Chill Pack este campania dedicată exclusiv profesioniștilor, organizată de CV30 și susținută de branduri de renume, prin intermediul căreia angajații din marile companii se bucură de un moment de relaxare și deconectare, sub forma unui gift bag gratuit cu goodies și surprize.
În luna octombrie începe cea de-a șasea ediție a campaniei Chill Pack, care se bucură de susținerea Snickers Creamy, în calitate de partener principal.
10.000 de profesioniști din peste 200 de companii primesc un gift bag plin de cadouri de la partenerii campaniei, care își doresc să contribuie la starea de bine a profesioniștilor. Indiferent de modul în care lucrează echipele, de la birou, hibrid sau remote, la ultimele editii, Chill Pack-urile au însoțit profesioniștii și au contribuit la starea de bine și relaxare a acestora în tumultul zilelor obișnuite de lucru.
“Snickers este încântat să susțină profesioniștii în cadrul următoarei campanii Chill Pack. Noul Snickers Creamy este o gustare delicioasă în zilele aglomerate de muncă, și sperăm că profesioniștii își vor petrece pauzele cu o surpriză dulce. Are doar 98 de calorii, și o cremă de arahide delicioasă, căreia este greu să-i reziști.”
În calitate de parteneri ai campaniei, brandurile participante se bucură de un mix optim de promovare prin expunerea către grupul țintă, care generează top of mind awareness, precum și prin componenta de trial. Ediția de toamnă vine cu goodies și cadouri care oferă o stare de bine, printre sponsorii campaniei numărându-se și: Vichy, Wembley, Stalinskaya, ACM Novophane, Mirinda.
“Fiecare nouă ediție Chill Pack surprinde cu parteneriate noi și câteodată reușește să ne surprindă chiar și pe noi, cei care organizăm campania și orchestrăm mixul de brand-uri din noul gift bag. Snickers a fost dintotdeauna pe lista noastră de "most wanted" când vine vorba de branduri partenere, iar faptul că este partener principal a adus un val de entuziasm în cadrul echipei. Suntem foarte încântați de colaborare și de-abia așteptăm feedback-ul profesioniștilor care se vor bucura de momentul lor chill, facilitat de Snickers Creamy.”, Anca Bătae, Business Development Manager @ CV30.
Chill Pack, ediția toamnă 2022
Brandurile interesate pot participa ca sponsori ai campaniei prin sampling în gift bag, branding pe gift bag, awareness și expunere în mediul online, dar și ca beneficiari, primind chill pack-uri cu goodies pentru întreaga echipă.
Partenerii Chill Pack militează pentru good vibes și se asociază cu un concept multibrand, în ton cu vremurile, care le oferă acces la un segment de consumatori foarte specific și ofertant: profesioniștii white-collar din companiile din București și din țară, educați și cu venituri medium-to-high. Brandurile care aleg să fie aproape de targetul lor prin intermediul Chill Pack beneficiază de pe urma unui concept îndrăgit și validat de publicul țintă, Chill Pack devenind o campanie emblematică dedicată brandurilor interesate de mediul corporate.