Cheil | Centrade și Samsung România scot la lumină cele mai importante Gen Z issues printr-o nouă serie de TikTok #AlloutFactZ

Cheil | Centrade și Samsung România scot la lumină cele mai importante Gen Z issues printr-o nouă serie de TikTok #AlloutFactZ

Compania de consultanță în comunicare strategică și data intelligence Cheil | Centrade, hub-ul pentru Europa de sud-est al rețelei Cheil Worldwide, lansează campania #AlloutFactZ, un proiect Samsung ce scoate la lumină cele mai importante subiecte specifice Generației Z.

Lansat în luna iulie, proiectul #AlloutFactZ completează inițiativa Samsung de a da o voce tinerilor din Generația Z și de a îi încuraja să își împărtășească experiențele. Primele șase episoade ale seriei expun unele dintre cele mai importante subiecte ale vieții de adolescent, cum ar fi diferențele de opinii între generații, imaginea de sine și relațiile cu cei din jur. Episoadele pot fi urmărite pe canalul TikTok al Samsung România, unde au strâns un total de peste 8 milioane de vizualizări.

Proiectul #AlloutFactz este „un show fun despre lucruri serioase” și îmbină conștientizarea unor probleme actuale din viața tinerilor cu divertismentul specific platformei TikTok. Formatul seriei este inspirat de faimosul joc Never Have I Ever (Am/N-am), în care participanții trebuie să răspundă sincer la întrebări autentice, folosind I Have (Am) sau I Haven’t (N-am).

@samsungromania A dat @oliviaaddams ♬ sunet original - Samsung Romania

În primele episoade, Drăcea, în calitate de host al show-ului, i-a provocat pe cei doi invitați, Olivia Addams și Bogdan Techeș, la o discuție onestă despre ce înseamnă să fii Gen Z-er. Rezultatul? Multă introspecție, răspunsuri neașteptate, momente amuzante și destăinuiri #Allout.

@samsungromania

Curând dăm expose celor mai real subiecte în noua serie Allout FactZ. Stay tuned!

♬ sunet original - Samsung Romania

"Generația Z este foarte importantă pentru brandul Samsung pentru că este o generație deschisă la inovație, dornică să asimileze lucruri noi și să se facă remarcată. Este generația loud & proud pe care o avem ca model atunci când facem content curajos și care ne inspiră să vorbim despre mental health și real connections. Am lansat această campanie sub platforma #Allout, ca parte a strategiei de a ne apropia de tineri și de a îi inspira cu adevărat să își exprime emoțiile și să fie ei înșiși. Succesul campaniei ne arată încă o dată că România are nevoie de mai mult conținut pe această temă sensibilă, dar și că mediul digital este ideal pentru promovarea mesajelor de încurajare.”, remarcă Simona Panait, Head of Marketing, Samsung Electronics România & Bulgaria.

Nu auzi vorbindu-se peste tot despre anxietate socială, conexiuni reale sau cât de complicată poate deveni comunicarea între generații - iar de aici s-a născut ideea Allout FactZ. Pentru că fac parte din generaţia Z, sunt foarte bucuroasă că am reușit să aducem aceste subiecte importante pe TikTok, locul în care conversaţia începe să devină activă şi asumată. Super felicitări echipelor Cheil | Centrade & Samsung şi multe mulțumiri lui Drăcea, Bogdan Techeş şi Oliviei Addams - you guys are great!”, completează Iarina Comănescu, Copywriter, Cheil | Centrade. 

#AlloutFactZ face parte din platforma de comunicare #Allout și are la bază angajamentul Samsung de a fi alături de generația Z în cele mai accesate spații digitale, oferindu-le conținut relevant și autentic.

 

Echipa Samsung România: 
Simona Panait - Head of Marketing Division, Samsung Electronics România & Bulgaria
Sabina Știrb – Communications & CC Manager, Samsung Electronics România
Sara Cristina Elsheikh – PR Specialist, Samsung Electronics România
Raluca Alexe – Social Media Specialist, Samsung Electronics România 

Echipa Cheil | Centrade: 
Mihai Gongu - Executive Creative Director
Simona Costea - Global Business Leader
Monica Garbur – Head of A/V Production
Camelia Cucu – Sr. Digital Account Manager
Denisa Armașu – Group Creative Director
Ana Constantin – Art Director
Iarina Comănescu – Copywriter
Petruța Ciuică – Digital Strategy Head
Gabriela Ursu – Social Media Manager
Cristiana Iordache – Social Media Coordinator
Alina Iamandi – Account Manager
Alina Miu - Account Manager 

Samsung Electronics Co., Ltd. inspiră oamenii și creează viitorul prin tehnologii și idei. Compania redefinește lumea televizoarelor, pe cea a smartphone-urilor, a dispozitivelor wearables, a tabletelor, a electrocasnicelor digitale, a sistemelor de rețea și memorie și a ecranelor profesionale.

Compania de consultanță în comunicare strategică și analiză de date, Cheil | Centrade, servește drept hub regional pentru rețeaua coreeană Cheil în sud-estul Europei, coordonând strategia de comunicare și creație pentru Samsung. Din portofoliul Cheil | Centrade mai fac parte ENGIE Romania, PROFI România, Opticris, Hochland România, First Bank, Nivea, Ursus Breweries, NN România, Carrefour România, Alpin 57 Lux, Mondelez, Raiffeisen Bank, Point Pickup, Asociația ANAIS și United Way. 

În 2018, Cheil | Centrade București a lansat divizia Digital Intelligence and Analytics (DIA), un centru unic de servicii de data intelligence care deservește mai multe piețe din Europa. Înființată în 2022, divizia de Digital Media completează mixul de servicii pe care agenția îl pune la dispoziția clienților săi, beneficiind și de avantajul propriului centru de servicii digitale și analiza datelor. Diviziile DIA şi Digital Media oferă clienților soluții digitale personalizate, folosind cele mai noi instrumente analitice din sfera digitalului. 

În 2023, Cheil | Centrade a obținut un trofeu de Argint la IAB Mixx Awards Europe pentru campania Samsung #22EpicNights, o nominalizare pentru campania de lansare a brandului Kozel în România, un trofeu Silver și două de Bronz la premiile Effie, un trofeu Gold, două Silver și un trofeu de Bronz la White Square Festival, dar și un trofeu de Bronz la Top ADC*RO 2023. În 2022, Cheil | Centrade a obținut primul său trofeu de Argint la Effie Europe Awards, dar și primul Grand Prix românesc la IAB Mixx Awards Europe cu campania “Teatrul Cadourilor Dăruite din Vină” pentru Asociația ANAIS, Aurul, Argintul și două trofee de Bronz la Premiile Effie, Best Integrated Campaign la IAB Mixx Awards, un trofeu de Aur la Luum Awards, două trofee Crystal la MAD Awards, șapte medalii la Webstock, precum și șase premii la Video Gaming Awards, BizPR Awards și Romanian PR Award.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Cheil Centrade

Centrade | Cheil este una dintre cele mai mari companii de comunicare din Romania si HUB regional Sud Estul Europei (10 piete). Ca agentie integrata, Centrade | Cheil are capabilitati de coordonare la nivel de... vezi detalii »

ADC*RO

Art Directors Club Romania (ADC*RO) a fost infiintat in 2008 si reprezinta o asociatie non-profit, al carei obiectiv este acela de a promova si de a recunoaste excelenta in creativitate. Art Directors Club Romania... vezi detalii »

Sectiune



Branded


Related