 

Convingătoare, puternică, umană – trei cuvinte pentru o viziune de comunicare demnă de furnizorul meu de încredere – ENGIE Romania. Mai presus însă de ceea ce se vede cu ochiul liber este munca din spatele scenei și impresionantul efort din partea tuturor. Mă bucură că înțelegem la fel parteneriatul bazat pe încredere și pe ascultare reciprocă. Mulțumesc tuturor și să continuăm să creăm împreună un viitor prietenos.”, adaugă Cristina Râmbu, Director Marketing & Solutions Design, ENGIE Romania. 

Continuăm să lucrăm pentru un brand care walks the talk în privința soluțiilor energetice verzi, alături de o echipă cu o energie molipsitoare și dorință de a face lucruri despre care să vorbească lumea. A fost o motivație puternică să gândim noi soluții creative pe măsură, inspirați de modul în care românii percep sustenabilitatea energetică și acțiunile decisive pe care aceștia sunt dispuși să le facă. Spoturile video, inspirate din lumea filmelor, dar puse în scenă în contextul casei ne arată că, alături de ENGIE, românii pot crea povești cu final fericit pentru ei și planetă.”, completează Mihai Gongu, Executive Creative Director, Cheil | Centrade. 

Avem obiective foarte ambițioase pentru anii care vin și, de aceea, am transformat oferta de produse pe toate palierele. Oferim soluții de energie electrică verde, panouri fotovoltaice, mobilitate electrică și soluții smart de confort termic. Întreaga gamă de produse este, prin urmare, axată pe energie verde, pe reducerea consumului de gaze naturale și, implicit, de emisii de carbon. Experiența clienților noștri va continua să fie îmbunătățită inclusiv prin soluții și funcționalități digitale diverse, în special cu accent pe eficientizarea consumului în contul de client și aplicația mobilă MyENGIE. Toate aceste eforturi ale brandului și echipelor noastre sunt inspirate de către consumatori și de dedicarea lor în a oferi generațiilor ce vin un viitor mai bun, un viitor verde.”, afirmă Diana Stan, Head of Digital and Marketing Communication, ENGIE Romania.

 

Credits:

Echipa Cheil | Centrade: 
Carmen Miruță - Business Leader I Marketing Operations & Strategy
Mihai Gongu - Executive Creative Director
Miruna Baias – Strategy Head
Miruna Potop - Group Creative Director
Alina Zaharescu – Head of Art
Ioana Cozma – Senior Copywriter
Iulia Dămăroiu – Senior Art Director
Radu Zaharescu – Art Director
Monica Garbur - Head of AV Production
Ema Ionescu - Client Service Team Leader
Bianca Cauc-Bîtu - Account Director
Ana Maria Rădulescu – Senior Account Manager
Dan Butoi – DTP
Mihaela Iamandi - Traffic Manager

Casa de producție: Saga Films: Regizor: Iulian Moga
Post-producție video: Chainsaw Europe
Agenție de media: United Media Services

Grupul de companii ENGIE Romania este unul dintre cei mai importanți jucători din sectorul energetic și activează în următoarele domenii de activitate: distribuţie şi furnizare de gaze naturale, producție din surse regenerabile și furnizare de energie electrică, precum și soluții verzi și servicii tehnice pentru instalaţii de gaze naturale şi centrale termice. ENGIE Romania şi filialele sale deservesc un portofoliu de 2 milioane de clienţi, operează o reţea de distribuţie de circa 22.600 km, deţin o capacitate de producție din surse verzi de 121 MW şi au peste 4.200 de angajaţi.

Compania de consultanță în comunicare strategică și analiză de date, Cheil | Centrade, servește drept hub regional pentru rețeaua coreeană Cheil în sud-estul Europei, coordonând strategia de comunicare și creație pentru Samsung. Din portofoliul Cheil | Centrade mai fac parte ENGIE Romania, PROFI România, Opticris, Hochland România, First Bank, Nivea, Ursus Breweries, NN România, Carrefour România, Alpin 57 Lux, Mondelez, Raiffeisen Bank, Point Pickup, Asociația ANAIS și United Way. 

În 2018, Cheil | Centrade București a lansat divizia Digital Intelligence and Analytics (DIA), un centru unic de servicii de data intelligence care deservește mai multe piețe din Europa. Înființată în 2022, divizia de Digital Media completează mixul de servicii pe care agenția îl pune la dispoziția clienților săi, beneficiind și de avantajul propriului centru de servicii digitale și analiza datelor. Diviziile DIA şi Digital Media oferă clienților soluții digitale personalizate, folosind cele mai noi instrumente analitice din sfera digitalului. 

În 2023, Cheil | Centrade a obținut un trofeu de Argint la IAB Mixx Awards Europe pentru campania Samsung #22EpicNights, o nominalizare pentru campania de lansare a brandului Kozel în România, un trofeu Silver și două de Bronz la premiile Effie, un trofeu Gold, două Silver și un trofeu de Bronz la White Square Festival, dar și un trofeu de Bronz la Top ADC*RO 2023. În 2022, Cheil | Centrade a obținut primul său trofeu de Argint la Effie Europe Awards, dar și primul Grand Prix românesc la IAB Mixx Awards Europe cu campania “Teatrul Cadourilor Dăruite din Vină” pentru Asociația ANAIS, Aurul, Argintul și două trofee de Bronz la Premiile Effie, Best Integrated Campaign la IAB Mixx Awards, un trofeu de Aur la Luum Awards, două trofee Crystal la MAD Awards, șapte medalii la Webstock, precum și șase premii la Video Gaming Awards, BizPR Awards și Romanian PR Award.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Cheil Centrade

Centrade | Cheil este una dintre cele mai mari companii de comunicare din Romania si HUB regional Sud Estul Europei (10 piete). Ca agentie integrata, Centrade | Cheil are capabilitati de coordonare la nivel de... vezi detalii »

ADC*RO

Art Directors Club Romania (ADC*RO) a fost infiintat in 2008 si reprezinta o asociatie non-profit, al carei obiectiv este acela de a promova si de a recunoaste excelenta in creativitate. Art Directors Club Romania... vezi detalii »

Sectiune



Branded


Related