Rețeaua de advertising online Thinkdigital anunță un nou produs premium: prima rețea de publicitate online în newslettere jurnalistice.
Începând de azi, clienții, agențiile de media, cele de relații publice, precum și strategii în comunicare pot accesa dintr-un singur punct de contact 15 newslettere care cumulează peste 50.000 de abonați cu minimum 25.000 de cititori per expediere.
Lista este formată din:
- News & Spice - realizat de jurnalista Bianca Oanea
- Revista Pressei, Viața Bună și Mai Bine – produse de redacția PressOne
- Misreport – realizat de Codruța Simina (Rise Project) și Ovidiu Mihalcea (Rubrika)
- Watchdog Captura – realizat de Mihai Munteanu și Roxana Garaiman
- Savantgarde – de Marius Cosmeanu
- Hacking Work – de Doru Șupeală
- De la Sat – scris de Ionuț Teoderașcu
- Jurnal de Bineri – de Melania Medeleanu
- Patru Pereți – autor Daniel Popescu
- Scrisori de Bucurie – scris de Maria Cirstea
- Povești din Sport – de Andreea Giuclea
- Foaia de Observație – cu Sorana Stănescu
- Update 1.1 – cele mai importante știri tech ale lunii precedente, de Paul Alexandru și Marian Hurducaș
„Prin această nouă inițiativă, Thinkdigital își continuă misiunea, asumată deja de câțiva ani, de a oferi pieței media din România acces exclusiv la un inventar digital generat de creatori de conținut autentici, pentru oameni, cu responsabilitate și în interesul cititorilor, nu doar pentru satisfacția algoritmilor care produc, prin clickbait, haos informațional generalizat”, spune Dragoș Stanca, Managing Partner Thinkdigital.
„Prin noul produs vom oferi pieței acces spre un public extrem de educat, aproape deloc expus până acum publicității. Vom face acest demers propunând metrici corecte, precum plata doar la numărul de cititori efectivi, nu la abonați, și vom introduce noi KPI’s, așa cum piața s-a obișnuit deja prin rețelele de jocuri și podcasturi. Ca de obicei, inovăm - nu imităm!”, explică Iuliana Penciu, Sales and Media Strategy Director.
- Detalii despre noul proiect Thinkdigital sunt disponibile via thinkdigital.net/newsletters
Compania a vândut recent divizia de performance marketing, care a fost preluată de Data Revolt, și a anunțat poziționarea fermă ca partener de monetizare al conținutului digital etic.
În portofoliul companiei mai există și alte două rețele unice în România: cea de in-game advertising si cea de publicitate în podcasturi. La acestea se adaugă și oferta de regie de vânzări „clasică”, formată din mai multe site-uri de conținut de calitate.
- Thinkdigital, parte a grupului internațional TDG, susține din punct de vedere tehnic și ca regie exclusivă de vânzări și inițiativa non-profit Ethical Media Alliance - care își propune să găsească, alături și de alți actori responsabili din industria media și din societatea civilă, soluții practice de monetizare pentru proiecte online și siteuri web care promovează și produc conținut de interes public, non-comercial, informativ, pro democrație si anti-dezinformare.