O nouă abordare în comunicarea unei înghețate: Magnum, plăcere zi și noapte

O nouă abordare în comunicarea unei înghețate: Magnum, plăcere zi și noapte

Cea mai recentă campanie Magnum aduce plăcere 24/7 printr-un mix irezistibil de ciocolată albă, mango și cocos, ciocolată, caramel și aromă de popcorn, aplicații de dating, Twitch streamers și drag performing.

În 2023 Magnum schimbă regulile jocului și lansează nu unul, ci două sortimente de înghețată, abordând pentru prima dată momente de consum și stiluri de viață și divertisment diferite, pentru a oferi plăcere zi și noapte.

Pentru iubitorii activităților de zi, plăcerea este garantată de Magnum Double Sunlover cu ciocolată albă, mango și cocos, iar cei care preferă viața de noapte au acum mixul perfect pentru distracție, asigurat de Magnum Double Starchaser, cu ciocolată, caramel și aromă de popcorn.

Întreaga comunicare realizată de Wopa X Fortuners a fost construită în jurul dualității zi-noapte, printr-o experiență integrată online-offline, și mesaje specifice adresate fiecăruia dintre cele șase micro-targeturi relevante pe plan local, pe baza analizei realizate de către echipa de media.

Campania integrată a demarat în martie printr-o componentă online de awareness, ce avea să anunțe inovațiile de produs, pregătind terenul înaintea sezonului de vară.

Începând cu luna iunie, comunicarea a depășit granițele mediului digital, ajungând în offline: două portaluri au fost amplasate în puncte-cheie din București pentru a ilustra conceptul de dualitate a celor două sortimente, Sunlover și Starchaser. Portalurile prezentau aceeași scenă, dar în momente diferite; pe timpul zilei arătau noaptea și viceversa.

Concomitent au fost demarate o serie de activări cu influenceri și un treasure hunt ce au pus portalurile și pe harta social mediei, cu rezultate de peste 1 milion de utilizatori unici atinși și un premiu revendicat în mai puțin de 24 de ore de la începerea concursului.

Comunicarea a continuat apoi în online prin activări specifice fiecărei micro-audiențe.

Pentru comunitatea de foodies, atrasă de un desert savuros și răcoritor, a fost gândit un battle între doi influenceri culinari având provocarea să realizeze cel mai gustos preparat care să conțină înghețată.

Targetul cultural connectors a fost adresat printr-o tactică always-on de takeover a paginii de Instagram Magnum. Pornind de la durata de 24 de ore a unui story, au fost evidențiate momentele-cheie din viața celor două triburi – Sunlover și Starchaser. Livia Fălcaru, visual artist, a reprezentat echipa Sunlover și le-a împărtășit urmăritorilor cum arată 12 ore din viața ei, cumulând întreaga experiență într-o ilustrație dedicată. Reprezentantul Starchaser, drag performer-ul Bogdan Anghel, a încurajat consumatorii să participe alături de el, în timp real, la primul dragshow endorsat de un brand în categoria FMCG, urmat de un after party pe măsură. Comunicarea generată a înregistrat o creștere considerabilă de reshare-uri și mesaje de susținere din partea unor noi fani și niciun feedback negativ.

Streamerii de pe Twitch au fost atrași de mesajul campaniei printr-o acțiune de hacking a livestream-ului realizat de Elmo în cadrul unui Sabathon ce a cuprins peste două săptămâni de momente live, fără întrerupere. Pentru a-l ajuta să reziste, Magnum l-a surprins la câteva zile de la începerea Sabathonului cu noile sortimente de înghețată ce promit plăcere zi și noapte. 

În locul unei activări tactice, brandul a comunicat către influenceri prin direct mailing always-on, alegând acest tool ca modalitate de incentivare continuă, timp de două luni. În total, au fost trimise peste 30 de pachete către influencerii din toate categoriile prezente în micro-audiențe cu o rată de postare de peste 88%.

Și de această dată, campania a fost completată de componenta de Guerrilla Marketing pe platforme atipice: aplicațiile de dating. Utilizatorii au generat word of mouth și au dus mesajul de brand mai departe prin imagini și mesaje atractive pe profilurile lor personale de dating.

Cele șase luni de comunicare au generat peste 22 de milioane de afișări, peste 7 milioane de utilizatori unici atinși și o rată de engagement de 2,8 ori mai mare decât media pieței în categorie.

 

Credits:

MAGNUM
Emilia Bârzan, Brand Manager
Irina Faraon, jr. Brand Manager
Diana Iordache, Brand Manager

WOPA
Dragos Ometiță, Creative Director
Traian Munteanu, Art Director
Dragos Bardă, Copywriter
Vlad Lipovanu, Head of Digital
Andra Tivichi, Client Service Director
Carolina Vasile, Growth & New Business Director BTL
Tiberiu Palu, Production Manager
Ionuț Tatomir, Production Coordinator
Marius Arteni, Senior Project Manager

Fortuners
Andreea Bozoi, Managing Director
Cristina Ștefan, Social Media Manager
Diana Diaconu, Social Media Specialist
Bogdan Ioniță, Graphic Designer
Raluca Dumitru, Digital Specialist

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


WOPA

Suntem independenti.Nu vorbim tot timpul frumos, dar vorbim liber. Suntem locali.Poate nu avem director de creatie „din occident”, dar avem unul nascut in Colentina, care face publicitate de 16 ani,... vezi detalii »

Companii

Sectiune



Branded


Related